ساخت سایت فروشگاه فایل چه فوایدی دارد؟

ساخت سایت فروشگاه فایل چه فوایدی دارد؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

ساخت سایت فروشگاه فایل چه فوایدی دارد؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

در سال های اخیر محتوا ارزش زیادی پیدا کرده است و بسیاری افراد که دانش خاصی در زمینه های مختلف دارند این فرصت را  غنیمت شمرده و به درآمدزایی از آن روی آورده اند. اما ساخت سایت فروشگاه فایل یک بحث است و دیده شدن آن بحثی به مراتب مهم تر. برخی  افراد در طراحی سایت فروشگاه فایل هزینه سنگینی انجام می دهند. اما در بهینه سازی و سئوی آن هزینه ای نمی کنند. در حقیقت سایت آنان اصلا در این بازار پر رقابت در موتورهای جستجو دیده نمی شود و فروش زیادی نیز نخواهند کرد. از این رو بهتر است برای طراحی و ساخت سایت فروشگاه فایل از هزینه های اضافی پرهیز گردد و این هزینه برای بهینه سازی صرف شود تا سایت در موتورهای جستجو در رتبه های خوب صفحه اول قرار بگیرد.

برای فروش بهتر فایل باید هزینه های تبلیغاتی نیز در نظر گرفته شود. ابتدا باید فایل های فروشی خود را در نظر بگیرید و جامعه هدف خریداران بالقوه آن ها را تعیین کنید. سپس ببینید این افراد به طور بالقوه از چه سایت های پر بازدیدی بیشتر بازدید می کنند. سپس هزینه کرده و بنر تبلیغاتی خود را به صورت ماهانه یا چند ماهه در آن سایت پر بازدید قرار دهید. این باعث می شود بازدید کننده زیاد و طبیعتا خریدار نیز وارد سایت شما شود.

سایت های فروش فایل معمولا دارای صفحه ویژه هر فروشنده فایل، سیستم حسابداری پورسانت ها به صورت خودکار، امکان جستجو در سایت برای پیدا کردن سریع هر فایل، محلی برای نمایش آخرین فایل های اضافه شده به سایت و پر فروش ترین فایل ها، درگاه های معتبر بانکی و … می باشد. داشتن سیستم مناسب دسته بندی فایل ها بسیار مهم است. این سیستم امکان فروش شما را نیز بالا می برد. فرض کنید فردی دنبال نقشه معماری خاصی بگردد و از طریق موتور جستجو وارد صفحه یکی از نقشه های معماری سایت شما شود. اگر توضیحات آن نقشه نظر وی را جلب نکند از خرید منصرف می شود. اما اگر دسته ای در بالای سایت شما به اسم نقشه های معماری را مشاهده کند، شاید از میان سایر نقشه های موجود در ان دسته یکی دیگر نظر وی را جلب کرده و خرید نماید.

واکنش گرا یا ریسپانسیو بودن در ساخت وب سایت فروشگاه فایل ارزان بسیار مهم و ضروری است. زیرا بخش عمده ای از کاربران اینترنت از موبایل یا تبلت یا سایر گجت ها استفاده می کنند. پس باید با احترام به آن افراد، سعی در جذب آن ها داشته و این بخش از بازار را کاملا به رقبا واگذار نکنید.

بحث اعتماد نیز امروزه بسیار مهم شده است. متاسفانه برخی سودجویان سایت هایی راه اندازی می کنند و با دریافت وجه از مردم، فایل هایی که با توضیحات ارائه شده یکی نیست را به آن ها ارائه می کنند. برای جلب اعتماد مخاطب باید پس از ساخت سایت فروشگاه فایل به فکر دریافت نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت باشید. داشتن این نماد البته برای دریافت درگاه مستقیم بانکی نیز الزامی می باشد.

برخی از سیستم های فروش فایل وجود دارند که امکان می دهند افراد مختلف با ثبت نام در آن ها فایل های خود را برای فروش قرار دهند و یک صفحه به عنوان فروشگاه اختصاصی در اختیار بگیرند. البته پورسانتی نیز از فروش هر فایل به مجموعه ارائه دهنده این امکانات خواهد رسید. به این سیستم، همکاری در فروش فایل نیز می گویند.

یادتان نرود که بسیاری از افراد آنلاین در اینترنت خیلی فرصت گشتن به دنبال فایل های ویدئویی یا کتاب ها و غیره را ندارند و خیلی راحت برای اینکه این فایل ها را به دست بیاورند پول و هزینه آن را هم پرداخت خواهند نمود.

اما همان طور که عرض شد نباید در این زمینه هزینه زیادی را برای طراحی ظاهری سایت صرف کرد. راه حلی که برای کاهش هزینه ها در این بخش وجود دارد استفاده از امکانات سیستم سایت ساز پوپش است که امکان طراحی سایت فروشگاه فایل را توسط خودتان به شما عزیزان ارائه می نماید. حتما با خود می گویید بدون دانش برنامه نویسی مگر می توان سایت طراحی کرد؟ پاسخ این است که با استفاده از قابلیت های سیستم پوپش اصلا نیازی به دانش برنامه نویسی برای طراحی و ساخت سایت فروشگاه فایل وجود ندارد و فقط قسمت های سایت باید جانمایی شود.

سیستم سایت ساز پوپش این امکان را به شما می دهد که ساخت سایت فروشگاه فایل خود را خود و بدون وابستگی به یک طراح و تحمیل هزینه سنگین به کمک فروشگاه ساز انجام دهید. با استفاده از این سیستم شما می توانید دقیقا فروشگاه اینترنتی خود را به شکلی که مدنظرتان است طراحی فرمایید. می توانید محصولات خود را همراه با عکس و توضیحاتشان را در سایتتان در این سیستم قرار دهید. برای این کار اصلا به دانش خاصی نیاز ندارید.

امکان استفاده از Drag & Drop به همه افراد بدون داشتن سواد برنامه نویسی امکان می دهد سایتشان را همان شکلی که می خواهند طراحی کنند و در هر جای صفحه سایت  خود هر چه می خواهند قرار دهند و محصولات خود را در داخل سایت قرار دهند. همچنین اگر از سایت ساز پوپش استفاده کنید دادن تغییر در سایت برای شما به راحتی و توسط خودتان انجام می گیرد.

اما در توضیح بیشتر سیستم Drag & Drop لازم به ذکر است که این سیستم به این گونه است که ساخت سایت فروشگاه فایل فقط با جا نمایی ارکان در صفحه از طریق کار با موس انجام می شود. به طور واضح تر تمامی قسمت هایی که در صفحه باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید. همچنین این سایت یک سری قالب های طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می توانید به سادگی یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید.

برای کسب راهنمایی، مشاوره و اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و ساخت سایت فروشگاه فایل و همچنین سفارش ساخت سایت خودتان، به سایت پوپش مراجعه فرموده یا با شماره تماس این شرکت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *