سایت ساز ارزان با دامنه ir رایگان

سایت ساز ارزان با دامنه ir رایگان

طراحی سایت یک امر ضروری برای کسب و کارها در هر صنفی به شمار می رود. بسیاری از صنوف چند سالی است وارد کسب و کار اینترنتی شده اند و الان بخشی از بازار آن ها از طریق فروش اینترنتی تامین می گردد. اما برخی صنوف هم تازه در حال ورود به این زمینه هستند. باید در نظر داشته باشند که اگر الان زودتر از رقبا دست به کار نشوند شاید ۲ سال دیگر دیگر به راحتی نتوانند سهم از دست رفته خود از بازار را از رقبا پس بگیرند. یکی از مواردی که بسیاری را از طراحی سایت منصرف می کند هزینه بالای آن است. در ادامه این مطلب یک سایت ساز ارزان با دامنه ir رایگان معرفی شده است که به شما امکان می دهد سایت خود را با کمترین هزینه و بدون داشتن دانش برنامه نویسی، خودتان بسازید و هزینه زیادی را صرفه جویی کنید.

در ادامه بیشتر در رابطه با سایت سازهای ارزان توضیح خواهیم داد. اما برای کاهش هزینه بهتر است از دامنه ir نیز برای سایت خود بهره ببرید. زیرا دامنه های بین المللی امروز دیگر دارای هزینه زیادی هستند و تمدید سالانه آن ها نیز برای شما هزینه بر خواهد بود. در ادامه بیشتر به این سایت ساز ارزان با دامنه ir رایگان خواهیم پرداخت.

چرا دامنه ir برای سایت خود در نظر بگیریم؟

همان طور که عرض شد انتخاب این دامنه هزینه شما را در تاسیس سایت به شدت کم می کند. برای دوستانی که کمتر آشنایی دارند و قصد دارند برای کسب و کار خود سایتی راه اندازی کنند لازم است توضیح دهیم که دامنه چیست. برای راه اندازی سایت به دامنه Domain و سرویس میزبانی وب Host نیاز می باشد. دامنه یا دامین در حقیقت آدرس وبسایت شماست همان آدرس URL ای که افراد برای دیدن سایت شما در نوار آدرس مرورگر تایپ می کنند. به عبارت ساده تر اگر وبسایتتان را بصورت یک فروشگاه تصور کنید، نام دامنه آدرس این فروشگاه می باشد.

دامنه آی آر دامنه ملی کشور ایران میباشد. از این رو هزینه های آن نیز ریالی بوده و اصلا فشاری به دارندگان سایت وارد نمی کند و بسیار مناسب تر می باشد. این دامنه توسط سامانه ایرنیک nic.ir مدیریت می گردد.

اگر شما قصد راه اندازی وب سایتی با استفاده از یک سایت ساز ارزان را دارید که می خواهید از آن برای نشان دادن محصولات خود، اطلاع رسانی در زمینه خاصی و یا … بهره ببرید استفاده از پسوند ir برای نام دامنه بالا بودن اعتبار سایت شما را نیز نشان خواهد داد و همچنین در هزینه شما نیز صرفه جویی ایجاد خواهد کرد.

سایت ساز چیست؟

برای اینکه ساخت سایت شما ارزان تر انجام شود بهتر است از سیستم های سایت ساز بهره ببرید. اما بد نیست ابتدا به صورت خلاصه توضیح دهیم که سایت ساز چیست؟ سایت ‌ساز به ابزاری گفته می ‌شود که امکان ساخت، ویرایش و مدیریت یک وب ‌سایت اینترنتی را بدون نیاز به دانش برنامه ‌نویسی برای کاربران فراهم می ‌کند و هزینه های آن ها را به شدت پایین می آورد. هدف اصلی یک سایت ساز ارزان، آسان کردن فرآیند طراحی سایت برای کاربران بوده است. با استفاده از سیستم های سایت ‌ساز هر کسی می‌تواند به راحتی سایت دلخواهش را بسازد و آن را مدیریت کند و نه در زمینه طراحی و نه در مدیریت سایت به کسی وابستگی نخواهد داشت.

سادگی کار به حدی است که خودتان صفر تا صد را می توانید انجام دهید. سایت ‌سازها اغلب چندین قالب آماده در اختیارتان قرار می‌ دهند تا شما یکی را انتخاب کنید و آن را به دلخواه خودتان ویرایش کنید. قالب سایت همان شکل ظاهری آن است که توسط بازدیدکنندگان مشاهده می ‌شود. سایت ‌سازها امکان ویرایش قالب را در اختیار شما قرار می‌دهند. پس به راحتی می‌ توانید محتوای خود را داخل قالب وارد نمایید، تصاویر را عوض کنید.

از دیگر مزایای استفاده از سایت ساز ارزان قیمت، پشتیبانی دائمی است. یک مزیت بزرگ سایت سازها این است که شما با همان هزینه کوچکی که می‌ کنید، پشتیبانی هم خواهید داشت. توجه داشته باشید که اگر در بحث طراحی سایت وارد نیستید، پشتیبانی واقعا یک ضرورت است و به هیچ وجه نباید این مزیت سایت سازها را دست کم بگیرید.

معرفی یک سایت ساز ارزان ایرانی

به عنوان یک سایت ساز ارزان ایرانی می توان سیستم سایت ساز پوپش را معرفی کرد. در این بخش از این مطلب به معرفی این سیستم می پردازیم. شما بدون نیاز به هزینه سنگین وارد این سیستم شده و حتی مشاوره های لازم را دریافت کرده و بر اساس نیاز خود و طبق سلیقه خودتان سایتتان را می سازید. این مورد به شما کمک می کند سایت دقیقا همان چیزی شود که در نظر دارید.

برای تغییرات در سایتتان نیز به کسی وابسته نخواهید بود و می توانید خودتان کارتان را راه بیندازید. این سیستم یک سری قالب های طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می توانید به سادگی یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید. خوشبختانه پنل مدیریتی سایت نیز برای شما به ساده ترین شکل طراحی شده است. با استفاده از این پنل ساده به راحتی می توانید پست های روزانه، محصولات فروشگاه و توضیحات هر محصول را در سایت قرار دهید و نیاز به پرداخت هزینه های مجدد برای تغییرات و بروزرسانی سایت را ندارید. حال می توانید خودتان بدون مشکل سایتتان را مدیریت نمایید.

مکانیزم طراحی سایت در سایت ساز پوپش

در ابتدا باید مکانیزم کاری طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی را کمی باز کنیم. مکانیزم Drag & Drop در سایت ساز پوپش دقیقا همان جابجایی المانها و اجزای صفحه با موس است. شما متن ها، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را خودتان می توانید به آسانی با موس کشیده و در هر جای صفحه سایت که مدنظر دارید قرار دهید. این کار موجب می شود که به ساده ترین شکل ممکنه خود شما طراح سایت خود باشید و بیشترین رضایت ممکنه حاصل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *