راه های کسب درآمد از اینترنت ، ۱۸ راهکار عملی و پولساز

راه های کسب درآمد از اینترنت ، 18 راهکار عملی و پولساز

در حالی که بازاریابان اینترنتی فقط و فقط به راه های کسب درآمد از اینترنت فکر می کنند و بی وفقه پیشنهاداتی را ارائه می دهند، بسیاری از افراد با این معضل رو به رو هستند که در خرید های آنلاین به چه کسی می توان اعتماد کرد؟ جواب کاملا واضح است چرا که با پیشرفت دنیای تبلیغات مجازی، ایده هایی برای کسب درآمد اینترنتی مطرح شد که جلب اعتماد یکی از اصول آن است. اما حقیقت این است که این ایده ها، آنطور که باید به کار گرفته نمی شوند .

با این حال ، راه های کسب درآمد از اینترنت بسیار زیاد است. این ایده های درآمدزایی عمدتا ساده هستند، اگرچه برخی از آنها به مهارت و دانش بیشتری در عرصه آنلاین نیاز دارند. اما اکثر اوقات ، درآمدزایی آنلاین ، حتی اگر فقط چند صد دلار اضافی در ماه باشد ، کاری نیست که انجام آن بسیار دشوار باشد. تا زمانی که امیدوار نباشید به نتیجه نخواهید رسید.

راه های کسب درآمد از اینترنت قابل اعتماد کدام هستند؟

راه های کسب درآمد از اینترنت قابل اعتماد کدام هستند؟

آنچه که افراد، بیشتر تمایل دارند تا از راه های کسب درآمد از اینترنت بدانند این است که چگونه در این محیط خوب و موجه به نظر برسند؟ دلیل اصلی برای ارائه این ترفند ها هم همین است. حتما تا به حال وعده های این چنینی را در اینترنت دیده اید که به راحتی در املاک و مستغلات ثروتمند شوید! و یا با ما سریع تر از قبل به درآمد ایده آل تان برسید و … . در واقع اینترنت با تبلیغاتی از این دست، از همان سال های اول جای خودش را در دنیای تبلیغات باز کرد، به نحوی که هر کس بتواند نیاز خود را از این طریق برطرف سازد.

این موضوعی است که هم به اطلاعات ناکافی و هم غلط برمی گردد­. در واقع برخی از افراد با وجود اینکه اطلاعات کافی در این زمینه ندارند برای کسب نتایج در عرصه هایی که حتی ممکن است کاملاً نفهمیده باشند ، اقدام می کنند. درست است که  اینترنت با همه امکانات و ابزارهای خود، سهولت دستیابی به بسیاری از بخش های زندگی را تسهیل کرده است ، اما از دیدگاه شغل، می تواند فوق العاده دشوار و پیچیده باشد.

به خوبی از ترفند های بازاریابی آنلاین آگاه باشید

برعکس ممکن است بسیاری از افراد در این زمینه متخصص باشند، و به خوبی از ترفند های بازاریابی آنلاین نیز آگاه باشند، در چنین شرایطی یک خلاء برای افراد کم توان ایجاد می­ شود که در مواردی منجر به سقوط تجارت شان می شود. فراموش نکنید هر کاری نیازمند تخصص و تجربه کافی است. پس با ما همراه باشید تا راه های کسب درآمد از اینترنت را بررسی کنیم که هرکدام نیاز به آگاهی و تمرین دارد، در ضمن هیچ کس تنها با اعلام نارضایتی از وضعی که دارد به رویاهایش نخواهد رسید، باید وارد عمل شوید.

اگر برای یادگیری هر کدام از ایده های درآمدزایی وقت بگذارید و از صمیم قلب به نتیجه امیدوار باشید مطمئنا به نتیجه خواهید رسید. اینکه تصمیم به اجرای کدام یک از روش ها می گیرید مهم نیست، مهم ارزشی است که برای کارتان قائل می شوید. اینجاست که تفاوت افراد موفق و ناموفق معلوم خواهد شد.

راه های کسب درآمد از اینترنت :

  • روش های ساده و آسان،
  • روش های سخت (متوسط رو به بالا)،
  • و روش های پیچیده .

هرچه ایده های درآمد زایی پیچیده تری را به کار بگیرید ، بازده بیشتری نیز خواهید داشت. همچنین با افزایش سطح دشواری ، روی وقتتان بیشتر سرمایه گذاری می کنید و این کاملا طبیعی است ، صرف نظر از اینکه در کدام زمینه تجاری فعالیت دارید.

اگر فقط هدفتان پول هست ، روشهای ساده می توانند کمک کنند. اما اگر به دنبال راهی هستید که بتوانید از طریق آن درآمد ثابت و پایداری داشته باشید ، بیشتر به دنبال روش های پیچیده باشید 😊

روش های ساده و آسان

۱- دستیار شبکه های اجتماعی شوید

بسیار از کسب و کارها به منظور معرفی بیشتر خود تمایل به فعالیت و بازاریابی در شبکه های اجتماعی دارند، اما مدیران این کسب و کارها به دلیل مشغله زیاد فعالیت در شبکه های اجتماعی را به اشخاص دیگری می سپارند. یکی از ساده ترین راههای کسب درآمد از اینترنت همین است و شما با داشتن دانش کافی از شبکه های اجتماعی به مدیریت شبکه های اجتماعی این کسب و کارها را به عهده بگیرید و از این طریق کسب درآمد داشته باشید.

۲- برای اسنپ یا تاکسی های آنلاین رانندگی کنید.

شرکت هایی مانند اسنپ یا سایر تاکسی های آنلاین به اکثر افراد واجد شرایط ، با اتومبیل و سوابق رانندگی خوب اجازه می دهند هر وقت دوست دارند با انتخاب خود و با جا به جایی مسافران در مناطق محلی خود پول دریافت کنند.

۳- برنامه نویسی کنید.

بسیاری از شرکتها برنامه نویسی بعضی از کارهای خود را برون سپاری می کنند، اگر شما یک برنامه نویس هستید می توانید به عنوان فریلنسر در خانه به انجام این گونه کارها بپردازید و از این طریق کسب در آمد نمایید. اگر در اینترنت جستجو نمایید سایتهای بسیار زیادی را خواهید یافت که با عضویت در آنها به عنوان فریلنسر می توانید کسب درآمد نمایید.

روش های سخت (متوسط رو به بالا)

۴- عکس هایتان را بفروشید.

اگر عکاسی می کنید به راحتی می توانید عکس هایتان را در سایت هایی مانند ShutterStock و iStockPhoto بفروشید. برای اینکار لازم نیست خیلی حرفه ای باشید اما آماتورِ آماتور هم درآمدی برایتان نخواهد داشت. یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت این روش است که از تقاضای سایت آگاه باشید و خود را در آن زمینه حرفه ای تر کنید، موفق تر خواهید و درآمد آنلاین بیشتری کسب می کنید.

۵- طراحی گرافیک آنلاین

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت در منزل ، شروع به کار در زمینه طراحی گرافیک است. برای این کار به وضوح نیاز به پیش زمینه ی طراحی گرافیکی دارید. یک دوره را برای یادگیری اصول اولیه بگذرانید، هرگاه از کارتان مطمئن شدید حتما به سراغ سایت هایی مانند ۹۹Designs یا Fiverr که می توانید عکس هایتان را بفروشید، بروید.

۶- حراج اشیا قدیمی در دیوار

دیوار یک سایت عالی برای فروش است. شما حتی می توانید یک فروشنده قدرتمند باشید و فروش خوبی را تجربه کنید. با این وجود ، برای ساختن یک پروفایل خوب زمان لازم است چون باید اطمینان حاصل کنید که لیست اقلام شما به خوبی با کلمات کلیدی و کاملاً دقیق ساخته شده است.

۷- کسب درآمد از اینترنت با YouTube

YouTube بزرگترین پلتفرم ویدیویی در جهان است و مدت هاست که با گوگل همکاری دارد. بازاریابان حرفه ای غالباً به YouTube متوسل می شوند زیرا می دانند این بستر برای ارائه آموزش و اطلاع رسانی به دیگران کمک می کند. در حالی که ساخت یک کانال محبوب YouTube می تواند به زمان نیاز داشته باشد ، اما بسیار پر قدرت تر و گسترده تر از سایر سیستم عامل های وبلاگ استاندارد است.

کسب درآمد از اینترنت با YouTube

۸- کسب درآمد از اینترنت با شبکه های اجتماعی

اگر به شبکه های اجتماعی علاقه دارید، چرا در زمینه مشاغل خود از آن کمک نمی گیرید؟ شرکت های زیادی از شبکه هایی مانند اینستاگرام ، فیس بوک برای جذب فالوئر استفاده می کنند تا بتوانند اطمینان آنها را جلب کنند و محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند.

کسب درآمد از اینترنت با شبکه های اجتماعی

همچنین بخوانید : ۱۰ نکته جذاب درباره ی بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای مشاغل کوچک

۹- فروش محصولات از طریق دیجی کالا

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از اینترنت فروش محصولات از طریق دیجی کالا می باشد و شما می توانید محصولات خود را از طریق دیجی کالا بفروش برسانید. همانطور که می دانید دیجی کالا بزرگترین فروشگاه آنلاین ایرانی است که علاوه بر فروش محصولات خود امکان فروش محصولات برای کسب و کارهای دیگر را نیز فراهم کرده است. برای فروش محصولات از طریق دیجی کالا کافیست به عنوان فروشنده در آن ثبت نام نمایید و پس از ثبت نام و تایید محصولات خود را برای فروش در دیجی کالا قرار دهید.

همچنین بخوانید : دراپ شیپینگ چیست؟ با کمترین سرمایه کسب درآمد کنید.

۱۰- فروش محصولات از طریق سایت فروشگاهی

ساخت سایت فروشگاهی نیز یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت می باشد. اما ساخت فروشگاه اینترنتی شاید کار بسیار سخت و پر هزینه به نظر بیاید، اما روش های ساده ای هم برای ساخت فروشگاه آنلاین وجود دارد مانند استفاده از فروشگاه سازها که در کمترین زمان ممکن امکان ساخت یک فروشگاه اینترنتی را در اختیار شما قرار می دهند.

۱۱- فروش محصولات از طریق اپلیکیشن فروشگاهی

امروزه استفاده از گوشهای هوشمند همگانی شده و اکثریت افراد جامعه از گوش های هوشمند استفاده می کنند، بنابراین ساخت اپلیکیشن فروشگاهی نیز می تواند روشی خوب برای کسب درآمد از اینترنت باشد. می توانید یک اپلیکیشن سوپرمارکت آنلاین بسازید و از طریق آن محصولات خود را بفروش برسانید. برای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی نیز مشکلی نخواهید داشت چرا که ابزارهای آنلاینی مانند اپلیکیشن ساز پوپش وجود دارد که به کمک آنها می توانید اپلیکیشن فروشگاهی خود را بسازید.

اپلیکیشن فروشگاهی

۱۲- کسب درآمد از اینترنت با ترجمه آنلاین

اگر به جز زبان مادری به زبان های دیگر نیز تسلط کافی دارید می توانید آن را برای ارائه ترجمه های حرفه ای به کار  بگیرید. مردم همیشه به دنبال خدمات ترجمه ای باکیفیت هستند و اگر واقعاً می توانید این کار را انجام دهید، درآمد قابل توجهی چشم انتظار شماست. شما می توانید با عضویت در سایتهایی نظیر رایامارکتینگ به ترجمه برای دیگران بپردازید و از این راه کسب درآمد نمایید.

روش های پیچیده

۱۳- دوره های آنلاین و آزموش های ویدئویی برگذار کنید.

یکی از راه های کسب درآمد از اینترنتی مطمئن فروش دوره های آموزشی با هر موضوعی است. وقتی مهارت هایی با توانایی کافی دارید، پس حتما می توانید در غالب آموزش آن را ارائه دهید. اما انتظار نداشته باشید که کار آسانی باشد. اگر به دنبال درآمد خوب هستید، در این بازار رقابت باید به صورت تخصصی ویدئوهای آموزشی خود را برگزار کنید. ویدئو های آموزشی خود را می توانید از طریق سایتهایی که فروش بسته های آنلاین آموزشی دارند را انجام دهید و یا اینکه خودتان یک سایت فروش فایل و محصولات دانلودی ایجاد نمایید و محصولات آموزشی خود را از این طریق به فروش برسانید.

۱۴- کتاب های صوتی و پادکست به فروش برسانید.

کتاب صوتی و پادکستها امروزه می تواند یکی از راه های کسب درآمد از اینترنت باشد. این کتاب ها با موضوعات متنوع به راحتی می توانند درآمد زیادی را ماهیانه به صورت خودکار تولید کنند. با این حال ، کیفیت و تحویل محتوایی با ارزش بالا باید در همه زمانها هدف اصلی باشد. می توانید از پلتفرم های که در اینترنت وجود دارد برای انتشار کتابهای صوتی و پادکستهای خود استفاده کنید.

۱۵- تبدیل به یک بازاریاب وابسته شوید.

بازاریابی وابسته (تجارتی که یک خرده فروش آنلاین برای افزایش فروش به وب سایت های دیگر کمیسیون می پردازد تا او را حمایت کنند) یک تجارت دشوار است که نیازمند سالها آموزش و درک چیزهایی مانند روانشناسی مصرف کننده ، آماده سازی نسخه فروش ، درک بهینه سازی موتورهای جستجو، بازاریابی آنلاین و موارد دیگر می باشد. اما تمام سختی ها فوق العاده پر سود است. برخی از بازاریاب های وابسته، ماهانه میلیون ها دلار درآمد دارند ، اما رسیدن به این سطح بسیار سخت است.

۱۶- کسب درآمد از اینترنت با وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی یکی از دشوارترین راه هایی است که می توانید به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. شروع یک وبلاگ که به مرور زمان موفق می شود ، بسیار دشوار است. فقط باید ابتدا در مورد چیزهایی مانند SEO بیاموزید و ارزش مطالب خود را نزد مخاطب تان بالا ببرید. اما بخاطر داشته باشید که این کار سالها به طول می انجامد ، نه فقط یک ماه.

۱۷- نوشتن مطالب برای دیگران یکی دیگر از راه های کسب درآمد از اینترنت

اگر در نوشتن استعداد دارید. می توانید از مهارت نوشتن خود استفاده نمایید. بسیاری از شرکت ها و وب سایت های بازاریابی برای ایجاد محتوا به دنبال کسانی هستند که بتوانند برای آنها محتوا ایجاد کنند. می توانید از طریق ایجاد محتوا برای سایتهای دیگر به کسب درآمد بپردازید.

۱۸- تبدیل به یک بازاریاب ایمیلی شوید.

بازاریابی با ایمیل نیز فعالیت خوب و مؤثری است و از جمله راه های کسب درآمد از طریق اینترنت بدون سرمایه است. در حقیقت تعداد زیادی از وب سایت ها با ایجاد ارتباط با مخاطبان، درآمد خود را از بازاریابی با ایمیل تولید می کنند تا هم اعتماد کاربر را جلب کنند و هم ارزش خود را نزد آنان بالا ببرند. کافی است کمی وقت صرف کنید.

امیدواریم تجربه خوبی از راه های کسب درآمد از طریق اینترنت به دست آورید 😊

 

سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *