ساخت سایت با ارزانترین سایت ساز سال ۹۷

ساخت سایت با ارزانترین سایت ساز سال 97 - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

ساخت سایت با ارزانترین سایت ساز سال ۹۷ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

یکی از مهم ترین فاکتورها در تصمیم گیری ها مساله مالی و کاهش هزینه هاست. برای مدیران کسب و کارها نیز ورود به دنیای مجازی ابتدا با تردید هایی همراه است. برخی از آن ها به علت عدم شناخت کافی از تاثیرات مثبت داشتن سایت و اپلیکیشن در کسب و کارشان، تردید دارند که هزینه در این زمینه بازده دارد یا خیر. از این رو برایشان کاهش هزینه در اولویت قرار می گیرد. به خصوص این مساله در زمان رکود اختصاصی به چشم می آید. از این رو ما راهکاری در این زمینه خدمت کلیه کسب و کارها معرفی می نماییم. راهکار ما طراحی سایت ارزان با استفاده از سیستم سایت ساز پوپش است.

سایت ساز پوپش به شما امکان می دهد سایت خود را با کمترین هزینه خودتان طراحی کنید. حتما با خود می گویید مگر بدون داشتن دانش برنامه نویسی می توان سایت طراحی کرد؟ پاسخ این است که با سیستم سایت ساز پوپش که خدمتتان معرفی می کنیم این مهم امکان پذیر شده است که در ادامه توضیح خواهیم داد.

لزوم طراحی سایت ارزان - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

لزوم طراحی سایت ارزان – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

همان طور که عرض شد مدیر یک کسب و کار که قصد ورود به بازاریابی آنلاین برای کسب و کار خود دارد ابتدا نمی داند که چقدر این کار در توسعه بیزینس وی تاثیر می گذارد. پس حاضر نیست هزینه زیادی در این کار نماید. عاقلانه ترین کار هم همین است. بهتر است هزینه طراحی سایت کاهش یافته و هزینه بیشتری در بهینه سازی سایت صرف شود. اما چگونه می توان هزینه طراحی سایت را کاهش داد؟ راهی که خدمتتان معرفی می کنیم استفاده از سیستم سایت ساز حرفه ای پوپش است که هزینه های طراحی را بشدت کاهش می دهد. با کمک این سیستم می توانید سایت اینترنتی کسب و کار خود را با کمترین هزینه طراحی کنید. داشتن سایت گام اول است.

سایتی که مخاطب و بیننده ندارد در حقیقت ارزشی ندارد. مهم این است که بتوانید سایت خود را با بهینه سازی و سئو به صدر نتایج موتورهای جستجو برسانید تا ورودی مخاطبان زیادی داشته باشید و بتوانید از این طریق به کسب و کار خود در دنیای آنلاین رونق ببخشید. پس بهتر است با صرفه جویی در هزینه طراحی سایت، این هزینه را در سئو یا بهینه سازی آن صرف نمایید.

سیستم سایت ساز پوپش چیست؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

سیستم سایت ساز پوپش چیست؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

سیستم سایت ساز پوپش همان طور که عرض شد به شما امکان ممی دهد بدون داشتن دانش برنامه نویسی سایت خود را طراحی نمایید. این کار که به کاهش هزینه طراحی سایت منجر می شود از طریق مکانیزمی خاص صورت می گیرد. این مکانیزم Drag & Drop نامیده می شود.. Drag & Drop یعنی ساخت سایت فقط با جا نمایی ارکان در صفحه از طریق کار با موس انجام می شود. اگر بخواهیم بهتر توضیح دهیم در واقع تمامی قسمت هایی که در صفحه سایت شما باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید. این روش سایتی کاملا مطابق با نیازها و سلیقه شما را نتیجه می دهد. حسن دیگر آن صرفه جویی بسیار در هزینه طراحی سایت است.

پوپش به شما امکان می دهد سایتی بسازید که در ذهن دارید. در ضمن اگر قصد تغییر در سایت را دارید با کمترین هزینه آن را انجام می دهید. این در صورتی است که اگر از یک طراح کمک می گرفتید، برای هر تغییر باید هزینه ای گزاف پرداخت می کردید.

ارزان شدن طراحی سایت با کمک سیستم سایت ساز پوپش - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

ارزان شدن طراحی سایت با کمک سیستم سایت ساز پوپش – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

با کمک سیستم پوپش نیازی به پرداخت هزینه سنگینی برای طراحی سایت ندارید. با کمک این سیستم همچنین هزینه های بعد از طراحی نیز برای شما کاهش می یابد. یک سایت برای اداره کردن نیز به اپراتور نیاز دارد. اگر پنل مدیریت سایت پیچیده باشد، اداره کردن سایت برای خود شما ممکن نخواهد بود و باید کار را برون سپاری کنید که هزینه ای سنگین به شما تحمیل می کند. اما اگر از سیستم پوپش استفاده کنید به راحتی خودتان سایتتان را اداره خواهید کرد و هزینه ای نخواهید پرداخت. شما در دوره کاربری سایت باید پست های روزانه و محصولات فروشگاه اینترنتی خود را در سایت قرار داده و مرتب سایت را بروز رسانی کنید.

امکان مدیریت تصاویر و عکس ها و اسلاید شو نیز به ساده ترین شکل ممکن برای عزیزان اولین موردی است که در پنل مدیریت پیش بینی شده است. تولید محتوا در سایت در فرآیند بهینه سازی سایت شما نیز بسیار موثر می باشد. سایتی که به خوبی بهینه سازی شده باشد، می تواند در صفحه نخست نتایج موتورهای جستجو به ویژه گوگل قرار بگیرد و در نتیجه مخاطب و ورودی بیشتری جذب نماید. پس هزینه کردن در بهینه سازی عقلا توصیه می گردد. تولید محتوا را نیز هرگز دستکم نگیرید. زیرا در فرآیند سئو به شما کمک می نماید.

سفارش ساخت سایت ارزان با استفاده از سیستم سایت ساز پوپش - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

سفارش ساخت سایت ارزان با استفاده از سیستم سایت ساز پوپش – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

می توانید سایت خود را با کمترین هزینه در داخل سیستم پوپش طراحی نمایید. البته از یاد نبریم که بسیاری افراد از طریق موبایل وارد اینترنت می شوند. پس باید این افراد را نیز در نظر داشت و سایت واکنش گرا یا ریسپانسیو طراحی شود. پوپش این امکان را نیز برای شما عزیزان مهیا کرده است. می توانید حتی از قالب های آماده و ریسپانسیو این شرکت در سایتتان بهره ببرید.

قالب ریسپانسیو به شما کمک می کند که سایتتان و به خوبی در هر سایز و در هر دستگاهی توسط مرورگر ها نمایش داده شود. از این رو کاربران زمان زیادی در سایت های طراحی شده توسط این سایت ساز قدرتمند می توانند باقی بمانند و بلافاصله پس از ورود از آن ها خارج نمی شوند. این مورد باعث ارزشمند شدن این سایت ها در دید موتور جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو می شود و به فرآیند سئو و بهینه سازی سایت ها بسیار کمک می کند تا بتوانند بهترین رتبه ها را در نتایج جستجو در گوگل و سایر موتورهای جستجو بدست آورند. از طریق سایت اینترنتی این مجموعه و همچنین شماره های تماس آن می توانید ساخت سایت مد نظر خود را سفارش دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *