ساخت اپلیکیشن فست فود – fast food بدون نیاز به برنامه نویسی

ساخت اپلیکیشن فست فود بدون نیاز به برنامه نویسی - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

فست فود ها برای ارسال غذا به محل و همچنین رزرو میز هایشان می توانند از خدمات تکنولوژی های نوین مانند سایت و اپلیکیشن بهره ببرند. فست فودها امروزه شاید پر مخاطب ترین نوع فست فود ها باشند و قطعا همین مورد می تواند باعث شود این کسب و کارها بیشتر به همچین خدماتی نیاز پیدا کنند. در دنیا مرسوم است که این گونه کسب و کارها به ساخت اپلیکیشن فست فود اقدام می کنند. اما در ایران هنوز اکثر فست فودها این اقدام را انجام نداده اند. برخی هنوز ارز آن را درک نکرده اند. برخی دیگر هم با وجود درک اهمیت و لزوم ساخت اپلیکیشن فست فود ، هزینه طراحی آن را برای خود بالا می دانند.

به هر حال هر فست فود باید یک سایت و یک اپلیکیشن داشته باشد که روی هم شاید طراحی آن ها چندین میلیون تومان بار مالی برای کسب و کار داشته باشد. البته با استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی ارائه شده توسط پوپش تا حدود زیادی این مشکل حل خواهد شد.

مواردی که در ساخت اپلیکیشن فست فود باید گنجانده شود.

اول از همه باید در ساخت اپلیکیشن فست فود مورد نظر استانداردهای لازم را داشته باشد تا در مارکت اندرویدی معتبری مثل کافه بازار و گوگل پلی قرار گیرد. این مورد باعث دیده شدن و پرمخاطب شدن اپلیکیشن می شود و به کسب و کار سود می رساند. در داخل اپلیکیشن برای افرادی که به فست فود می آیند باید قسمتی برای رزرو میز در ساعت معین تعبیه شده باشد. همچنین برای افرادی که غذا را سفارش داده و در محل خود تحویل می گیرند هم باید امکان انتخاب محل روی نقشه قرار داده شده باشد. همچنین بخش سفارش آنلاین برای این افراد به صورت واضح باید تعبیه شده باشد.باید همچنین طراحی ساده و کاربر پسندی برای اپلیکیشن در نظر گرفته شود و دسته بندی غذاها، نوشیدنی ها، دسرها و … به خوبی مشخص باشد و کاربر را گیج نکند.

بخش تخفیف ها و پیشنهادات ویژه هم در ساخت اپلیکیشن fast food بسیار پر اهمیت است. آفرها و امتیازها در بازاریابی از فاکتورهایی کلیدی برای افزایش وفاداری مشتری است. کوپن ها و سایر امتیازات دلایل خیلی خوبی هستند که مشتری ها دوباره به فست فود شما بیایند و از غذاهای شما سفارش دهند. پیشنهادات ویژه را می توان از طریق پوش نوتیفیکیشن در اپلیکیشن به مشتریان اطلاع رسانی کرد و این خود روشی عالی برای بازاریابی کسب و کار است. با کمک اپلیکیشن، می توان به صورت نوتیفیکشن بازه های زمانی تخفیف را به مشتریان فست فود اطلاع رسانی کرد. همچنین با این سیستم می توان پوشش رویدادهای مختلف فست فود مثل اجرای لایو موسیقی، آفر های ویژه و بروزرسانی منوی غذا را برای مشتری ها فرستاد.

در ساخت اپلیکیشن فست فود می توان گزینه ای به اسم سیستم نظردهی کاربران را قرار داد. نظرات کاربران قبلی میتواند ملاکی برای کاربران جدید در تصیمیم به سفارش از fast food باشد.امکان جستجو در ساخت اپلیکیشن فست فود نیز تجربه کاربری بهتری برای کاربران می سازد. مثلا باید کابران بتوانند با تعیین محدوده قیمت غذاهای مناسب بودجه خودشان را مشاهده فرمایند. یا مثلا با تعیین نوع غذا مثلا فقط انواع ساندویچ به آن ها نمایش داده شود. درج تصاویر با کیفیت بالا از غذاها نیز روشی بسیار خوب برای بازاریابی فست فودها از طریق اپلیکیشن است. در حقیقت تحقیقات علمی نشان داده که بسیاری از مردم از دیدن عکس جذاب غذاها احساس گرسنگی می کنند.

ساخت اپلیکیشن فست فود کلید موفقیت کسب و کار

در حقیقت هنگامی که شما یک برنامه طراحی شده با محتوا مانند سایت یا اپلیکیشن در اختیار داشته باشید، تصویر تجاری شما به طور برجسته ای توسعه می یابد. استفاده از این روش به شما کمک می کند تا برنامه تان را در وب سایت های ارزیابی فناوری و نرم افزار جای دهید، بنابراین توجه مشتریان جدید را به خود جلب می کند. این روشهای نوین امروزه به کسب و کارها در برندسازی بسیار کمک کرده اند و برندسازی را از حالت سنتی خارج کرده اند.

همچنین هر کسب و کاری باید در نظر داشته باشد سایت یا اپلیکیشن آن، در حقیقت یکی از شعب زنجیره ای آن کسب و کار محسوب می شود. به طور دقیق تر شعبه آنلاین آن کسب و کار، سایت و اپلیکیشن است. مغازه فست فودی که به دکور و آسایش و آرامش مشتری در محیط بسیار اهمیت می دهد باید همین موارد را در شعبه آنلاین خود نیز مد نظر قرار دهد. نباید کاربران از ورود به سایت و اپلیکیشن یک کسب و کار احساس بدی بکنند. زیرا همین باعث می شود دید منفی حتی نسبت به غذاهای آن فست فود نیز حتی پیدا کنند. پس تجربه کاربری مناسب در سایت و اپلیکیشن یک مغازه فست فود کاملا با حفظ مشتری وفادار رابطه دارد.

اگر شما رستوران یا فست فود دارید ویا با آنها سرو کار دارید و فروش محصولات غذایی خود را بدون طراحی اپلیکیشن تلفن همراه مناسب انجام می دهید، مطمئنا با ریسک ماندگاری مشتری همراه هستید. در حالی که مشتریان این روزها به وسیله ی گوشی های هوشمند، تبلت و سایر گجت ها به کلیه اطلاعات مورد نیاز دسترسی پیدا می کنند، شما نمیتوانید از نفوذ فناوری تلفن همراه غافل شوید.

شاید هنوز در کشور ما کمتر از این طریق سفارش غذا داده شود اما مانند سایر صنوفی که رشد عجیبی در زمینه تجارت الکترونیک داشته اند قطعا این صنف نیز در سال های آینده این مورد را تجربه خواهد کرد. اگر بتوانید یک اپلیکیشن مناسب با امکانات مناسب و محتوای مناسب تولید کنید مشتری را به خود وفادار خواهید ساخت.

برنامه های تلفن همراه با کمک کردن به دسترسی به تعداد زیادی از مشتریان باعث می شود پایگاه بسیار محکمی در بین مشتریانتان داشته باشید.  خصوصیات ارائه شده در زیر برنامه های تلفن همراه را برای کسب و کار شما سودمند می نمایند. شبکه های اجتماعی نیز می توانند به همه گیر شدن اپلیکیشن و کسب و کار شما کمک شایانی کنند. می توانید در شبکه اجتماعی تان نیز پیشنهادات ویژه و تخفیف و آفرها را اطلاع رسانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *