ساخت سایت شرکتی چه تأثیری در رشد کسب و کار دارد

ساخت سایت شرکتی چه تأثیری در رشد کسب و کار دارد - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

ساخت سایت شرکتی چه تأثیری در رشد کسب و کار دارد – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

داشتن سایت برای تمامی مجموعه های تجاری امروزه دیگر یک مورد واجب به نظر می رسد. دیگر مانند گذشته نه چندان دور فقط سازمان ها، ادارات و شرکت های بزرگ دارای سایت اینترنتی نیستند. امروزه هر کسی که یک دفتر تجاری شخصی نیز دارد نیازمند داشتن یک سایت شرکتی است. ساخت سایت شرکتی اصولی دارد که باید رعایت شود و در ادامه اشاره می نماییم. برای ساخت سایت شرکتی لزومی هم ندارد که حتما هزینه سنگینی برای طراحی بپردازید. می توانید با کمک سیستم سایت ساز پوپش، ساخت سایت شرکتی را از صفر تا ۱۰۰ خودتان انجام دهید.

حتما با خود می گویید که برای طراحی یک سایت به دانش برنامه نویسی نیاز است. اما سیستم سایت ساز پوپش برای شما عزیزان این امکان را فراهم کرده که بدون داشتن دانش برنامه نویسی ساخت سایت شرکتی خود را انجام دهید. در ادامه به چگونگی کار اشاره خواهیم کرد.

می دانیم هر سایتی بنا بر اهداف تعریف شده و چشم اندازی که برای آن بر اساس استاندارد ها در نظر گرفته شده است طراحی و اجرا می شود. ساخت وب سایت شرکتی نیز برای خود استانداردهایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرند. سرعت بالا آمدن صفحات، محل قرار گیری منو ها، تقسیم بندی سایت از مهم ترین مواردی است که باید در ساخت سایت شرکتی مورد توجه واقع شود. مهم است در نظر داشته باشید که سرعت لود شدن و بالا آمدن صفحات برای موتور های جستجو فاکتوری مهم و تعیین کننده است. در واقع این فاکتور از معیار های مهم در رتبه بندی نتایج جستجو محسوب می شود. این مساله برای کاربران به ویژه زمانی که سرعت اینترنت آن ها پایین است هم بسیار فاکتور مهمی محسوب می شود.

نحوه قرارگیری تصاویر در ساخت سایت شرکتی حرفه ای اهمیت ویژه ای در جذابیت سایت و جلب توجه کاربران دارد و باید مطابق با اصول و استاندارد های طراحی وب سایت انجام شود تا علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت سرعت بالا آمدن صفحات را هم کند نکند.

ناگفته پیداست که سایت شرکتی باید به صورت ریسپانسیو یا واکنش گرا طراحی و ساخته شود. چون تعداد بالایی از کاربران اینترنت با موبایل یا تبلت وارد سایت ها می شوند. از این رو نباید این جمعیت قابل توجه را از مخاطبان احتمالی و بالقوه سایت خود حذف کنید. داشتن بخشی برای امکان جستجو در سایت، امکان ثبت نام و ورود کاربران، سیستم نظر دهی و کامنت گذاری برای محصولات شرکت و داشتن یک وبلاگ برای پست کردن مطالب و محتواهای مربوط به سایت، از موارد دیگری است که در ساخت سایت شرکتی باید در نظر گرفته شود. یادتان نرود که سایت شرکت شما شعبه دوم شرکت شما می باشد. پس به نوعی ویترین شرکت بوده و پرستیژ شرکت به آن نیز وابسته است.

شما می‌ توانید با ایجاد یک سایت شرکتی حرفه ای، اعتبار شرکت خود را افزایش دهید و با جلب اعتماد مخاطبان و مشتریان خود، فروش خود را افزایش دهید. برآورد نیاز مشتریان در طراحی سایت شرکتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سایت شما باید حس اعتماد و اطمینان را در بازدید کنندگان ایجاد کند و علاوه بر ارائه یک تجربه کاربری مناسب، ویژگی های اصلی برند تجاری شما را نیز نمایش دهد. بعضا می توانید در سایت شرکتی خود امکان خرید آنلاین کالا و خدمات را نیز فراهم نمایید.

حال به امکاناتی که سیستم سایت ساز پوپش برای نیل به اهداف ذکر شده در اختیار شما قرار می دهد اشاره می نماییم. همان طور که عرض شد در این سیستم خودتان می توانید بدون نیاز به برنامه نویسی، سایت خود را طراحی کنید. امکان استفاده از Drag & Drop به همه افراد بدون داشتن سواد برنامه نویسی امکان می دهد سایتشان را همان شکلی که می خواهند طراحی کنند و در هر جای صفحه سایت  خود هر چه می خواهند قرار دهند و محصولات خود را در داخل سایت قرار دهند.

این سیستم به این گونه است که ساخت سایت فقط با جا نمایی ارکان در صفحه از طریق کار با موس انجام می شود. به طور واضح تر تمامی قسمت هایی که در صفحه باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید.

همچنین این سایت یک سری قالب های طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می توانید به سادگی یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید. همچنین اگر از سایت ساز پوپش استفاده کنید دادن تغییر در سایت برای شما به راحتی و توسط خودتان انجام می گیرد. اما اگر شرکت های طراح کار سایت شما را انجام داده باشند، هر تغییری با دریافت هزینه سنگین فقط توسط این شرکت ها انجام می پذیرد.

اصلا فرقی نمی کند که فعالیت شرکت شما در چه صنفی می بباشد. شما قطعا به یک سایت شرکتی نیاز دارید. برخی اصناف هنوز در داخل اینترنت فعالیت خاصی ندارند. به طور عادی هم انتظار نمی رود زیاد کسی برای پیدا کردن خدمات آن ها در اینترنت جستجو کند. اما اگر آینده نگر باشید، این یک فرصت برای شماست. اگر از اولین کسانی باشید که در صنف خود سایت اینترنتی دارید، و اگر فرآیند سئو را به خوبی انجام دهید چند سال دیگر که اینترنت گسترش بیشتری پیدا کرد و صنف شما نیز ناچار به دنیای اینترنت پا نهاد، شما قطعا از رقبایتان جلوتر خواهید بود. پس یک روز را هم در ساخت سایت شرکتی خود هدر ندهید. هر یک روز زودتر انجام کار یعنی جلوتر بودن از رقبا.

یک سایت موفق باید محتوای سئو شده خوب نیز داشته باشد. باید در سایت خود حتما محتوای مرتبط به زمینه کاریتان قرار دهید. خیلی مهم است که سایت شما مرتب به روز شود و صاحب مطالب جدید شود. از این رو باید بتوانید به راحتی وارد پنل مدیریت سایت خود شده و در سایتتان پست یا مطلب بگذارید. خوشبختانه سیستم سایت ساز پوپش یک پنل مدیریت عالی و پیشرفته و در عین حال بسیار راحت و ساده را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی سایت خود را مدیریت نموده و آن را بروز نمایید و هر پست جدید و تغییری خواستید را در سایتتان قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *