سایت ساز آنلاین حرفه ای و ارزان قیمت با دامنه رایگان

سایت ساز آنلاین حرفه ای و ارزان قیمت با دامنه رایگان

داشتن یک سایت برای کسب و کارهای امروزی بسیار ضروری و لازم می باشد. شاید با تغییراتی که در تکنولوژی پیش آمده بسیاری از کسب و کارهای سنتی در بسیاری از صنوف با کاهش درآمد مواجه شده باشند. اما مساله مهم این است که این هنوز تمام پتانسیل تکنولوژی های نوین نیست. بلکه با گسترش بیشتر تجارت الکترونیک می توان پیش بینی کرد شاید در چند سال آینده نیمی از بازار در اختیار خرید و فروش های آنلاین باشد. از این رو کسب و کارها نباید این عرصه را به رقبا واگذار کنند. کسب و کارهایی که فروش آنلاین ندارند نیز از سایت می توانند به عنوان پلتفرمی برای معرفی خدمات و محصولات خود بهره ببرند. همین حالا هم برای دریافت بسیاری از خدمات برخی از مردم در گوگل و موتورهای جستجو سرچ کرده و ارائه دهنده خدمات را پیدا می کنند. چند سال دیگر که فراگیری اینترنت بیشتر شود و عادات مردم تیز بیشتر در زمینه های خرید کالا و خدمات به این سمت متمایل شود قطعا شاید نیمی از افراد اراده دهنده خدمات مدنظر خود را از طریق اینترنت جستجو کنند. پس داشتن سایت یک الزام است. مشکل بسیاری از کسب و کارهایی که این اهمیت را درک کرده اند گران بودن هزینه ساخت سایت است. برای این عزیزان راه حل مناسبی به نام استفاده از خدمات سایت ساز آنلاین مانند سایت ساز پوپش بهترین گزینه است.

آشنایی با سایت ساز آنلاین

در حقیقت یک سایت ساز آنلاین سامانه یا سیستم آنلاینی است که شما می توانید به وسیله آن بتوانید سایت دلخواه خود با بالاترین سرعت و بهترین استانداردها از نظر سئو و همچنین کمترین هزینه طراحی و راه اندازی نمایید. به عبارت دیگر نرم افزار سایت ساز آنلاین یک نرم افزار آماده است که به افراد و شرکت ها امکان طراحی سایت بدون نیاز به دانش برنامه نویسی را می دهد. این امکان ویژه به افراد و شرکت ها کمک شایانی می کند تا با کمترین هزینه وارد دنیای تجارت الکترونیک شوند.

مزایای استفاده از سایت ساز آنلاین

واضح است مزیت اصلی استفاده از سایت ساز آنلاین طراحی سایت با بالاترین سرعت و کیفیت و مهمتر از همه با کمترین هزینه است. اما غیر از این نیز ایجاد سایت یا استفاده از سیستم های سایت ساز مزایای زیادی دارد. مشکل بزرگی که در بیشتر وب سایت ‌ها با طراحی مجزا وجود دارد این است که چون وب سایت ها به صورت سفارشی برای کارفرما برنامه ‌نویسی شده اند و تکنولوژی ‌های برنامه ‌نویسی و طراحی وب ‌سایت هر چند سال تغییر می کنند، در ادامه امکان پشتیبانی برای این گونه سایت ها وجود نداشته و باید وب سایت کارفرما از نو بازنویسی شود. این مشکل با استفاده از سایت ساز آنلاین مانند پوپش حل شده است.

با استفاده از امکانات سایت ساز آنلاین ، مدیر سایت می‎ تواند صفحاتی را از آن کم یا به آن اضافه یا ویرایش  کند. سایت ساز در مقابل سیستم‏ ها‎ی ثابتی همچون HTML، قابلیت بیشتری دارند که در آن کاربر می ‎تواند به راحتی مطالب موجود در سایت خود را بروز رسانی کند. از جمله امکانات سایت سایز می ‎توان به ایجاد محتوا، کنترل محتوا، ویرایش و توابع تعمیر و نگهداری ضروری وب سایت اشاره کرد. همچنین نرم افزار سایت ساز کاربران خود را قادر می ‏سازد تا سایت خود را براساس گزینه ‏ها‎ی مورد نظر خود طراحی و راه اندازی نمایند. این سیستم دارای مجموعه ای از امکانات از پیش تعیین شده است که مدیریت سایت را آسان می ‎کند.

سایت ساز آنلاین چگونه طراحی سایت را ارزان می کند؟

در دنیا سالهای زیادی است که سیستم های سایت ساز آنلاین به کمک کسب و کارها آمده و امکان طراحی سایت را بدون دانش برنامه نویسی و فقط با کشیدن و قرار دادن المان های مورد نظر در صفحه سایت برای آنان مهیا کرده است. خوشبختانه این امکان چند سالی است به کشور ما نیز ورود پیدا کرده و نرم افزار ها و سیستم های سایت ساز ایرانی مناسبی هم برای هموطنان عزیز ما به زبان فارسی تاسیس شده اند.

با کمک سیستم های سایت ساز ارزان ، یک شرکت می تواند بدون اینکه میلیون ها تومان هزینه طراحی سایت پرداخت کند، وارد یکی از این سیستم ها مانند پوپش شده و یدون کوچکترین نیازی به کدنویسی اچ تی ام ال و فقط با کشیدن با موس، المان ها را در صفحات سایت جا داده و بر اساس سلیقه و نیازهای خود طراحی را انجام دهد.

استفاده از قالب های آماده موجود در سیستم های سایت ساز drag & drop مانند پوپش از دیگر امکانات ویژه آنهاست. زیرا با کمک این قالب های آماده که به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه سازی نیز شده اند، می توان به سرعت سایت را به صدر نتایج موتورهای جستجو رساند.

در دنیای پر رقابت وب امروز، دیگر طراحی سایت از نظر زیبایی حرف اول را نمی زند. بلکه رعایت بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو و داشتن ورودی و بازدید کننده وارد شده از این موتورها، مهم ترین اصل است. زیرا داشتن یک سایت زیبا و بدون بازدید کننده واقعی و هدفمند مانند تاسیس بهترین و مدرن ترین فروشگاه در وسط کویری بدون سکنه است که هیچ گونه سودی از نظر اقتصادی ندارد. در واقع به جای هزینه های سنگین در طراحی سایت بهتر و مناسب تر است سایت با کمترین هزینه و بر اساس رعایت اصول بهینه سازی طراحی و آماده سازی شود که این موارد مهم با استفاده از نرم افزار سایت ساز حرفه ای میسر می شود.

این صرفه جویی هزینه در بخش طراحی سایت این امکان را به کسب و کارها می دهد هزینه بیشتری در بخش سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و تولید محتوای مناسب برای جلب کاربران از طریق موتورهای جستجو صرف نمایند. با این کار می توانند بازدید کننده هدفمند را به سایت خود راهنمایی کرده و در واقع هدف سایت که توسعه آن کسب و کار از طریق دنیای وب است را میسر نمایند. پس بهتر است بدون اتلاف وقت کسب و کار هایی که هنوز وارد دنیای تجارت الکترونیک نشده اند در سایت سازهای معتبر کشور مانند پوپش عضو شده و سفارش ساخت سایت خود را زودتر ثبت نموده و از مشاوره های تیم کارشناسان مجرب این شرکت ها بهره گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *