ساخت اپلیکیشن رستوران با کمترین هزینه و بدون نیاز به کد نویسی

ساخت اپلیکیشن رستوران با کمترین هزینه و بدون نیاز به کد نویسی

شاید تا چند سال قبل برای بسیاری از کسب و کارها مانند رستوران ها داشتن یک سایت نیز یک مورد لوکس و تجملی محسوب می شد. اما امروزه داشتن سایت حتی برای چنین کسب و کارهایی کافی نیست و باید به فکر داشتن اپلیکیشن تلفن های هوشمند هم باشند. دیگر بازاری نیست که در این موارد بتوان صرفه جویی کرد. وقتی رقبا از امکانات فضای مجازی استفاده می کنند نباید خود را از این امکانات محروم کرد. شاید تنها موردی که بسیاری از رستوران ها را به تردید بیاندازد، ساخت اپلیکیشن رستوران است که می تواند طراحی آن چندین میلیون هزینه داشته باشد. این خود می تواند یک بار مالی بر رستوران ها تحمیل کرده و آن ها را از ساخت اپلیکیشن رستوران منصرف کند. از این رو استفاده از سیستم های اپلیکیشن ساز مانند پوپش که هزینه طراحی را به مراتب کم می کند بسیار توجیه پذیر است.

لزوم داشتن اپلیکیشن برای همه کسب و کارها

هر کسب و کاری به نوبه خود چه فروش اینترنتی داشته باشد و چه نداشته باشد حداقل برای معرفی کالا و خدمات خود به سایت و اپلیکیشن نیاز دارد. اما باید برای هر کسب و کاری اپلیکیشنی با در نظر گرفتن مختصات و ویژگی های کاربران آن طراحی شود. به طور کلی باید در نظر داشت که اولا کاربر متقاضی استفاده از اپلیکیشن چه شخصی و در چه جایگاه اجتماعی می باشد و ثانیا این اپلیکیشن چه کمکی به وی می کند.

در ساخت اپلیکیشن رستوران خوب بازی باید از الگوهای گرافیکی و رنگ بندی متنوع و درعین حال مفهمومی استفاده کرد اما در اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای خوب می بایست از تم های رسمی و دارای تنوع  بخش بندی اما در عین حال داری راحتی در استفاده نمود. در مورد رستوران ها نیز بدین صورت است. هم باید طیف اصلی مشتریان رستوران مورد نظر در نظر گرفته شود و هم اینکه و هم معرفی رستوران و غذاها و سرویس های ارائه شده و حتی فروش اینترنتی و دلیوری.

چرا رستوران ها هم به اپلیکیشن نیاز دارند؟

با نگاهی به رستوران های سطح شهر می توان دریافت که متاسفانه هنوز بسیاری از رستوران ها برنامه کاربردی موبایل خود یا حتی وب سایت ندارند. زیرا معمولا صاحبان آنها آن را غیر ضروری می دانند. اما مردم که مشتریان و مخاطبان این کسب و کارها هستند، ترجیح می دهند با صرفه جویی در وقت و با سریع ترین راه ممکن به رستوران مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. طراحی اپلیکیشن رستوران برای موبایل، دقیقا همان چیزی که می خواهند را فراهم می کند و در تمامی کشورهای پیشرفته نیز امتحان خود را پس داده است.

روال کار بدین صورت است که مشتری گوشی را از جیب خود خارج کرده، و با اپلیکیشن غذای مورد نظر خود را از رستوران مورد نظرش سفارش می دهد و در محل دریافت می کند. هزینه را می توان در این سیستم به صورت آنلاین یا در محل تحویل سفارش پرداخت کرد. حتی برخی رستوران ها در جهان در سایت و اپلیکیشن خود امکان تور سه بعدی در رستوران و رزرو میز برای ساعتی خاص به این طریق را نیز فراهم کرده اند.

ساخت اپلیکیشن رستوران روشی برای افزایش فروش و به دست آوردن مهمانان جدید است و به رونق کسب و کارهای رستورانی کمک خواهد کرد.در حقیقت صاحبان رستوران ها باید به کمک این اپلیکیشن ها خدمات خود را به سبک جدید ارایه دهند و برند خود را نیز بیشتر به مردم بشناسانند. اپلیکیشن رستوران به صاحبان رستوران کمک می کنند تا مشتری ها به شیوه آسان و سریع خدمات دریافت کنند. اپلیکیشن به صاحبان رستوران ها امکان می دهد با پیشنهادات ویژه مشتریان را بیشتر به سور رستوران خود بکشانند. با کمک برنامه های وفاداری، تخفیف ها و پاداش ها، برنامه های رستوران و خدمات رزرو می توان به راحتی کاربران خود را حفظ کرد. همچنین مشاهده شده است که کوپن ها و کارت های هدیه مواردی هستند که مردم سریع فراموش می کنند.

یک اپلیکیشن رستوران خوب باید چگونه باشد؟

اولین مورد در کاربر پسند بودن یک اپلیکیشن به ویژه در زمینه رستوران طراحی مناسب منو است. کنار دسته بندی غذاها و فیلترهای مختلف پیشنهاد دادن نوشیدنی ها برای سرو در وعده های مختلف، مورد مناسبی است که می تواند در نظر گرفته شود. این کار در وقت مشتری و وقت شما صرفه جویی می کند و توانایی شما را نیز نشان می دهد. محتوای آن را همیشه با غذاها، نوشیدنی ها، تصاویر و قیمت ها بروز کنید.

همان طور که عرض شد آفرها و پیشنهادات ویژه هم مشتری را راضی می کند و هم کسب و کار رستوران را رونق می دهد. آفرها و امتیازها در بازاریابی از فاکتورهایی مهم در افزایش وفاداری مشتریان است. کوپن ها و سایر امتیازات دلایل خوبی هستند که مشتری ها دوباره به رستوران مورد نظر بیایند و از غذاهای آن سفارش دهند. حتی می توانید برای آن ها چند مورد امتیاز ویژه قرار بدهید تا شما در شبکه های اجتماعی فالوو یا لایک کنند.

امکان رزور آنلاین میز و همچنین سفارش غذای آنلاین برای ارسال به محل نیز بسیار مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. با این سیستم کاربران وقتی سفارش ثبت می کنند فورا روی بانک اطلاعاتی آنلانی رستوران قرار می گیرد. چنین آپشنی باعث می شود در وقت مشتری و رستوران صرفه جویی شود و هیچ خطایی هم صورت نگیرد. مشتری بدون این که از خانه خارج شوند، سفارش خود را ثبت می کنند و غذای خود گرم و آماده تحویل می گیرند.

قیمت ساخت اپلیکیشن رستوران

اپلیکیشن می تواند نماینده و ابزار خوبی برای تبلیغات رستوران باشد و باید در نظر داشت که حتما رستوران برای معرفی خود به سایت هم نیاز دارد. اما هزینه های این دو تکنولوژی روی هم شاید چندین میلیون تومان برای کسب و کار بار مالی داشته باشد. از این رو مناسب است از خدمات سیستم سایت ساز و اپلیکیشن ساز پوپش استفاده شود که ساخت اپلیکیشن رستوران را  بشدت ارزان و قابل انجام کرده است. همچنین اپلیکیشن های این سیستم  در مارکت اندرویدی برای انتشار قابل تایید هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *