قالب آماده فروشگاه اینترنتی

قالب آماده فروشگاه اینترنتی

امروزه با وجود سرعت رشد دنیای وسیع وب بسیاری از افراد برای رونق در کسب و کار خود و پیشرفت در شغل خود به فکر ایجاد یک وب سایت فروشگاه اینترنتی هستند تا بتوانند حرفه ای خود را در آن جا معرفی کنند و محصولات خود را از این طریق بهتر و بیشتر به نمایش بگذارند و موجب رشد فعالیت شغلی خود شوند. امروزه شما با بسیاری از فروشگاه های اینترنتی سر و کار  دارید و از بسیاری از این فروشگاه ها خرید می کنید. ساخت فروشگاه اینترنتی شاید در نگاه کلی یک امر پیچیده و دشوار باشد. همان طور که می دانید برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی شما نیاز به یک هاست و یک دامنه و یک قالب برای فروشگاه تان دارید. امروزه بسیاری از شرکت ها و یا اشخاص با استفاده از یک نرم افزار فروشگاه ساز قالب آماده فروشگاه اینترنتی ساخته و عرضه می کنند. در این مقاله قصد داریم به مسائل مربوط به قالب آماده فروشگاه اینترنتی بپردازیم بنابراین با ما همراه باشید.

طراحی قالب آماده فروشگاه اینترنتی

طراحی قالب برای یک فروشگاه اینترنتی پروسه ای زمان بر و هزینه ساز می باشد و هنگامی که شما یک طراح اختصاصی برای ساخت یک وب سایت فروشگاه اینترنتی استخدام می کند به طور کلی بسیاری از زمان صرف برنامه نویسی و آماده سازی قالب فروشگاه شما می شود. به طور کلی اگر شما بخواهید یک قالب اختصاصی برای فروشگاه اینترنتی خود داشته باشید باید در طی جلساتی با طراح وب سایت خود نیاز ها و رنگ بندی های خود را به او اعلام کنید و با گذشت مدت زمان مورد نظر و همچنین صرف هزینه ای تقریبا زیاد منتظر باشید تا آنچه از او خواسته بودید را به شما ارائه دهد.

البته در این میان قالب آماده فروشگاه اینترنتی نیز به دو صورت رایگان و با هزینه عرضه می شود که قالب آماده فروشگاه اینترنتی رایگان به صورت رایگان در اینترنت موجود می باشد و شما می توانید برای دانلود آن ها اقدام کنید. در نوع دوم قالب آماده فروشگاه اینترنتی به صورت فروشی می باشد و شما می توانید با صرف هزینه ای معقول قالب مورد پسند و متناسب با کاربرد مورد نظر خود را انتخاب کنید و با خرید آن برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود اقدام نمایید.

قالب آماده فروشگاه اینترنتی به صورت رایگان

در اینترنت قالب آماده فروشگاه اینترنتی به صورت رایگان به وفور آماده دانلود می باشد. اما اگر شما قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی دارید و می خواهید از قالب آماده فروشگاه اینترنتی استفاده کنید این روش هرگز به شما توصیه نمی شود. همان طور که می دانید قالب آماده فروشگاه اینترنتی به صورت رایگان به همان صورت که در اختیار شما می باشد در اختیار دیگر کاربران نیز می باشند و آن ها نیز می توانند از این قالب آماده فروشگاه اینترنتی برای وب سایت خود استفاده کنند و این امر موجب لطمه به برند و وب سایت شما می شود.

اگرچه دانلود یک قالب آماده سایت به صورت رایگان موجب می شود تا طراحی سایت شما بسیار ارزان تمام شود اما به هر صورت بهتر آن است برای سازگاری با کاربردهای مد نظرتان از این روش استفاده نکنید. البته اگر شما از دانش برنامه نویسی مطلع هستید و می توانید تغییرات مورد نظر خود را در قالب آماده فروشگاه اینترنتی رایگان پیاده سازی کنید خرید و دانلود یک قالب رایگان می تواند برای شما به صرفه باشد اما انجام دادن تغییرات مستلزم دانش و زمان زیادی می باشد.

نکته ی دیگر که باید برای شما شرح دهیم این است که قالب آماده فروشگاه اینترنتی رایگان عرضه شود و دارای کیفیت بسیار خوبی باشد کم می باشد و شما به سختی می توانید چنین قالبی را پیدا کنید. مگر آن که یک قالب آماده فروشگاه اینترنتی به صورت رایگان تهیه نمایید و خود با دانش برنامه نویسی تغییرات مورد نظر را در آن اعمال کنید یا اینکه از یک طراح برنامه نویس بخواهید با پرداخت هزینه ای این کار را برای شما انجام دهد که به طور کلی به صرفه نمی باشد.

تهیه قالب آماده فروشگاه اینترنتی از فروشگاه های معتبر

توصیه ما به شما این است که اگر قصد را اندازی یک فروشگاه اینترنتی دارید و شرایط آن را ندارید ساخت و طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی خود را به یک شخص ثالث بسپارید بهترین روش این می باشد که از قالب فروشگاهی ارزان، فروشی که در سایت های معتبر عرضه می شوند و دارای کیفیت بسیار مناسبی هستند استفاده کنید. به این صورت در وقت و هزینه صرفه جویی کرده اید و به مقصود خود نیز رسیده اید. با این روش شما با صرف هزینه ای بسیار کمتر نسبت به طراحی سایت توسط یک شخص ثالث و یا حتی طراحی قالب سایت فروشگاه تان توسط یک گرافیست می توانید سایت خود را راه اندازی نمایید.

برای رسیدن به این مهم کافی است به یک فروشگاه اینترنتی معتبر که دارای نماد الکترونیکی باشد و خدمات پشتیبانی را نیز به شما ارائه کند مراجعه نمایید و در میان قالب های  متنوع عرضه شده قالب فروشگاهی حرفه ای خود را انتخاب نمایید و برای خرید آن اقدام کنید. نکته ی بسیاری مهمی که در این جا حائز اهمیت می باشد این است که این فروشگاه ها قالب های آماده ی خود را بر اساس دانش برنامه نویسی و نظریه رنگ ها و همچنین طراحی گرافیکی با کیفیت بسیار خوبی تهیه کرده اند و تمام اصولی که برای طراحی یک قالب آماده فروشگاه اینترنتی مورد نیاز است در این گونه فروشگاه ها رعایت شده  می باشد.

در آخر برای جمع بندی بحث مورد نظر به شما پیشنهاد می کنیم نکته ی اول این است که اگر می خواهید یک وب سایت خوب و با کیفیت برای فروشگاه تان داشته باشید و کسب و کار خود را از نظر اینترنتی نیز رونق ببخشید و شرایط این که یک طراح وب را استخدام نمایید و از او بخواهید تمام کار ها را انجام دهد ندارید بهترین راه برای شما که موجب شود هم از نظر هزینه و هم از نظر زمان صرفه جویی کنید و هم یک فروشگاه اینترنتی با کیفیت داشته باشید این است که نسبت به خرید قالب آماده فروشگاه اینترنتی از سایت ها و فروشگاه های معتبر عرضه کننده این قالب ها اقدام کنید و با تهیه یک هاست و یک دامنه برای تولید محتوا در قالب خود و عرضه و نمایش وب سایت تان در دنیای وب آماده شوید.

قالب آماده فروشگاه اینترنتی در فروشگاه ساز پوپش

در صورت خرید از سیستم فروشگاه ساز پوپش قالبهای آماده فروشگاهی متنوعی بصورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و اگر هم تمایل به استفاده از قالب آماده ندارید به کمک ویرایشگر قالب این سیستم می توانید خیلی راحت و بدون نیاز به کد نویسی و بصورت drag&drop قالب مورد نظر خود را طراحی نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *