فروشگاه ساز موبایل حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

فروشگاه ساز موبایل حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟

دنیای امروز و مدرن در هر ثانیه در حال تغییر و پیشرفت است. بشر دائما تلاش می کند که با استفاده از تکنولوژی روز در هدر رفتن وقت صرفه جویی کند، خدمات بهتری را داشته باشد، و هزینه کمتری را صرف کند. از این رو با توجه به پیشرفت روز به روز تکنولوژی انسان حتی تمایل دارد که خرید های خود را هم به صورت اینترنتی انجام دهد تا هم در وقت خود صرفه جویی کند همچنین هزینه ی کمتری را برای رفتن به فروشگاه و  انتخاب کردن کالای مورد نیاز خود صرف کند. این پیشروی انسان به سمت تکنولوژی باعث شده تا برنامه نویسان ایده هایی مثل ساخت فروشگاه ساز موبایل را ارائه دهند.

وقتی فروشگاه ساز موبایل هنوز پایه ریزی نشده بودند، ما مجبور بودیم برای خرید کالای مورد نیاز خود وقت و هزینه بسیاری را صرف کنیم، این موضوع هم به کنار که در بین رسیدن کالا از تولید به دست ما واسطه هایی نیز وجود دارند که قیمت آن کالا را گران تر هم میکنند.

فروشگاه ساز موبایل تمام این مشکلات را حل کرده، چرا که امروزه هر کسی که کسب و کار کوچک یا بزرگی دارد، می تواند با طراحی سایت فروش اینترنتی و بهره گیری از فروشگاه ساز موبایل، صاحب یک فروشگاه اینترنتی شوند که همه ی نیاز های هر قشری از جامعه را برطرف میکند.

در ابتدای به بازار آمدن این فروشگاه ها در بین مردم محبوبیت نداشته اند، با اینکه امروزه همه کار با اینترنت و موبایل را یاد گرفته اند و جزو یکی از اولین اصول هر قشری از جامعه شده است، اما کار با فروشگاه ساز موبایل هنوز رواج پیدا نکرده بود و مردم نسبت به اینگونه برنامه ها بی اعتماد بودند و رغبتی به خرید از فروشگاه اینترنتی از راه دور نبودند. اما برنامه نویسان با تبلیغ های چشمگیر و وسیع و استفاده از زبانی شیوا و ساده در اپلیکیشن هایشان، اعتماد مردم را جلب کردند و توانستند محصولات خود را از طریق فروشگاه اینترنتی به فروش برسانند.

زمانی که فروشگاه های اینترنتی در بین مردم محبوبیت ویژه ای را بدست آوردند، کار برنامه نویسانی که مسئول طراحی فروشگاه اینترنتی موبایل را انجام میدانند رونق گرفت. چرا که خود صاحبان کسب و کار توانایی و علم اینکار را نداشتند از این رو به استارت آپ ها سفارش می دانند که متناسب با حوزه فعالیت و محصولاتشان برای آنها یک فروشگاه اینترنتی بسازند که به مراتب ملزم به پرداخت هزینه های بالا برای این خدمات تخصصی میشدند. این کار برای صاحبین کسب و کار صرفه اقتصادی نداشت، تا آنجا که فروشگاه ساز ها به یکباره روی کار آمدند. از آن زمان تمامی صاحبین کسب و کار و فروشندگان به فکر ساختن فروشگاه اینترنتی اختصاصی خود شدند که هم از نظر اقتصادی به صرفه تر بود هم پنل کاربری راحتی در اختیار خود داشتند.

تفاوت فروشگاه ساز موبایل با سایر فروشگاه ها

عمده ترین تفاوت در هزینه ی پرداختی و زمان صرف شده است. فروشگاه ساز موبایل در عرض چند ساعت ساخته می شود و مابقی زمان صرف قیمت گذاری محصولات و درج آنهاست. معمولا این فروشگاه ها دارای درگاه پرداخت اختصاصی نیز هستند که کار را برای فروشندگان و خریداران راحت تر کرده است. همچنین با پرداخت مبلغ ناچیزی به صورت ماهیانه کاربر میتواند با استفاده از حساب کاربری اختصاصی خود کالاهای خود را مدیریت کند.

ویژگی ها و مزیت های فروشگاه ساز موبایل

نرم افزار های فروشگاه ساز از نظر های مختلفی نسبت به همدیگر تفاوت ها و تمایز هایی دارند، سازندگان این نرم افزارها ویژگی هایی را در این ساز و کار به کار میگیرند که از نظر فروشندگان و صاحبان کسب و کار مزیت حساب میشود. در ادامه به چند مورد از این ویژگی ها اشاره می کنیم:

  • امکان تغییر رنگ و تم ظاهری فروشگاه به سلیقه و خواسته ی کاربر
  • توانایی دیدن نظر ها و پیشنهادات کاربران و پاسخ به آنها
  • امکان مدیریت کردن کالا ها و هزینه ها
  • تنظیمات ویژه هر فروشگاه ساز موبایل که کاربر از آن استفاده می کند
  • تعرفه های ماهانه یا سالانه مناسب و به صرفه برای فروشندگان

ساخت سایت فروشگاهی به کمک فروشگاه ساز موبایل

برای مثال اگر شما محصولات تلفن همراه و موبایل را در اختیار دارید و برای فروش آن دنبال راهی پر سود هستید میتوانید با استفاده از یک فروشگاه ساز موبایل، سایت اینترنتی خود را طراحی کنید، محصولات خود را در آن قرار دهید و همه چیز را از جای گذاری محصولات تا قیمت گذاری، فروش و ارسال را  از طریق اینترنت مدیریت کنید.

برای این کار نه نیاز به صرف هزینه های بالا برای طراحی سایت و نه نیاز به هدر کردن وقت هست، با صرف کمترین زمان و هزینه شما میتوانید فروشگاه موبایل خود را داشته باشید و از آن بهره مند شوید. در ادامه به چند مورد از اصولی که میتواند فروشگاه اینترنتی شما را با فروشگاه های دیگر متمایز سازد اشاره می کنیم :

دسته بندی با کیفیت مطالب

یک فروشگاه آنلاین هم مانند فروشگاه های سطح شهر باید از نظم و دسته بندی کالا ها برخوردار باشند، همانطور که شما از خرید در یک فروشگاه شلوغ و بدون چیدمان لذت نمیبرید، در فضای مجازی نیز فروشگاه شما باید دارای چیدمان و دسته بندی با کیفیت باشد.

پیدا کردن کالای مورد نظر توسط کاربر

کاربر باید توانایی این را داشته باشد که از بین محصولات موجود در فروشگاه شما، محصول مورد نظر خود را انتخاب و پیدا کند، فروشگاه ساز موبایل این شرایط را برای شما فراهم میکند که با در اختیار گذاشتن یک موتور جستجو قوی برای سایت یا فروشگاه خود، آن را از دیگر فروشگاه ها متمایز کنید.

توضیحات خوب

فروشگاه شما باید هرگونه سوال را از ذهن خریدار برطرف کند. یعنی توضیحات خوب درباره ی محصول، دسته بندی محصولات، اطلاعات و خلاقیت در تولید محتوا مشتری را به سمت فروشگاه اینترنتی شما جذب میکند.

 

تبلیغات فروشگاه

تمامی اصول خرید و فروش بر پایه ی تبلیغات است، اگر فروشگاه آنلاین شما تبلیغات رسانه ای با آنلاین نداشته باشد، شما محبوب و معروف نمی شود و نمی توانید مشتریان زیادی را جذب کنید.

حرف آخر:

در نتیجه شما باید این را بدانید که انتخاب یک فروشگاه ساز حرفه ای یک پل است میان شما و دنیای بیرون از اینترنت برای عرضه ی کالا ه و محصولات شما. بعد از تحقیق و پیدا کردن فروشگاه ساز موبایل مورد نظر خود باید به ابن توجه کنید که درج قیمت های مناسب برای محصولات و تبلیغاتی که برای فروشگاه اینترنتی خود میکنید نیز تاثیر بسیار زیادی در جا افتادن فروشگاه شما در بین مردم و استقبال آنها می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *