فروشگاه ساز پیشرفته | ساخت فروشگاه اینترنتی کاملا حرفه ای

فروشگاه ساز پیشرفته | ساخت فروشگاه اینترنتی کاملا حرفه ای

فروشگاه ساز پیشرفته که بتواند سایت شما را در کمتر از ۵ دقیقه آماده کند،بسیار کم است و اغلب دچار مشکلات و یا کمبود امکاناتی هستند.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی های یک فروشگاه ساز پیشرفته آشنا سازیم و به شما بگوییم که چه فروشگاه سازی را باید انتخاب کرد!.

در وهله اول شما باید تعریف درستی از فروشگاه ساز پیشرفته داشته باشید.

فروشگاه ساز چیست؟

زمانی که شما سواد کافی برای طراحی فروشگاه اینترنتی را نداشته باشید و دوره های طراحی وب را نیز نگذرانده اید،شما می توانید با یک فروشگاه ساز پیشرفته ،در کمتر از ۵ دقیقه وب سایت فروشگاهی خود را از ۰ تا ۱۰۰ ایجاد کنید و اقدام به ارائه خدمات و یا محصولات کنید.

حال ممکن است بپرسید،پس فروشگاه ساز پیشرفته در اینجا چه کاری برای شما انجام می دهد؟

زمانی که شما اقدام به تهیه پلان های فروشگاه ساز حرفه ای هستید،می توانید با استفاده از آن در کمتر از ۵ دقیقه فروشگاه اینترنتی حرفه ای خود را ایجاد کنید.

تنها کاری که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی در یک فروشگاه ساز پیشرفته و حرفه ای نیاز می باشد این است که ، شما یک قالب پیش فرض زیبا را انتخاب و منتشر کنید و یا اینکه خودتان در کمتر از ۵ دقیقه اقدام به طراحی سایت کنید و المان های موجود را طبق میل خود در صفحه بکشید (Drag and drop) و سایت شما در کسری از ثانیه قابل استفاده خواهد شد.

قابلیت های فروشگاه ساز پیشرفته

به هنگام استفاده از یک فروشگاه ساز پیشرفته ، شما باید دقت کنید که دقیقا در حال استفاده از چه امکاناتی هستید و چگونه می توانید یک سایت بسیار خوب را برای خود ایجاد کنید.

یک فروشگاه ساز آنلاین و حرفه ای،به شما کمک می کند تا برنامه فروشگاهی اندروید را برای خود ایجاد کنید و همچنین به شما اجازه طراحی واکنش گرا و یا قالب موبایلی حرفه ای می دهد که همین به تنهایی باعث می شود تا فروش شما چندین برابر بیشتر شود.

زمانی که شما اقدام به طراحی سایت خود با قالب موبایلی می کنید و از آن طرف نیز برای کسب و کار اینترنتی خود اقدام به ایجاد یک اپلیکیشن اندروید می کنید،مطمئنا کاربران بسیار زیادی وارد سایت شما خواهند شد و از این جهت می توانید فروش بسیار بیشتری را نسبت به قبل تجربه کنید!.

هزینه کمتر در برابر طراحی سایت اختصاصی

به هنگامی که شما قصد دارید تا برای کسب و کار خود یک وب سایت را ایجاد کنید،مطمئنا اگر از برنامه نویس و یا طراح وبی سوال کند که تعرفه طراحی سایت به چه صورت است؟

از قیمت ذکر شده توسط آن ها بسیار تعجب خواهید کرد و معمولا کمتر کسی حاضر است تا برای آن ها پولی بپردازد مگر اینکه واقعا مجبور باشد.

اما شما با در دست داشتن یک فروشگاه ساز پیشرفته و یا سایت ساز حرفه ای،با کمترین هزینه،می توانید از طراحی سایت برخوردار شوید و خودتان طبق میل خود اقدام به ساخت سایت فروشگاهی دلخواه کنید که مطمئنا نتیجه ای بسیار لذت بخش تر از یک طراحی سایت صرفا با ایده طراح وب صورت گرفته،دارد.

بسته به نوع کسب و کارتان و اندازه محصولات فروشگاه تان،می توانید پلان های موردنظر خود را برای فروشگاه ساز پیشرفته انتخاب کنید و از همین امروز سایت خود را داشته باشید.

از دیگر دلایل استفاده از فروشگاه ساز پیشرفته نسبت به طراحی سایت اختصاصی و یا تحت وردپرس این است که از سرعت بارگذاری بسیار خوبی برخوردار است و شما می توانید در کمترین زمان ممکن،سایت خود را مشاهده کنید.

چرا باید از فروشگاه ساز پیشرفته استفاده کرد؟

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر شد،زمانی که شما اقدام به تهیه پلان های فروشگاه ساز پیشرفته می کنید،می توانید در کمترین زمان ممکن سایت فروشگاهی خود را تحویل بگیرید و دیگر نیازی به ماه ها صبر کردن برای تحویل گرفتن سایت خود نیستید و تمام وقتی که قرار است بر روی سایت خود صرف کنید،یک دقیقه الی ۵ دقیقه خواهد بود.

به این صورت که شما می توانید از طریق قالب های پیش فرض بسیار زیبا که فروشگاه ساز پوپش برای شما آماده کرده است استفاده کنید و یا اینکه خودتان طبق الگوی دلخواه خود،اقدام به آوردن المان های مختص به طراحی سایت،به داخل صفحه سایت کنید و در کمتر از ۵ دقیقه برای شما همه چیز فراهم باشد.

یکی از فروشگاه ساز های پیشرفته ایرانی، فروشگاه ساز پوپش می باشد که در آن تمامی موارد ذکر شده رعایت شده و شما می توانید با استفاده از خدمات فروشگاه ساز پوپش ،فروشگاه خود را در کمتر از ۵ دقیقه آماده کنید و همچنین برای آن از قالب موبایلی استفاده کنید و در کنار آن نیز یک برنامه اندرویدی فروشگاه خود را در کمتر از ۵ دقیقه،در اختیار داشته باشید.

همانطور که پیش تر ذکر شد،فروشگاه ساز پیشرفته باعث می شود تا شما دیگر درگیر طراحی سایت نشوید و بیشتر بر روی فروش محصولات سایت خود تمرکز کنید.

مطمئنا SEO یک سایت ساز و یا فروشگاه ساز پیشرفته از قبل انجام شده است و دیگر نیاز نیست تا هزینه های اضافی بابت سئو کردن سایت پرداخت کنید و مطمئنا بسیار کم هزینه تر از ایجاد سایت اختصاصی و یا تحت وردپرس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *