فروشگاه ساز فایل چه برتری باید داشته باشد ؟

فروشگاه ساز فایل چه برتری باید داشته باشد ؟

فروشگاه ساز فایل چه برتری باید داشته باشد ؟

امروزه به لطف اینترنت روش های نوینی برای درآمد زایی پدید آمده است. اگر صاحب علم یا دانشی هستید یا تولید محتوایی خاص دارید می توانید از آن های درآمد به دست بیاورید. حتما دیده اید که در سال های اخیر تعداد بسیار زیادی سایت های فروش فایل در سراسر اینترنت تاسیس شده اند. صاحبان این سایت ها معمولا تخصصی خاص دارند و نوع فایل خاصی را تولید می کنند و فایل های خود را آنلاین به فروش می رسانند. برای این کار نیاز به فروشگاه ساز فایل برای فروش فایل های خود دارند.

بعضا این افراد طراحی سایت خود را به یک طراح می سپارند و با پرداخت هزینه ای زیاد سایت را از وی تحویل می گیرند که بعضا مورد رضایت آن ها نیز نمی باشد و طراح برای ایجاد تغییرات، هزینه مجدد طلب می کند. اما خوشبختانه سیستم های نوینی هم مانند فروشگاه ساز پوپش در کشور فعال هستند که می توانید از طریق آن ها فروشگاه محصولات دانلودی خود را بدون داشتن دانش برنامه نویسی طراحی کرده و عملیاتی نمایید. از طریق این سیستم امکان تعیین اینکه هر قسمت صفحه سایتتان چه چیزی قرار گیرد برای شما مهیا می شود. همچنین می توانید بدون نیاز به پرداخت مجدد هر زمانی که اراده کردید در طراحی سایت خود تغییرات اعمال نمایید.

اما یک فروشگاه فایل دقیقا چیست و چگونه می توان از آن درآمدزایی کرد؟ هر شخصی که محتوایی ارزشمند تولید کرده است می تواند با فروشگاه ساز فایل ، فایل محتوای خود را به صورت آنلاین به فروش برساند. به عنوان مثال، اگر شما مهندس معمار هستید و نقشه های ساختمانی اجرایی کشیده اید، می توانید این نقشه ها را برای فروش در سایت خود به قیمت دلخواه بگذارید. معمولا دانشجویان و مهندسان کم تجربه برای گرفتن ایده و آموزش بهتری نقشه های اجرایی معماری،  دنبال همچین فایل هایی می گردند و می توانند خریداران محصول آنلاین شما باشند. مثال دیگر در این زمینه، افرادی هستند که اپلیکیشن های موبایل طراحی می کنند. می توانند این افراد علاوه بر قرار دادن اپلیکیشن در مارکت های معتبر، آن را در سایت فروشگاه فایل خودشان نیز برای فروش قرار دهند.

بازار فروش فایل بسیار داغ می باشد. البته متاسفانه برخی سودجویان فایل های متعلق به دیگران را برای فروش در سایت های خود قرار می دهند که این امر می تواند موجب پیگرد قانونی نیز قرار بگیرد. باید توجه داشته باشید اگر در کلاسی شرکت کرده اید و محتوای جزوه آن کلاس در اختیار شما قرار گرفته است، شما مجاز به فروش آن به صورت فایل نیستید. فقط می توانید فایل هایی که تولید خود شماست را برای فروش در سایت قرار دهید.

با استفاده از امکانات سیستم فروشگاه ساز پوپش می توانید بدون هزینه های سنگین طراحی، خودتان فروشگاه ساز فایل مورد نظر خود را انجام دهید. در این روش به دانش برنامه نویسی هیچ نیازی نمی باشد. در ضمن به دلیل این که تمامی قسمت ها توسط خود صاحب کسب و کار طراحی می گردد رضایت ۱۰۰ درصدی حاصل می گردد و بازدهی بسیار بهتر از طراحی توسط یک طراح  خارج از مجموعه است. با استفاده از این سیستم می توانید بدون نیاز به آگاهی از زبان های برنامه نویسی و فقط با استفاده از Drag & Drop سایت خود را دقیقا مطابق با نیازها و معیارهای خودتان طراحی نمایید.

این روش باعث می شود تک تک قسمت های صفحه سایت نیز باب میل شما طراحی گردد. منظور از Drag & Drop ساخت سایت فقط با جانمایی ارکان در صفحه از طریق کار با موس است. به طور واضح تر تمامی قسمت هایی که در صفحه باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید.

این سیستم یک پنل مدیریت عالی نیز در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که بتوانید به خوبی هر پست یا محصولی را در سایتتان قرار دهید. منظور از محصول همان فایل های فروشی است. توانید با استفاده از پنل مدیریت ساده آن به راحتی پست های روزانه و محصولات و خدمات خود را در سایت قرار دهید و حتی محصولات خود را برای فروش در داخل سایت قرار دهید. این که برای انجام این کارها به کسی متکی نخواهید بود خود مزیت بسیار بزرگی برای این روش محسوب می شود. همچنین در فروشگاه ساز فایل ساخته شده شما برای این که مردم را به راحتی به سمت محصول مورد نظرشان در داخل سایت راهنمایی کنند، باید دسته بندی مناسب محصولات داشته باشند.

این مورد برای فروشگاه ساز فایل  هم صدق می کند. به عنوان مثال اگر یک فروشگاه فروش آنلاین نقشه های معماری دارید، دسته بندی هایی مانند خانه های ویلایی، واحد های آپارتمانی، سوله های صنعتی و … را می توانید تعیین نمایید. باید طوری این دسته بندی ها در معرض دید کاربران باشد تا تجربه کاربری خوبی از بودن در سایت فروشگاه اینترنتی به دست آورند. از این رو سیستم فروشگاه ساز پوپش امکان دسته بندی محصولات را برای عزیزان مهیا کرده است تا کاربران در سایت تجربه کاربری خوبی داشته و سردرگم نشوند و به راحتی محصول مورد نظر خود را بیابند.

اما یادتان نرود که تعداد فروشگاه های فایل اینترنت بسیار زیاد می باشد و همه روزه بیشتر نیز می شود. از این رو در هنگام فروشگاه ساز فایل باید در نظر داشت قالبی که برای فروشگاه خود استفاده می کنید سئو شده باشد. البته قالب های سیستم فروشگاه ساز پوپش که به صورت پیش فرض و آماده قرار داده شده است این اصول را در خود دارند.  همچنین مطالب و توضیحات فایل های فروشی را نیز بر اساس بهینه سازی برای موتورهای جستجو قرار دهید تا رتبه بهتری در گوگل و سایر موتورهای جستجو بدست آورید.

هر چه رتبه شما در موتورهای جستجو بالاتر باشد شانس فروش بیشتری دارید. پس علاوه بر فروشگاه ساز فایل که از طریق سیستم فروشگاه ساز پوپش برای شما امکان پذیر است، حتما باید فرآیند سئو یا بهینه سازی را نیز برای فروشگاه فایل خود انجام دهید تا بتوانید در رقابت با رقبای پرتعدادتان رتبه ای خوب در نتایج موتورهای جستجو بدست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *