ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ارزان قیمت

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ارزان قیمت - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ارزان قیمت – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

می دانیم بسیاری از فعالین کسب و کارهای اینترنتی به ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ارزان قیمت برای کسب و کار خود روی آورده اند و دیگر وب سایت را به تنهایی پلتفرمی کافی برای فروش آنلاین خود نمی دانند. دلیل این تصمیم واضح است. بسیاری از مردم به ویژه در سال های اخیر از موبایل های هوشمند برای ورود به اینترنت بهره می برند. پس برای این افراد راحت تر است که از اپلیکیشن فروشگاهی برای ورود به فروشگاه های اینترنتی استفاده کنند. البته ریسپانسیو بودن سایت فروشگاهی نیز به همین دلیل لازم می باشد. اما اگر به روند رشد فروش های اینترنتی در سال های اخیر نگاه کنیم متوجه می شویم کسانی که کسب و کار خود را به صورت آنلاین توسعه نداده اند بخش عمده ای از مشتریان بالقوه را به رقبای خود واگذار کرده اند.

همچنین این روند توسعه خریدهای آنلاین بسیار سرعت گرفته است. یعنی سال به سال تعداد خریداران اینترنتی بیشتر می شود. پس اگر از حالا به فکر نباشید، شاید ۳ سال دیگر ۵۰ درصد سهم بازار به خریدهای اینترنتی اختصاص یافته باشد و شما کل این سهم را به رقبایتان باخته باشید. همین امروز هم دیر نیست و می توانید ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ارزان و سایت فروشگاهی خود را کلید بزنید تا از رقبا عقب نمانید و به آینده امید بیشتری داشته باشید.

هزینه زیاد ساخت اپلیکیشن فروشگاهی، مانعی برای کسب و کارها

هزینه زیاد ساخت اپلیکیشن فروشگاهی، مانعی برای کسب و کارها

بسیاری از کسب و کارها هستند که اهمیت داشتن سایت و اپلیکیشن فروشگاهی را دریافته اند. اما به علت نداشتن شرایط مالی مناسب، از هزینه های جدید اجتناب می کنند. به ویژه اینکه طراجی اپلیکیشن فروشگاهی ارزان می تواند بعضا تا چند ده میلیون نیز هزینه داشته باشد. پس این افراد با وجود دریافتن لزوم این کار ناچار از آن سر باز می زنند. برای این افراد یک پیشنهاد ویژه داریم و آن هم استفاده از خدمات سایت ساز و اپلیکیشن ساز شرکت پوپش است که در کاهش چشمگیر هزینه های این عزیزان نقش عمده ای خواهد داشت.

بیشتر شرکت های بزرگ تولید گوشی تلفن همراه در دنیا از سیستم عامل اندروید بهره می برند. پس کسب و کارها هم باید در اولویت کاری خود ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید را قرار دهند. سیستم پوپش در زمینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ارزان استاندارد و البته با هزینه کم در کشور پیشرو بوده و آماده خدمت رسانی به عزیزان می باشد.

ساخت سایت ارزان فروشگاهی

ساخت سایت ارزان فروشگاهی

طراحی سایت مانند اپلیکیشن هزینه نسبتا زیادی دارد که بسیاری را منصرف می کند. اما ما در این مطلب قصد داریم راهکار به شما عزیزان ارائه دهیم. نه اینکه شما را ناامید کنیم. شما می توانید با حداقل قیمت یک طراحی سایت فروشگاه اینترنتی استاندارد و کامل را تهیه نمایید که واکنش گرا یا ریسپانسیو نیز امکان نمایش در کامپیوتر و تبلت و گوشی موبایل را دارا باشد. اما چگونه؟ سیستم پوپش امکانی بی نظیر برای شما عزیزان قرار داده است که با کمترین هزینه سایتی کاملا مطابق با خواسته خودتان را بسازید. حتی در این راستا این امکان مهیا شده است که شما عزیزان بدون داشتن دانش برنامه نویسی کامپیوتر، خودتان شخصا سایتتان را طراحی نمایید. حتما با خودمی گویید مگر همچین چیزی ممکن است؟ در ادامه مطلب به مکانیزم ارائه خدمات سیستم پوپش اشاره خواهد شد و به این سوال شما عزیزان به خوبی پاسخ داده خواهد شد.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ارزان

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ارزان

همانطور که در قسمت های قبلی عرض شد شما می توانید با کمک خدمات سیستم پوپش، با هزینه ای بسیار کم، سایت فروشگاهی و اپلیکیشن فروشگاهی اتدروید خود را بسازید. در مورد ساخت سایت فروشگاهی، پوپش با ارائه سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز، که استوار به مگانیزم Drag & Drop است دغدغه شما عزیزان را برطرف کرده و با این مکانیزم شما فقط جانمایی ارکان سایت در صفحه را با موس و بدون کدنویسی انجام می دهید. با این سیستم ساده سایت شما دقیقا همان چیزی می شود که در نظر دارید. اما با هزینه این به مراتب کمتر.

در مورد ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ارزان نیز اولین مساله ای سیستم پوپش در نظر گرفته است، کمک به کاهش هزینه های کسب و کارهای محترم است.  پوپش نه تنها امکان طراحی سایت فروشگاهی با کمترین هزینه را به شما می دهد، بلکه امکان داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی با کمترین هزینه را نیز بریتان فراهم کرده است. از یاد نبرید که هنوز هم برای ساخت سایت و اپلیکیشن فرئشگاهی دیر نیست. در بسیاری از اصناف کشور هنوز ورود چشمگیری به دنسایا فروش آنلاین صورت نگرفته .

در اصنافی نیز که ورود صورت گرفته هنوز امکان رقابت مهیاست. زیرا بازار آنلاین در حال توسعه است و شما نیز با ورود به فروش آنلاین می توانید از این بازار در حال توسعه سهمی برای کسب و کار خود بیابید. اما یادتان نرود که هر روز که می گذرد شما از تعداد بیشتری از رقبایتان عقب خواهید ماند. پس درنگ جایز نیست.

سفارش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی و سایت از گروه پوپش

سفارش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی و سایت از گروه پوپش

اولین نکته ای که باید یادآور شویم این است که ساخت اپلیکیشن فروشگاهی ارزان در سیستم پوپش با استانداردهای بالا انجام شده و در مارکت های بین المللی و داخلی به ویژه گوگل پلی و کافه بازار تایید می شود. پس قطعا می تواند برای کسب و کار شما سود ده باشد. پس با دور اندیشی و کنار گذاشتن تردید، با سیستم پوپش از راههایی که در انتهای مطلب ارائه شده است تماس بگیرید و از یاد نبرید که اگر امروز در صنف شما فقط ۱۰ درصد از خریدها به صورت آنلاین انجام می شود، شاید ۳ سال دیگر این رفم به ۵۰  درصد رسیده باشد. یعنی سهم فروش حضوری کاهشی می یابد و کسب و کار شما به این نوع فروش متکی است. پس باید از حالا فکر کرده و زمان را از دست ندهید.

فقط اراده کرده و شک را کنار بگذارید و بدانید هر روزی که زمان را از دست دهید شاید شما را از تعدادی بیشتر از رقبایتان عقب بیندازد. برای طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای برای کسب و کار خود میتوانید به سایت مجموعه پوپش مراجعه کرده و از طریق شماره های تماس این گروه با کارشناسان مجرب این گروه تماس حاصل فرموده و از مشاوره آنها بهره گرفته و اپلیکیشن و سایت خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *