آموزش راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا

آموزش راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا

اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا توانسته است بسیار مورد پسند وب مستران داخلی و خارجی قرار بگیرد.

به لطف قالب های پیشرفته امروزی ،دیگر راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا سخت نیست و شما می توانید با چند کلیک ساده،سایتی را مشابه دیجی کالا برای خود راه اندازی و در آن اقدام به فروش محصولات کنید.

حال ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که چگونه می توانید یک اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا داشته باشید و به آن افتخار کنید؟

ما در اینجا چندین راه حل برای شما آماده کرده ایم که می توانید از آن ها برای ساخت یک اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا استفاده کنید!.

اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا

طراحی اختصاصی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا

اگر شما قصد دارید سایت اختصاصی خود را داشته باشید و آن را همانند دیجی کالا طراحی کنید،باید به یک تیم فوق حرفه ای بسپارید تا سایت شما را بدون مشکل و خطاهای امنیتی ایجاد کند.

اگر نیم نگاهی به سایت دیجی کالا بی اندازید، می بینید که معماری این سایت به شدت پیچیده است و در نگاه اول نمی توان به تمام جنبه های این سایت پی برد و باید برای هر قسمت یک بیزینس پلن نوشته شود تا بتوانید آن قسمت را در سایت خود ایجاد کنید!.

اگر می خواهید یک سایت و اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای را همانند دیجی کالا بسازید، باید بدانید که دیجی کالا از چه زبان برنامه نویسی استفاده کرده است، چه بخش هایی را در قسمت پنل مدیریت دارد و چگونه این سایت توانسته اشخاصی را برترین فروشنده اینترنتی کشور کند.

از آن جایی که در ساخت اپلیکیشن دیجی کالا باید تمام نکات امنیتی و طراحی را رعایت کند، ممکن است این کار برای شما هزینه بر باشد و بخواهید هزینه کلانی را بابت اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا بپردازید.

همانگونه که در بالا برای بحث امنیت، نوشته هایی را خواندید، باید بدانید بحث امنیت برای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا بسیار مهم است و به دلیل داشتن قسمت های زیاد برای طراحی، ممکن است برخی از بخش های سایت فراموش شود که امنیت آن جا را تامین کنید و از این جهت امکان به وجود آمدن خطراتی برای سایت شما خواهد بود.

استفاده از قالب های آماده برای ایجاد اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا

در ابتدای مقاله نیز ذکر شد، به لطف دنیای طراحی وب، برنامه نویسان و طراحان وب قالب هایی را طراحی کردند که شما می توانید برای اپلیکیشن فروشگاهی اندروید مشابه دیجی کالا استفاده و سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید.

این قالب ها که با قیمت بسیار مناسب در بازار طراحی وب ارائه می شود،به راحتی قابل نصب در سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس و جوملا است.

البته شما به هنگام خرید این قالب ها،باید توجه داشته باشید که آیا این قالب بر روی سیستم مدیریت محتوای مورد نظر شما قابل نصب است یا نه؟

اگر شما از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید،مطمئنا نمی توانید یک قالبی که برای سیستم مدیریت محتوای جوملا ایجاد شده است،نصب کنید.

برخی از این قالب ها نیز بدون نیاز به سیستم مدیریت محتوا قابل نصب و به صورت اسکریپت هستند که به سادگی با چند کلیک بدون نیاز به هیچ گونه دانش فنی می توانید آن را نصب و استفاده کنید.

مستلزم داشتن سایت مشابه دیجی کالا

آیا واقعا ما به اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا احتیاج داریم؟

همانگونه که می دانید،سیستم فروشگاهی دیجی کالا یکی از کامل ترین فروشگاه های ایران است و به جرئت می توان گفت هیچ کم و کسری در معماری این فروشگاه وجود ندارد.

اما چرا خیلی ها فکر می کنند که باید حتما یک سایتی شبیه به دیجی کالا داشته باشند؟

دقت کنید که شما با ساخت سایت مشابه دیجی کالا فروش محصولات خود را تضمین نمی کنید!.

بلکه تمام آن بسته به بازاریابی شما برای سایت و محصولاتتان دارد و اگر در این زمینه ضعیف باشید مطمئنا به ندرت می توانید کالاها و اجناس خود را به فروش برسانید.

ساخت یک اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا خوب است اما نه به گونه ای که کاربر اگر وارد سایت شد،فکر کند سایت دیجی کالا وارد شده است و هر گزینه ای که دیجی کالا داشته باشد را در سایت شما ببیند.

در واقع منظور از اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا این است که از لحاظ امکانات،سایت کاملی را برای شما به ارمغان آورد و بتوانید یک سایت جذاب را راه اندازی کنید!.

شما باید به هنگام راه اندازی سایت،بتوانید به آسانی محصولات را در آن قرار دهید،توضیحاتی را به محصول اضافه کنید،درگاه بانکی را برای خریدار فراهم سازید و گزارش آمار فروش را به خوبی در اختیار داشته باشید و ببینید که میزان پیشرفت فروش شما در چه سطحی بوده است!.

مطمئنا زمانی که می خواهید یک اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا را راه اندازی کنید،باید توجه داشته باشید تا سایت بر روی موبایل،کامپیوتر و دیگر دستگاه های هوشمند که به اینترنت متصل می شوند،به خوبی نمایش داده شود و هیچگونه خطای نمایش وجود نداشته باشد!.

راه اندازی سایت مشابه دیجی کالا به کمک سایت ساز و فروشگاه سازهای آنلاین

یکی دیگر از روش های راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا ،استفاده از فروشگاه ساز و اپلیکیشن ساز فروشگاهی آنلاین است که در سطح اینترنت وجود دارند.

فروشگاه ساز و اپلیکیشن سازها به شما امکان این را می دهد تا بتوانید در کمترین زمان ممکن سایت و اپلیکیشن فروشگاهی خود را ایجاد کنید و در آن اقدام به تولید محتوا کنید.

یک سیستم فروشگاه ساز و اپلیکیشن ساز، باید بتواند به شما هاست / فضای میزبانی و دامنه اختصاصی اینترنتی ارائه دهد تا دیگر به دنبال سرویس های اضافه نباشید.

برخی از فروشگاه ساز و اپلیکیشن سازها نیز قالب های آماده ای را در سایت خود آماده کرده اند که می توانید بدون هیچ زحمتی از آن ها استفاده کنید و در کمترین زمان ممکن سایت و اپلیکیشن خود را راه اندازی کنید و مشتریان را به سایت دعوت کنید.

یکی از فروشگاه سازهای ایرانی ، فروشگاه ساز پوپش است که در کمتر از ۵ دقیقه سایت شما را ایجاد خواهد کرد و شما می توانید به راحتی با استفاده از موس و کشیدن المان ها فروشگاه اینترنتی خود را طراحی کنید.

همانگونه که ذکر شد، پوپش دارای فروشگاه ساز مجهزی است که می تواند همانند دیجی کالا سایتی را برای شما ایجاد کند و فروش خود را از همین امروز آغاز کنید!.

همچنین در فروشگاه ساز پوپش،قالب های آماده ای وجود دارند که می توانید در کمتر از یک دقیقه سایت خود را در دسترس همگان قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *