ساخت سایت بدون نیاز به هاست و دامنه و بدون کدنویسی

ساخت سایت بدون نیاز به هاست و دامنه و بدون کدنویسی

آیا ساخت سایت بدون نیاز به هاست و دامنه امکان پذیر است؟ بله، امروزه ساخت سایت حرفه ای بدون نیاز به هاست و دامنه امکان پذیر بوده و بیش از پیش تسهیل شده است. حتی شما دیگر نیاز به داشتن دانش طراحی سایت و کد نویسی نیز ندارید. امروزه با توجه به ضریب نفوذ بالای اینترنت در نقاط مختلف جهان و توسعه تکنولوژی های ارتباطی و امکان دسترسی طیف بسیاری وسیعی از مردم به اینترنت حتی در گوشی های تلفن همراهشان، دیگر بحث ضرورت داشتن یک سایت برای کسب و کار ها به یک امر بدیهی تبدیل شده و کسی به دنبال حل چرایی داشتن یک سایت نمی باشد، بلکه آنچه برای کاربران مهم است چگونگی این مسئله است. بی شک اینکه سایت مورد نظر خود را با چه امکانات و ویژگی هایی و در ازای چه هزینه ای سفارش دهند، دغدغه اصلی شماست.

نمای سایت در دستگاههای مختلف

آنچه برای ساخت سایت نیاز است!

به طور معمول آنچه برای ساخت سایت همواره نیاز بوده و هست عبارت است از یک دامنه، یک سرویس هاستینگ و در آخر نیز طراحی و محتوای سایت. دامنه سایت در واقع نام منحصر بفرد سایت است که باعث می شود تمامی بازدید کنندگان و کاربران اینترنت در سراسر جهان شما را با آن نام بشناسند و به نوعی می توان آن را هویت انحصاری سایت نیز در نظر گرفت. دامنه می تواند نام شخص شما یا نام شرکت یا کسب و کار شما باشد.

سرویس هاستینگ یا سرور سایت نیز به منظور میزبانی از بخش نرم افزاری و داده های سایت شما می باشد که معمولا بعضی از شرکت ها و سازمان های بزرگ به صورت اختصاصی آن را برای خود راه اندازی می نمایند، اما به دلیل پیچیدگی ها و مسائل فنی و هزینه های بالا، این کار از توان عموم کاربران خارج بوده و شرکت های ارائه کننده سرویس های هاستینگ به منظور پاسخگویی به این نیاز، ایجاد شده و توسعه یافته اند. شرکت ها، این سرویس ها را با تامین نیاز های فنی و امنیتی قابل قبول و هزینه ای منطقی به کاربران ارائه می نمایند.

رابطه بین هاست و دامنه وب سایت

بخش پایانی نیز بخش مربوط به ساخت سایت می باشد که جنبه ای نرم افزاری داشته و مواردی همچون ذخیره سازی و پردازش اطلاعات و جلوه های بصری سایت را شامل می شود. این فرایند در گذشته نیاز به دانش در حوزه های طراحی گرافیک و کدنویسی داشته اما به مرور و با معرفی سیستم های مدیریت محتوا و طراحی قالب های آماده برای آنها، تا حد زیادی تسهیل شده و تقریبا طیف گسترده تری از علاقمندان را قادر نمود تا بدون داشتن دانش های پیچیده و تسلط بر کد نویسی، بتوانند تا حد قابل قبولی پاسخگوی نیاز های حوزه طراحی و ساخت سایت باشند.

طراحی و ساخت سایت

مقایسه هزینه ها و پیچیدگی های روش های ساخت سایت

اگر تاکنون اقدام به راه اندازی و ساخت سایت ارزان نموده اید یا حداقل در مورد آن جستجو و تحقیق کرده اید، قطعا با پیچیدگی های آن آشنا شده اید و دریافته اید که هر یک از مراحل و فرایند های تشریح شده فوق بایستی به صورت جداگانه صورت گیرد و هر یک اقتضائات خود را می طلبد. جدای از پیدا کردن نام و دامنه مناسب و قابل ثبت، یافتن سرویس هاستینگ مناسب و امن با قیمت مناسب نیز خود یکی از دغدغه های مهم به شمار می رود. حال پس از طی این مراحل، اصلی ترین مرحله، یافتن یک طراح سایت حرفه ای یا داشتن مهارت کافی در این زمینه است که خود بزرگترین چالش در طراحی سایت به شمار می رود.

آنچه در سایت ساز پوپش به شما عرضه می شود، همه این خدمات به صورت یکجا و بهم پیوسته است. شما می توانید با انتخاب نام دامنه خود آن را پسوند .ir ثبت نموده، فضا و امکانات مناسب سخت افزاری برای هاستینگ خود را از ما دریافت کنید و به صورت آنلاین و بدون نیاز به دانش فنی و تخصص طراحی و ساخت سایت، سایت مورد نظر خود را با کمترین هزینه و سریع ترین زمان ممکن، ایجاد نمایید.

حتی اگر با سیستم های مدیریت محتوا نیز کار کرده باشید، باز هم تجربه drag & drop در خصوص ساخت سایت با این محصول، تجربه ای متفاوت خواهد بود و شما به راحتی و بدون نیاز به نوشتن حتی یک خط کد و برنامه، تنها با بارگذاری ، drag and drop و کشیدن اشکال و تصاویر بر روی صفحه و افزودن متن مورد نظر خود، می توانید محیط و امکانات مورد نیاز خود را طراحی نموده و در سایت خود قرار دهید. البته بهتر است بدانید برای سهولت در کار شما، پوپش اقدام به ایجاد تعدادی قالب از پیش آماده شده و پیش فرض برای مقاصد مختلف همچون سایت فروشگاهی، شرکتی و یا سایت های شخصی نیز نموده است که با کمک آنها، فرایند طراحی و ساخت سایت هر چه بیشتر ساده و کاربردی شود.

مقایسه سایت ساز پوپش با سایر سایت ها و رقبا

اگر نام شرکت ها و سایت های مشابه خارجی به گوش شما خورده یا تجربه کار با آنها را دارید، قطعا تا کنون به مزیت های پوپش پی برده اید. شاید در زمینه تسهیل فرایند طراحی و امکانات، این سایت ها مشابه یکدیگر باشند، اما آنچه سایت ساز آنلاین پوپش را در حوزه طراحی و ساخت سایت از سایر رقبای خود متمایز می سازد، امکان تعریف و تعیین دامنه شخصی شماست.

معمولا در نمونه سایت های خارجی، دامنه سایت ارائه دهنده خدمت نیز در ادامه نام سایت شما قرار می گیرد که این مسئله مطلوب بسیاری از کاربران نمی باشد. چرا که کاربری که تمایل به ساخت سایت شخصی برای خود دارد تمایلی نخواهد داشت نامی غیر نام خود یا برند خود را در وبسایت خود تبلیغ نماید اما پوپش با مد نظر قرار دادن این امکان، دغدغه های کاربران را به طور کامل مرتفع نموده است. استقبال و توجه بیش از هزار مشتری که برای ساخت سایت خود از سایت ساز پوپش استفاده نموده اند، دلیلی بر این مدعاست.

البته لازم به ذکر است مجموعه پوپش به همین مقدار از خدمات جامع نیز بسنده نکرده است. تیم فنی و پشتیبانی پوپش برای رفاه حال و آرامش خاطر شما کاربران گرامی، در همه شرایط آماده ارائه کمک و خدمات به شما هستند تا تجربه کاری شما را در این حوزه هر چه دلپذیر تر نماید.

پشتیبانی پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *