راه اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز پوپش و مزایای استفاده از آن

راه اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز پوپش و مزایای استفاده از آن

هر کسب و کاری که به فروش کالا یا خدماتی می پردازد باید خود را با شرایط روز وفق داده و برای خود سایت فروشگاه اینترنتی نیز تاسیس کند. اما بسیاری از این کسب و کارها، جزو کسب و کارهای کوچک محسوب می شوند و توان مالی پرداخت هزینه های سنگین راه اندازی فروشگاه اینترنتی را ندارند. برای این گروه، خرید فروشگاه اینترنتی آماده و یا راه اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه ساز ، بسیار مناسب می تواند باشد.

چگونه یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنیم؟

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی باید اول بدانیم به چه چیزهایی نیاز داریم. مانند هر سایت دیگری برای سایت فروشگاهی نیز به هاست و دامین نیاز است. همچنین یک قالب سایت نیز مانند هر سایت دیگری باید طراحی شود. علاوه بر اینها باید امکانات ویژه معرفی هر محصول، امکان خرید و وصل شدن به درگاه بانکی برای پرداخت در سایت فروشگاهی قرار گیرد.

هاست دقیقا به فضای میزبانی گفته می شود، که بر روی یک سرور، برای یک سایت تدارک دیده می شود. دامین یا دامنه نیز به نامی اختصاصی گفته می ‌شود که هر وب ‌سایت برای تمایز و قابل دسترسی بودن نسبت به سایر وب ‌سایت‌ها به خود می‌ گیرد. برای هر دوی این ها باید هزینه سالانه پرداخت که هزینه ای ناچیز است. اما برای طراحی سایت فروشگاهی هزینه ای گزاف به طور معمول باید پرداخته شود. البته در ادامه راهی برای کاهش این هزینه ذکر خواهیم کرد.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی ارزان با سیستم های فروشگاه ساز

به طور کلی فروشگاه ساز ، ابزاری است برای ایجاد و راه اندازی فروشگاه اینترنتی حرفه ای در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن و مهم تر از همه بدون دانش برنامه نویسی. و در فروشگاههای اینترنتی که توسط فروشگاه ساز ساخته می شود، امکان قرار دادن محصول و فروش آن و ارتباط با درگاه بانکی برای پرداخت آنلاین هم فراهم شده است.

سیستم هایی مانند فروشگاه ساز پوپش به شما امکان می دهند قالب های آماده ارائه شده در آن ها را برای سایت فروشگاهی خود استفاده کنید و حتی باب میلتان  در آن ها تغییرات ایجاد کنید. این تغییرات نیز بدون دانش برنامه نویسی میسر می شود.

محاسن ساخت فروشگاه اینترنتی با سایت ساز و فروشگاه ساز

اولا سایت هایی که با سیستم فروشگاه ساز مانند سیستم پوپش طراحی می شوند بسیار بهینه سازی شده و خوب هستند و به سرعت به نتایج نخست گوگل و موتورهای جستجو می رسند. اما غیر از این حسن اصلی این سیستم ها کاهش شدید هزینه های راه اندازی فروشگاه اینترنتی است که به شما امکان می دهد برای تبلیغات موثر و هدفمند هزینه بیشتری انجام دهید. همچنین با صرفه جویی در هزینه طراحی می توانید روی بهینه سازی سایت فروشگاهی خود هزینه بیشتری انجام دهید. از یاد نبرید شما رقبای زیادی دارید. پس باید با بهینه سازی مناسب سایتتان در نتایج موتورهای جستجو به خوبی با آن ها رقابت کنید.

همچنین باید در نظر داشته باشید که فروشگاه ساز هایی مانند پوپش پنل مدیریتی ساده و کاربردی در اختیار شما می گذارند که به راحتی می توانید سایت خود را اداره کرده و محتوای متتنی، صوتی، تصویری و ویدئویی در سایت قرار داده و هر تغییری خواستید در سایتتان اعمال نمایید.

برای موفقیت یک سایت فروشگاهی چه کارهایی لازم است.

از مزایای دیگر راه اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه سازهایی مانند پوپش کاهش هزینه های طراحی است. شما می توانید هزینه صرفه جویی شده را صرف بالا بردن بازده کار سایتتان و جذب مخاطب بیشتر و در نتیجه مشتری بیشتر نمایید. برای این کار باید هزینه را در سئو یا بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو و همچنین تبلیغاتی چون گوگل ادوردز صرف نمایید. همچنین لازم است تولید محتوای مناسبی در سایتتان انجام دهید که در صورتی که خود قادر به انجام آن نباشید بهتر است روی این مورد نیز هزینه نمایید. این موارد را برای افرادی که کمتر آشنایی دارند به طور خلاصه توضیح می دهیم.

سئو در حقیقت مخفف عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی در موتورهای جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و عبارت است کمک به سایت برای بهبود رتبه در نتایج موتورهای جستجو. در حقیقت هدف سئو کمک به وب سایت ‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران است. فرآیند سئو هزینه بر بوده و بهتر است کسب و کارها سئوی سایت خود را جدی بگیرند. سئو برای سایت های فروشگاهی بسیار مهم تر هم هست. زیرا این سایت ها برای قرار گرفتن در نتایج موتورهای جستجو در محصولات خاص، رقابت شدیدی با هم دارند. از این رو هزینه های زیادی صرف سئو می کنند.

تولید محتوای مناسب برای سایت نیز از مواردی است که به سئو کمک می کند. اشتباه نکنید که هر محتوایی در سایت قرار بگیرد خوب است. بلکه محتوای بی ارزش و کپی شده نه تنها برای سایت مفید نیست بلکه رتبه سایت را در موتورهای جستجو بشدت کاهش می دهد. پس یا خودتان باید سعی در نوشتن محتوای مناسب و دست اول برای سایت خود را داشته باشید یا این کار را برون سپاری کنید. این کار نیز هزینه بر است. اما حقیقتا گوگل اخیرا بیشترین ارزش را برای محتوا قائل می شود.

همچنین سایت های فروشگاهی می توانند از تبلیغات موثر و البته هزینه بری مانند گوگل ادروردز استفاده کنند. این کار میان بری موثر برای سایت های تازه تاسیس است. زیرا می توانند به سرعت از این طریق در صفحه ۱ نتایج گوگل دیده شوند. در حقیقت مکانیزم کار به این صورت است که گوگل در ازای دریافت پول، سایت شما را در جستجوی کلمه کلیدی خاصی که مدنظر شماست در صفحه اول نتایج نمایش می دهد. در روش تبلیغاتی گوگل ادوردز متن تبلیغ در نتایج گوگل برای کوئری های مرتبط نشان داده می شود. این یک سیستم پرداخت به ازای کلیک ( PPC یا Pay-per-click) است. این موضوع بدین معنی است که شما می توانید از طریق سرمایه گذاری و مزایده برای یک سری عبارات جایگاه تبلیغ را مشخص کنید و تنها زمانی هزینه پرداخت می کنید که کاربر بر روی تبلیغتان کلیک کرده باشد.

در پایان باز هم تاکید می کنیم به جای هزینه سنگینی که صرف ساخت سایت فروشگاه اینترنتی می شود، با کمک فروشگاه ساز حرفه ای هزینه را در روش های تبلیغات موثر صرف نمایید تا بتوانید به کسب و کار اینترنتی خود رونق بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *