ویژگی های اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای چیست ؟

ویژگی های اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای چیست ؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

ویژگی های اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای چیست ؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

سیر تکامل تجارت الکترونیک با سرعت عجیبی در حال تکامل و پیشرفت است. شاید چند سال قبل که فروشگاه های اینترنتی راه افتادند اصلا نمی شد باور کرد که این حد در میان مردم نفوذ پیدا کنند و به این حد خریدها را از فضای فیزیکی دور کرده و به خود اختصاص دهند. اما با گسترش موبایل های هوشمند، بسیاری از کاربران از این طریق به وب گردی می پردازند. پس در سال های اخیر توجه به واکنش گرا بودن سایت های فروشگاهی و ساخت اپلیکیشن های فروشگاهی بسیار زیاد شده است. اما هر اپلیکیشن فروشگاهی نمی تواند برای کسب و کار موفقیت به همراه بیاورد. در این مطلب به ویژگی های اپلیکیشن فروشگاهی موثر و موفق اشاراتی خواهیم داشت که می تواند برای کسب و کارهایی که قصد ورود به عرصه تجارت الکترونیک دارند، مفید واقع شود.

اپلیکیشن های فروشگاهی در سراسر دنیا

اپلیکیشن های فروشگاهی در سراسر دنیا

امروزه شرکت های بزرگ در سراسر دنیا که به فروش اینترنتی می پردازند، متوجه درصد بالای کاربران موبایل شده اند. از این رو برای گسترش نفوذ کسب و کار خود به ساخت اپلیکیشن فروشگاهی دست زده اند. اگر بخواهیم ویژگی های اپلیکیشن فروشگاهی را برشمریم، عقلا باید نمونه های موفق بین المللی را ابتدا بشناسیم تا بتوانیم نمونه های بومی سازی شده آن ها را ایجاد نماییم. شرکت های قدرتمندی مانند ای بی، آمازون، آی بی ام و حتی رستوران های زنجیره ای مانند مک دونالد امروزه دارای اپلیکیشن فروشگاهی مخصوص خود هستند.

ویژگی های اپلیکیشن های فروشگاهی موفق در دنیا

ویژگی های اپلیکیشن های فروشگاهی موفق در دنیا

یکی از ویژگی های اپلیکیشن فروشگاهی موفق ، راحتی در ناوبری فروشگاه است. این موضوع از سردرگمی کاربر در فروشگاه جلوگیری میکند و باعث میشود که کاربران شما تجربه ای عالی از اپلیکیشن شما داشته باشند. جستجوی محصولات، فیلتر سازی محصولات، عضویت، افزودن به سبد خرید، نمایش توضیحات محصول، پرداخت آنلاین، قابلیت نظر دهی، امتیاز دهی به محصول، دسته بندی محصولات و… از مواردی است که باید در اپلیکیشن فروشگاهی گنجانده شود تا باعث شود تجربه کاربری خوبی برای کاربران شما ایجاد شود.

ارسال پوش نوتیفیکیشن به کاربران اپلیکیشن نیز از دیگر امکانات مفید این گونه اپلیکیشن های فروشگاهی است که میتواند کاربر را از اهداف و پیام های شما به صورت مستقیم با خبر کند. به عنوان مثال پیشنهادات ویژه و حراج های شما را به آگاهی این افراد می رساند.

از مهم ترین ویژگی های اپلیکیشن فروشگاهی موفق این است که استاندارد لازم برای پذیرفته شدن در مارکت های بزرگ و معتبر اندرویدی داخلی و بین المللی به ویژه کافه بازار و گوگل پلی استور را داشته باشند. تمامی این ویژگی های عرض شده در اپلیکیشن های ساخته شده توسط سیستم اپلیکیشن ساز پوپش لحاظ شده است و می تواند برای کسب و کارها بسیار کاربردی باشد.

دلایل لزوم داشتن اپلیکیشن فروشگاهی

دلایل لزوم داشتن اپلیکیشن فروشگاهی

یکی دیگر از ویژگی های اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای این است که سرعت و کیفیت برندسازی را بالا می برد. همچنین از طریق این اپ ها هم شرکت و هم مشتری می توانند یک ارتباط موثری باهم داشته باشند و وفاداری دو طرفه ای ایجاد می شوند که به راندمان شرکت کمک شایانی می کند. در ضمن استفاده از این اپلیکیشن ها به قدری آسان می باشد که هر قشری از جامعه می تواند با آن به راحتی کار کند و کاربرد آن ها در جامعه بسیار بالاست . از این رو به راحتی می توانند برای گسترش نفوذ برند ها و بازاریابی آن ها موثر واقع گردند.

دیگر سایت به تنهایی نمی تواند کسب و کار شما را در تجارت الکترونیک به موفقیت برساند. فراگیر شدن موبایل های هوشمند یکی از تحولاتی که این روزها خیلی مورد توجه است و باعث شده اکثر مردم از طریق گوشی تلفن همراه خود در اینترنت دنبال نیازهای خود بگردند. از این رو بسیاری افراد ترجیح می دهند به جای گشتن در صفحات وب، با اپلیکیشن های موبایل کار کنند. این خود نشان می دهد که غیر از سایت، برای موفق بودن در دنیای تجارت الکترونیک به اپلیکیشن نیز نیاز خواهید داشت.

نکته مهم این است که هنوز فروشگاه های زیادی در سطح اینترنت ایران وجود ندارند که اپلیکیشن اختصاصی خود را داشته باشند. پس هنوز این یک فرصت خوب برای شماست که با داشتن اپلیکیشن یک مزیت و وجه تمایز و برتری خوب برای فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید و مشتریان وفاداری برای شما جذب نماید. اما این بدین معنا نیست که برای این کار وقت زیادی دارید. هر روز که دیرتر شروع کنید رقبای بیشتری از شما پیشی می گیرند. چرا شما زودتر شروع نکنید و از رقبا پیشی نگیرید؟

خدمات سیستم اپلیکیشن ساز پوپش

خدمات سیستم اپلیکیشن ساز پوپش

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی بسیار هزینه بر است و از این رو بسیاری از کسب و کارها از داشتن آن منصرف می شوند. هزینه های طراحی اپلیکیشن بعضا تا چند ده میلیون تومان نیز می رسد. اما سیستم اپلیکیشن ساز پوپش به شما امکان می دهد با صرفه جویی بسیار زیاد در هزینه ها، اپلیکیشن خود را سفارش داده و آن را مطابق بر استانداردهای مارکت های بزرگ طراحی نمایید.

همچنین سیستم پوپش به شما امکان می دهد سایت فروشگاهی هماهنگ با اپلیکیشن را خودتان بدون داشتن دانش برنامه نویسی طراحی فرمایید. گروه پوپش با داشتن سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز خود امکان اینکه سایت خود را بدون داشتن دانش برنامه نویسی خودتان از طریق ویرایشگر قالب پیشرفته طراحی کنید را فراهم کرده است. در این ویرایشگر قالب پیشرفته شما فقط با کشیدن موس قسمت ها و المانهای مختلف را در صفحه سایت جابجا می کنید.

می توانید با طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی از طریق سیستم پوپش، از هزینه های سنگین در زمینه اپلیکیشن صرفه جویی نمایید و همچنین با استفاده از سیستم دراگ و دراپ، سایت خود را کاملا بر اساس سلیقه  تان طراحی فرمایید. اما در زمینه اپلیکیشن هم می توانید با داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی مناسب و اختصاصی، از رقبای خود که هنوز به فکر نیفتاده اند، پیشی بگیرید و با رقبایی که دارای اپلیکیشن هستند نیز، رقابت کنید. از طریق سایت اینترنتی این مجموعه و همچنین شماره های تماس آن می توانید ساخت سایت و اپلیکیشن فروشگاهی مد نظر خود را سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *