کسب درآمد از طریق فروش فایل و شروع درآمدزایی

کسب درآمد از طریق فروش فایل و شروع درآمدزایی

زمان بیکاری به پایان رسیده است. بهتر است از همین حالا دست به کار شوید و کسب درآمد از طریق فروش فایل انجام دهید. این کار راحت تر از آنچه که تصور کنید است. ابزاری که نیاز دارید دست نیافتنی نیست. اینترنت می خواهد و یک تلفن همراه اندروید یا سیستم رایانه.

در دنیای ماشینی امروز، ترافیک های خسته کننده، آلودگی هوا و ده ها دلیل دیگر که مانع از این می شود بیرون از منزل به کسب و کار بپردازید پس چه بهتر که در منزل کنار خانواده درآمد زایی کنید که این کار با آموزشی کوتاه و دقیق انجام می گیرد. کسب درآمد اینترنتی آسان و مطمئن برای همه افرادی که کمی دانش در این زمینه داشته باشند انجام پذیر است.

اگر مطالب این مقاله را با دقت مطالعه کنید به شما اطمینان می دهیم می توانید روزانه با صرف زمان خیلی کم درآمدی بالای ۵۰۰ هزار تومان داشته باشید.

آیا نیاز به یادگیری موارد زیادی برای کسب درآمد از طریق فروش فایل است؟

نکته حائز اهمیت دیگر این است که نگرانی از بابت مسلط نبودن بر زبان انگلیسی نخواهید داشت. همین که بر زبان فارسی تسلط دارید کافی است. شاید هم می گویید من که اوضاع مالی مناسبی ندارم! این هم مهم نیست. به قدری که توانایی خرید یک بسته اینترنتی داشته باشید کفایت می کند.

در سال های اخیر صفحات وب آنقدر گسترش یافته که نیازهای دانلودی مردم از طریق اینترنت برطرف می شود. فروش محصولات و کالاهایی که از طریق آپلود یا دانلود فایل به کمک استارت آپ ها انجام می گیرد، از پر طرفدارترین راه های کسب درآمد و پول درآوردن از اینترنت به شمار می آید.

روش های کسب درآمد از طریق فروش فایل

شما در روز بیش از ده فایل ممکن است دانلود کنید سپس بعد از استفاده یا پاک می کنید یا مدت ها در گوشی یا لپ تاپ شما بلا استفاده می ماند. هیچ می دانستید همه این فایل ها قابل فروش است؟!

شما محصولات دیجیتالی مانند: کتاب های دیجیتالی، نرم افزارها، بازی ها، فیلم ها و تحقیق های علمی و یا هر محصول دیگر که حالت غیر فیزیکی دارد را به افرادی که به آن ها نیاز دارند یا در جستجوی آن هستند می فروشید و درآمد زایی می کنید. روش های ذکر شده به کمک نرم افزارهایی صورت می گیرد که در ادامه عنوان می شود.

کسب درآمد از طریق آپلود و دانلود فایل چگونه است و چه روش هایی دارد؟

در این روش شما وقتی فایلی را آپلود کردید و در سایت خود به اشتراک گذاشتید، هر تعداد افرادی که آن را دانلود کنند برای شما کسب درآمد از طریق فروش فایل به حساب می آید.

روش آپلود و دانلود فایل، سایتی قوی مانند Upload نیاز دارد که هر گونه فایل دیجیتالی که مخاطبین یا کاربران احتیاج دارند در اختیارشان قرار می دهد. سپس شما که کاربر سایت سنتر هستید لینک همان فایل ها را دانلود کرده و در وبلاگ شخصی خود، وب سایت یا شبکه های اجتماعی قرار می دهید.

به همین راحتی حالا هر شخصی که فایل های قرار داده شما را دانلود کند در واقع شما کسب درآمد داشته اید.

هر چه میزان دانلود بیشتر باشد، کسب درآمد نیز چشم گیرتر خواهد بود. پس سعی کنید فایلی را انتخاب کنید که فروش بالایی داشته باشد و مخاطبین زیادی را جذب کند.

روش های کسب درآمد از طریق فروش فایل به کمک نرم افزارها

برای اجرایی شدن هدفتان باید از طریق فروشگاه های اینترنتی دانلود محصولات دیجیتالی، اقدام کنید تا بتوانید سرویس فروش فایل داشته باشید. ابتدا باید یک سایت راه اندازی کنید که این کار از طریق روش های زیر عملی است:

  • استفاده از فروشگاه ساز وردپرس
  • استفاده از اپلیکیشن ساز
  • استفاده از فضای اشتراک یا وب سایت شخصی

کسب درآمد از طریق فروش فایل با ورد پرس چگونه است؟

وردپرس WordPress یک نرم افزار است که کسب درآمد از طریق آن بسیار پرطرفدار است، شما ابتدا آن را دانلود و سپس در فضایی که قرار است هر آنچه به فروش بگذارید یا فضای اینترنتی، نصب کرده و به کمک آن یک سایت فروشگاهی وردپرسی طراحی کنید.

شما به طور کامل مسئولیت و مدیریت وب سایت خود را عهده دار هستید. پس می توانید هر گونه طراحی یا هر نوع مطالب مفید و سازنده و فایل های متنوع که می توان گفت مهمترین آن ها کتاب و بازی های متنوع است، به فروش گذارید.

برای اطلاعات دقیق تر درباره ورد پرس که شاید توضیحات آن در این مقاله از حوصله شما خارج باشد به منابع ذکر شده در پای صفحه مراجعه فرمایید.

کسب درآمد از طریق فروش فایل روش اشتراک گذاری چیست؟

در روش بعدی که به صورت اینترنتی می توان فروشگاه کالاهای دیجیتالی دانلودی خود رابه فروش برسانید، کسب درآمد از طریق فروش فایل به روش فضای اشتراکی فروشگاه است، سایت های گسترده و معروفی که در فضای اینترنت هستند به شما کمک می کنند تا فروش فایل خود را به نتیجه برسانید. در واقع این سایت های فضای اشتراکی زمینه ای را فراهم می کنند تا فروش فایل انجام گیرد.

اما یادتان باشد شما به عنوان زیر مجموعه یک مجموعه بزرگتر هستید و می بایست درصدی از درآمد خود را به آنان واگذار کنید. اما در روش شخصی سازی وب سایت شما با فروش محصولات دانلودی خود تمام درآمد حاصله را نصیب خود می کنید. طراحی یا داشتن وب سایت شخصی مسلما برای شما پر درآمد خواهد بود.

کسب درآمد از طریق فروش فایل به روش اپلیکیشن ساز به چه معنا است؟

در روش اپلیکیشن ساز هیچ نیازی نیست که یک برنامه نویس باشید. شما به عنوان یک فرد عادی قرار است کسب درآمد از طریق فروش فایل داشته باشید. امروزه شمار زیادی از مردم به فروشگاه های اینترنتی روی آورده اند، شما از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشید و یک برنامه یا اپلیکیشن فروشگاهی راه بیندازید.

کسب درآمد از طریق فروش فایل به کمک نرم افزار اپلیکیشن ساز پوپش

اپلیکیشن ساز پوپش یک مجموعه فروشگاهی اینترنتی بزرگ است که به شما کمک می کند سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را برای فروش محصولاتتان راه اندازی کنید و افرادی که قرار است کالایی غیر فیزیکی را خریداری کنند جذب سایت خود کنید.

اپلیکیشن ساز پوپش با طراحی دقیق و متناسبی که با گوشی ها و سیستم های شما دارد، بهترین و بی دردسر ترین خدمات ویژه را ارائه می دهد.

این اپلیکیشن ساز فروشگاهی روشی ساده و کم هزینه برای گذاشتن فایل برای فروش خواهد بود و دارای مزیت های زیر است:

  • راه اندازی سریع و راحت
  • انتخاب نام و آیکون دلخواه
  • رابط کاربری پیشرفته و کاربر پسند
  • امکان افزودن محصول به سبد خرید
  • درگاههای پرداخت آنلاین و کارت به کارت
  • قابل انتشار در مارکتهای اندرویدی

آیا واقعا از طریق فایل می توان کسب درآمد کرد و محصولات ما به فروش می رسد؟

نگران چیزی نباشید. کاری را که با هدف شروع کرده اید مطمئن باشید نتیجه بخش خواهد بود و در مدت زمان کمی درآمد و سود مالی کلانی نصیب شما می گردد.

تمامی روش های کسب درآمد از طریق فروش فایل اینترنتی اعم از وردپرس، دانلود و آپلود فایل، اشتراک گذاری شبکه ای و اپلیکیشن سازها، در جهت راهنمایی و کمک رسانی به شما و سرمایه دار شدنتان آماده به خدمت هستند.

اینکه محصولات شما به فروش برسد بستگی به دانش شما از نیاز مردم دارد. آیا قشر دانشجو نیاز به مقالات و کتاب های خاصی دارند؟ آیا بازی های رایانه ای پر طرفدار تر است؟ آیا علاقه مندان به فیلم زیاد هستند و …

طبق همین تفکر و اطلاعات می توانید بهترین فایل ها را به فروش برسانید و ظرف مدت زمانی کم، درآمد زیادی خواهید داشت و زندگی تان متفاوت تر رو به جلو حرکت خواهد کرد.

2 thoughts on “کسب درآمد از طریق فروش فایل و شروع درآمدزایی

  1. محمد

    سلام ببخشید میخواستم بدونم مدیر یک سایت چطوری از طریق دانلود نرم افزار بوسیله کابران درآمد کسب میکنه؟ ممنون میشم

    1. پـوپـش نویسنده

      با سلام

      با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی (به کمک فروشگاه سازهایی مانند فروشگاه ساز پوپش) می توانید یک فروشگاه راه اندازی و نرم افزارهای خود را به عنوان محصول دانلودی در فروشگاه قرار دهید. مشتریان شما پس از سفارش و پرداخت هزینه محصول لینک دانلود آن نرم افزار ها را دریافت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *