کسب درآمد از طریق فروشگاه اینترنتی و فروشگاه ساز

کسب درآمد از طریق فروشگاه اینترنتی و فروشگاه ساز - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

کسب درآمد از طریق فروشگاه اینترنتی و فروشگاه ساز – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

بسیاری افراد هستند که صاحب یک کسب و کار فیزیکی مانند یک فروشگاه یا مغازه برای فروش کالاهای مختلف می باشند. برخی دیگر هم هستند که وارد کننده یا تولید کننده کالاهای خاصی هستند و کالاهای خود را به صورت عمده فروشی و همچنین خرده فروشی عرضه می نمایند. برخی دیگر هم هستند که به عنوان واسط فروش عمل می کنند و به عنوان مثال برای کالاهایی که تامین کننده آن ها وارد کننده یا تولید کننده ها می باشند، مشتری پیدا کرده و درصد مزد خود را می گیرند. هر سه دسته افراد ذکر شده می توانند برای فروش کالاها از روش داشتن فروشگاه اینترنتی فروشگاه ساز استفاده نمایند. قطعا همچنان فروش به صورت فیزیکی بخشی از بازار را حفظ کرده است.

یادمان نرود در چند سال اخیر بخشی از خرید و فروش ها از بازار فیزیکی به فضای مجازی کوچ کرده است. از این رو اگر یک کسب و کار فقط روشهای قدیمی را ادامه دهد، بخشی از مشتری ها که به فضای مجازی کوچ کرده اند را از دست داده و آن ها را به رقبای تجاری خود به عنوان مشتری تقدیم کرده است.

برای داشتن یک موفقیت دراز مدت در کسب و کار باید در نظر داشته باشید که فروش های اینترنتی سال به سال بیشتر خواهند شد. از این رو اگر همین الان هم شروع کرده و به بازار مجازی نیز وارد شوید دیر نیست. اما تعلل اصلا جایز نیست. زیرا رقبای شما نیز به آینده فکر می کنند. اما اگر تصمیم به ساخت فروشگاه اینترنتی برای فروش آنلاین کالا گرفتید راه اول برای شما این است که یک طراح پیدا کرده و طراحی سایت خود را به وی بسپارید که البته راهی پر هزینه است.

ما راه دومی نیز خدمتتان معرفی می نماییم و آن عبارتست از استفاده از سیستم فروشگاه ساز حرفه ای پوپش که امکان طراحی تک تک قسمت های سایت را توسط خودتان برای شما مهیا می نماید. جالب اینجاست که برای این کار هرگز نیازی به تسلط بر دانش برنامه نویسی نیز نخواهید داشت. هر دوی این روش ها را در ادامه توضیح خواهیم داد.

اما شاید با خود بگویید که در صنفی که شما فعال هستید، خرید اینترنتی معنای خاصی ندارد. این می تواند تا حدی برای امروز درست باشد. اما اگر دید شما به سوی آینده باشد مطمئن باشید فروش اینترنتی در همه صنوف در سال های آینده به مراتب بیشتر از امروز خواهد بود. همچنین داشتن یک سایت و فروشگاه اینترنتی برای کسب و کارتان مانند یک شعبه جدید است. در واقع سایت شما شعبه مجازی فروشگاه شماست.

غیر از اینکه می توانید از طریق فروش اینترنتی کسب و کارتان را گسترش دهید، سایت شما می تواند با در اختیار قرار دادن اطلاعات فروشگاه شما مانند آدرس و شماره تماستان، و همچنین لیست محصولاتی که ارائه می نمایید، مشتریان را به فروشگاه فیزیکی شما بکشاند. در حقیقت سایت مانند یک بازاریاب برای کسب و کار فیزیکی شما نیز می تواند موثر واقع شود. پس فقط نباید به میزان فروش اینترنتی مستقیم توجه داشت. مطمئن باشید سایت اینترنتی شما فروش فروشگاه فیزیکی شما را نیز می تواند بالا ببرد.

حال به روش اول ساخت سایت فروشگاهی اشاره می نماییم. می توانید از طریق اینترنت یا از طریق آشنایان یک طراح سایت پیدا کرده و کار طراحی سایت فروشگاهی خود را به وی برون سپاری کنید. بزرگ ترین ایراد این روش هزینه زیادی است که روی دست شما می گذارد. مشکل دوم هم این است که هر چه شما و طراح مشورت انجام دهید، باز هم سایت دقیقا آن چیزی که در ذهن شماست نخواهد شد. از این رو رضایت کامل برای شما حاصل نخواهد شد.

ایراد دیگر این است که اگر تغییری را در نظر داشته باشید که در سایت اعمال کنید باید باز هم  به طراح مراجعه کرده و هزینه مجدد حتی برای ایجاد یک تغییر کوچک به وی پرداخت نمایید. در ضمن سایت بروز رسانی لازم دارد. همچنین شما باید بتوانید پست ها و محصولاتتان را همراه با توضیحاتشان در سایت قرار دهید. اگر پنل مدیریتی که طراح در اختیار شما قرار می دهد ساده نباشد قطعا با مشکل مواجه شده و برای قرار دادن هر محصول، باید هزینه ای مجدد به وی پرداخت نمایید.

راه دوم طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی، استفاده از سیستم فروشگاه ساز است. با استفاده از امکانات فروشگاه ساز پوپش، بدون نیاز به آشنایی با زبان های برنامه نویسی می توانید خودتان سایتتان را طراحی کرده و هر قسمتی را در هر جای صفحه سایت طبق علاقه خودتان بچینید. اولین حسن این روش در مقایسه با روش قبلی، هزینه بسیار کمتر آن است. همچنین برای ایجاد هر تغییری خودتان مستقیم عمل کرده و نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت. امکان استفاده از Drag & Drop به همه افراد بدون داشتن سواد برنامه نویسی امکان می دهد سایتشان را همان شکلی که می خواهند طراحی کنند و در هر جای صفحه سایت خود هر چه می خواهند قرار دهند و محصولات خود را از طریق فروشگاه ساز در داخل سایت قرار دهند.

در توضیح بیشتر سیستم Drag & Drop لازم به ذکر است که این سیستم به این گونه است که ساخت سایت فروشگاهی فقط با جا نمایی ارکان در صفحه از طریق کار با موس انجام می شود. به طور واضح تر تمامی قسمت هایی که در صفحه باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید. همچنین این سایت یک سری قالب های طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می توانید به سادگی یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید.

ویژگی دیگر این روش این است که سیستم فروشگاه سازپوپش به شما یک پنل مدیریت ساده می دهد که بتوانید کلیه موارد اداره سایت را انجام دهید. ساده و در عین حال پیشرفته بودن این پنل مدیریتی، کار شما را در اداره سایت بسیار راحت می نماید. با استفاده از این پنل ساده به راحتی می توانید پست های روزانه، محصولات فروشگاه و توضیحات هر محصول را در سایت قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *