کسب درآمد از اینترنت با ساخت سایت

کسب درآمد از اینترنت با ساخت سایت -

سال هاست که اینترنت وارد زندگی انسان ها شده و همه سال نفوذ بیشتری به زندگی ما پیدا می کند. شاید تا چند سال قبل فقط وقتی پای PC می نشستیم از امکان استفاده از اینترنت برخوردار بودیم. اما امروزه، موبایل، ساعت مچی و حتی وسایلی مانند یخچال و تلویزیون ها نیز به اینترنت متصل هستند. این موضوع نشان می دهد اینترنت در تمامی شئون زندگی انسان وارد شده است و البته مزایای زیادی نیز ارائه می نماید. همین نفوذ زیاد اینترنت موجب ایجاد شغل های جدید و فرصت های نوین کسب درآمد بر مبنای اینترنت نیز شده است. امکان کسب درآمد از اینترنت ، برای بسیاری از مردم یک دروغ بیش نیست.

البته اگر به راه های دروغین کسب درآمد از اینترنت که در فضای مجازی تبلیغ می شود تکیه کنیم قطعا ما نیز می گوییم درآمد از اینترنت بدین صورت شدنی نیست. اما راه های بسیار درست و اصولی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که به صورت کاملا قانونی و حلال و مبتنی بر اصول مدیریت وب، سئو و تولید محتوا کار می کنند و افراد زیادی نیز در حال حاضر حتی در کشور خودمان از این روش ها درآمد دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

گام اول کسب درآمد از اینترنت با ساخت سایت

اگر به درآمد حقیقی و پایدار از اینترنت فکر می کنید باید بدانید که ساخت سایت ، گام اول و پایه ای در کسب درآمد از اینترنت است و باید به صورت اصولی انجام گیرد تا مراحل بعدی کار شما که بر این پایه استوا خواهند بود بتوانند به موفقیت برسند. مساله مهم این است که ساخت اصولی سایت به معنای هزینه بسیار زیاد برای ساخت سایت نیست. بلکه باید سایتی سفارش داده شود که اصول سئو یا بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد. در ادامه بیشتر با مفهوم سئو آشنا خواهید شد.

ساخت سایت ارزان و قوی

مجددا عرض می کنیم طراحی سایت ارزان و قوی اصلا به هزینه های سنگین نیاز ندارد. شاید شما هزینه بسیار سنگینی بابت طراحی سایتتان انجام دهید. ولی طراح سایت فقط سایتی زیبا به شما تحویل دهد که هیچ یک از اصول بهینه سازی سایت در طراحی آن رعایت نشده باشد. اصلا لازم نیست سایت شما خیلی خیلی شیک و لوکس طراحی شده باشد. اما حتما لازم است که اصول سئو در طراحی آن رعایت شده باشد.

سایت ساز پوپش امکان ساخت سایت با کمترین هزینه ممکنه را برای عزیزانی که قصد پول درآوردن از اینترنت را دارند مهیا کرده است. در واقع با استفاده از خدمات سیستم سایت ساز پوپش، شما عزیزان می توانید سایت خود را حتی خودتان مطابق بر سلایق و نیازهای خودتان بدون نیاز به تسلط بر دانش برنامه نویسی طراحی نمایید یا از قالب های آماده موجود در سیستم سایت ساز پوپش استفاده نمایید.

سئو کلید موفقیت در کسب درآمد از اینترنت

بدون شک بهینه سازی سایت یا سئو کلید موفقیت در کسب درآمد از اینترنت است. در حقیقت سئو یا SEO مخفف عبارت انگلیسی Search Engine Optimization است که معادل فارسی آن بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو است. اما این بهینه سازی به چه کاری می آید؟ بسیاری از صاحبان سایت ها که سایت خود را راه اندازی می کنند بعد از مدتی می بینند سایتشان اصلا بیننده و مخاطب ندارد. آن ها چون با مفهوم سئو آشنا نیستند فکر می کنند هر سایتی بدون هیچ تلاشی قرار است در صدر نتایج موتورهای جستجو قرار گرفته و مخاطب و مشتری زیادی جذب نماید.

تولید محتوا مهم ترین راه جذب مخاطب برای سایت

در فرآیند بهینه سازی سایت، تولید محتوا نقش اساسی را دارد. در حقیقت تولید محتوا مهم ترین راه جذب مخاطب برای سایت است. اکثر فروشگاه های اینترنتی بزرگ دنیا و حتی نمونه های موفق داخلی نیز در سایت خود بخشی به اسم مجله یا بلاگ دارند که در آن به تولید محتوا می پردازند. این محتوا مخاطبان را به سایت می کشاند و احتمال اینکه از میان این بازدیدکنندگان از سایت، خریداران بالفعل در بیایند کم نیست. مهم است که محتوای قرار داده شده در سایت بر اساس اصول سئو نوشته شده و همچنین یونیک باشد. محتوای کپی شده نه تنها کمکی به سایت شما نمی کند بلکه سایت را به لیست سیاه گوگل می فرستد.

کسب درآمد از اینترنت با تبلیغات

پس از مدتها تولید محتوای مناسب می توانید حالا با قرار دادن بنر های تبلیغاتی در سایتتان از تعداد بازدید کنندگان سایتتان درآمدزایی کنید. یعنی از صاحبان سایت ها، مشاغل، کالاها و ارائه دهندگان خدمات بنر تبلیغاتیشان را گرفته و در سایت خود قرار دهید و بر طبق خواست طرفین یا به ازای میزان بازدید از صفحه مورد نظر که برن در آن قرار گرفته، یا به ازای میزان کلیک روی بنر ورد نظر و یا حتی به ازای مدت نمایش بنر در سایت، از آن ها هزینه دریافت کنید.

سیستم های تبلیغاتی نیز وجود دارند که می توانید در آن ها به عنوان نمایش دهنده تبلیغات عضو شده و سایتتان را در آن سیستم ها ثبت نمایید. سپس به شما کد اچ تی ام الی داده می شود که باید آن را در قالب سایتتان قرار دهید. بنرهای سفارش دهندگان آگهی در این سیستم ها به صورت رندوم در سایت شما نمایش داده شده و به ازای هر کلیکی که روی بنر می شود، مبلغی به حساب شما افزوده شده و به محض رسیدن به حداقل میزان برداشت می توانید درخواست برداشت داده و پول را در حساب خود دریافت کنید.

کسب درآمد از اینترنت با استفاده از سیستم های همکاری در فروش

همچنین می توانید در سایت هایی که سیستم فروش بازاریابی به نام همکاری در فروش دارند عضو شده و بنر تبلیغاتی محصولات آن ها را با لینک یکتای بازاریابی خودتان در صفحات پربازدید سایتتان قرار دهید. با این کار قطعا می توانید با فروش هر محصول از طریق لینک بازاریابیتان درآمد مناسبی نیز بدست آورید. در سایت ساز پوپش نیز امکان استفاده از سیستم همکاری در فروش وجود دارد و شما می توانید در ازای فروش سایت درآمد خوبی داشته باشید

کسب درآمد از اینترنت با فروش محصولات

برخی افراد مثل خانم های خانه دار خوش ذوق نیز محصولاتی مانند آثار هنر خیاطی، گلدوزی و … را در منزل تهیه می کنند که می توانند این محصولات را در سایت خود تبلیغ کرده و با کمی تبلیغات، به فروش برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *