هزینه ساخت اپلیکیشن فروش محصولات

هزینه ساخت اپلیکیشن فروش محصولات

بسیاری از شرکت های بزرگ و کسب و کارهای آنلاین میدانند که استفاده از یک اپلیکیشن فروشگاهی خوب تا چه حدی می تواند در دل مخاطبان تاثیر گذار باشد. امروزه و با افزایش چشمگیر استفاده کاربران از گوشی های اندرویدی و همچنین تغییر در روند کار کسب و کارها و افزایش خرید و فروش های اینترنتی باعث شده است که کاربران میل بیشتری نسبت به وب سایت ها و اپلیکیشن فروشگاهی نسبت به سال های قبل را احساس کنند. حال شرکت های بزرگ به منظور افزایش فروش محصولات خود و یا معرفی برند خود به کاربران مختلف به ساخت اپلیکیشن فروش محصولات روی آورده اند اما این موضوع به همین سادگی نمی باشد و یک برنامه فروشگاهی خوب باید دارای ویژگی های خاصی باشد که مدیران کسب و کارها باید آنها در نظر بگیرند، اما طراحی یک برنامه با چنین ویژگی هایی به صورت اولیه دارای هزینه های سرسام آور و بسیاری می باشد و این موضوع اصلا برای کسب و کارهای نوپا مناسب نمی باشد و حتی باعث دلسردی مدیران کسب و کار های دیجیتال از ایجاد این چنین برنامه های بسیار کاربردی میشود.

چرا یک کسب و کار موفق باید یک اپلیکیشن فروش محصولات داشته باشد؟

وب سایت های فروشگاهی علی رغم داشتن کاربران بسیار زیاد و فروش محصولات، همیشه نمی توانند به خوبی در دسترس کاربران تلفن های هوشمند باشند، وجود حالت های واکنش گرایی و یا یک برنامه نویسی خاص، گاها باعث می شود که یک وب سایت نتواند تمام عملکرد خود را به خوبی به مخاطبان این حوزه ارائه دهد، همچنین استفاده مداوم از تلفن های همراه می تواند باعث رشد و تبلیغ یک برند شود، به همین منظور بسیاری از شرکت های بزرگ و یا نوپا می توانند برای فروش محصولات و یا معرفی محصولات و برند خود به کاربران مختلف در سراسر ایران می توانند یک اپلیکیشن فروشگاهی مناسب را برای خود انتخاب کرده و از آن طریق با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

ساخت اپلیکیشن

در سال های اخیر مشخص شده است که بیش از ۹۰ درصد کاربران از گوشی های هوشمند برای جست و جو و خریدهای اینترنتی خود استفاده می کنند به همین منظور داشتن یک برنامه اندروید مناسب و همچنین یک وب سایت کاملا بهینه شده برای گوشی های همراه می تواند مانند یک ضامن اطمینان برای کسب و کارهای مختلف باشد.

ساخت یک اپلیکیشن فروش محصولات خوب نیازمند چه راهکارهایی می باشد؟

بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی به دنبال ایجاد یک اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای برای انجام اهداف خود هستند، اما موارد بسیاری مانع از طراحی آن می شود. یکی از مواردی که در طراحی یک اپلیکیشن فروشگاهی بسیار حائز اهمیت میباشد، وجود یک تیم با تجربه در طراحی برنامه با استفاده از تکنولوژی ها و استانداردهای روز دنیا میباشد، داشتن یک تیم پشتیبانی و طراحی کاملا حرفه ای علاوه بر کاهش زمان تولید برنامه، باعث می شود که هزینه های طراحی این برنامه ها نیز با حدود بسیار زیادی کم شود.

شرکت پوپش با داشتن کادر بسیار باتجربه و همچنین داشتن خدمات بسیار زیاد و متنوع در این زمینه می تواند با داشتن هزینه های بسیار مقرون به صرفه و همچنین تکنولوژی بسیار پیشرفته در طراحی یک اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی به مدیران کسب و کارهای نوپا کمک بسیاری نماید و اجازه دهد تا کاربران بتوانند به راحتی یک برنامه حرفه ای را به منظور خرید و فروش محصولات مختلف بدست آورند و تجربه لذت بخشی از خرید محصولات از یک اپلیکیشن اندرویدی را تجربه کنند.

هزینه ساخت اپلیکیشن فروش محصولات به چه معیارهایی بستگی دارد؟

ساخت یک اپلیکیشن فروش محصولات شامل طیف گسترده ای از فعالیت ها و بخش های مختلف می باشد که برنامه نویسان بر روی برنامه اندروید شما پیاده سازی می کنند. این ویژگی ها می تواند همانند طراحی تعاملی، طراحی یک رابط کاربری، طراحی آیکن ها و… می باشد. این موارد می توانند به راحتی هزینه طراحی یک اپلیکیشن فروشگاهی را تا حدود بسیار زیادی افزایش دهد.
حتی بسیاری از اپلیکیشن فروشگاهی نیازمند یک محیط تک کاربره نیستند و برای مدیریت و بروزرسانی مداوم نیازمند یک سایت برخط نیز می باشند، این موارد تنها بخشی از هزینه های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی می باشد. به همین منظور در بسیاری از موارد هزینه های طراحی بسیار بالا رفته و کسب وکارهای مختلف علاقه کمتری نسبت به ساخت یک اپلیکیشن فروش محصولات نشان می دهند. اما اپلیکیشن ساز پوپش با طراحی پنل های سالانه با هزینه های بسیار پایین و البته امکانات بسیار زیاد و متنوع توانسته طیف وسیعی از نیاز، کاربران خود را تامین نماید و با ایجاد یک اپلیکیشن فروشگاهی به کسب و کارهای مختلف کمک نماید.

اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

داشتن بخش هایی چون، بخش نظردهی، وجود آخرین محصولات، اسلایدهای زیبا، رابط کاربری بسیار پیشرفته، طراحی حرفه ای فرم های ثبت نام و… تنها بخش کوتاهی از ویژگی های این شرکت بزرگ به منظور ساخت اپلیکیشن فروش محصولات می باشد.

اپلیکیشن فروشگاهی سرمایه شماست!

اگر به دنبال گسترش فروشگاه و یا کسب و کار خود هستید و می خواهید یک ارتباط راحت تر را با مشتریان خود داشته باشید و دوست دارید که کسب و کار خود را به دیگران نیز معرفی کنید و هر روزه بر تعداد مخاطبان خود بیفزایید، ساخت اپلیکیشن فروش محصولات را جدی بگیرید و طراحی برنامه اندروید خود را به موسسات و شرکت های باتجربه و حرفه ای بسپارید.

استفاده از یک اپلیکیشن فروشگاهی اندروید می تواند سرعت رشد کسب و کار را تا حدود بسیار زیادی افزایش دهد و حتی می تواند در بعضی موارد از یک وب سایت نیز پیشی بگیرد، این موضوع نشان دهنده اهمیت یک اپلیکیشن فروشگاهی مناسب می باشد، زیرا کاربران بسیاری در سراسر اینترنت به دنبال یک محیط جذاب و امن به منظور خرید و یا فروش محصولات خود هستند تا بتوانند به راحتی اقدام به خرید محصولات نمایند.

امروزه و با گسترش گوشی های هوشمند استفاده از این برنامه ها نیز با حدود بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است و بسیاری از شرکت به این باور رسیده اند که یک اپلیکیشن فروشگاهی خوب می تواند با ماندگاری بسیار زیاد خود در ذهن مخاطبان باعث برندسازی شود، به همین دلیل بسیاری از این شرکت های بخشی از هزینه های خود را به منظور طراحی، ارتقاء و یا بروزرسانی این بخش ها اختصاص داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *