هر آنچه در مورد اپلیکیشن فروش آنلاین باید بدانیم

هر آنچه در مورد اپلیکیشن فروش آنلاین باید بدانیم
هر آنچه در مورد اپلیکیشن فروش آنلاین باید بدانیم

اپلیکیشن فروش آنلاین چیست و چه کاربردی دارد؟ مهمترین مزیت به کارگیری این نوع از اپلیکیشن ها برای فروش اینترنتی چیست؟ امکانات اپلیکیشن های فروش شامل چیست؟ هزینه ی استفاده از اپلیکیشن فروش محصول چقدر است؟  در ادامه در نظر داریم اطلاعات مفیدی در مورد کاربرد این نوع از اپلیکیشن ها و همچنین مزیت ساخت فروشگاه اینترنتی اندروید در اختیار شما قرار دهیم؟ به منظور کسب اطلاعات بیشتر و توسعه ی کسب و کار خود با ما همراه باشید.

اپلیکیشن فروش آنلاین به دلیل مزایای فوق العاده ای که داشته است توانسته توجه بسیاری را به سوی خود جلب کند. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به راحتی محصولات مد نظر خود را بفروشید و به سود خوبی در بستر اینترنت دسترسی داشته باشید. فروشگاه های آنلاین و بازار فروش اینترنتی در سال های اخیر  از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده اند. امروزه کسب و کارهای مختلف با طراحی سایت یا با استفاده از فروشگاه های آنلاین محصولات خود را به فروش میرسانند.  پیش بینی می شود در سال های نه چندان دور، بسیاری از خرید و فروش ها به صورت آنلاین انجام خواهد شد. سبک زندگی مدرن بشر را مجبور ساخته است از ایده های جدید برای فروش بهره مند شود. اگر در حال حاضر شرایط استفاده از این نوع اپلیکیشن ها را به خوبی ندانید و آنها را در اولویت قرار ندهید، گرفتار دردسرهای زیادی خواهید بود.

امکانات اپلیکیشن فروش آنلاین
امکانات اپلیکیشن فروش آنلاین

استفاده از یک اپلیکیشن فروش آنلاین یا فروشگاه آنلاین به نفع شما خواهد بود زیرا در این صورت هیچ گونه محدودیتی برای ارائه ی خدمات نخواهید داشت. از سوی دیگر به راحتی می توانید تبادل خوبی برقرار کرده و به مشتریان بالقوه ی خود دسترسی داشته باشید. از مهمترین امکانات اپلیکیشن فروش آنلاین می توان موارد زیر را نام برد:

  • تعریف موجودی انبار
  • تعریف فیلد مالیات بر ارزش افزوده
  • ارائه ی روش های مختلف ارسال
  • ارائه ی تخفیف های ویژه برای هر مشتری
  • تعریق گارانتی محصولات
  • ایجاد تماس به منظور اطلاع از قیمت محصولات
  • مشخص کردن قیمت قبل و بعد از تخفیف
  • تعریف مدیریت
  • داشتن پنل مدیریت حرفه ای
  • یکپارچه سازی سفارشات
  • اتصال به انواع درگاه های بانکی
  • ارائه ی الگوهای اطلاع رسانی

در صورتی می توانید از مزیت اپلیکیشن های فروش آنلاین استفاده کنید که اصول کار را به خوبی بدانید و اپلیکیشن های سودمندی را در اولویت قرار دهید.  سایت ساز پوپش امکان بهره مندی از کارایی اپلیکیشن های فروش محصول و ساخت فروشگاه های آنلاین را در اختیار شما قرار داده است. با ما می توانید همین اکنون فروشگاه آنلاین خود را بسازید. قالب های مختلفی به صورت آماده و رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. در کمتر از ۵ دقیقه میتوانید فروشگاه اینترنتی خود را طراحی کنید.  

اهمیت اپلیکیشن فروش آنلاین
اهمیت اپلیکیشن فروش آنلاین

استفاده از اپلیکیشن فروش آنلاین مزیت فوق العاده ای دارد به همین دلیل توانسته است محبوبیت زیادی به دست آورد. با استفاده از این نوع اپلیکیشن ها یا فروشگاه های آنلاین به راحتی می توانید اعتبار فروشگاه خود را افزایش دهید و به مشتریان زیادی دسترسی داشته باشید. دیگر خرید محصولات، هیچ گونه محدودیتی ندارد. همه ی کسب و کارها خدمات فروش آنلاین را مد نظر خود قرار داده اند. چرا شما از این خدمات غافل باشید؟  طبق گفته ی بیل گیتس در سال های نه چندان دور همه ی کسب و کارها در  بستر اینترنت به فعالیت خود ادامه خواهند داد. روز به روز شاهد خلاقیت و امکانات بیشتر در اپلیکیشن های فروش آنلاین هستیم و از سوی کاربران نیز استقبال بسیار خوبی دریافت می شود.

اینترنت توانسته است نقش بسیار مهمی در زندگی ما داشته باشد. به اطراف خود نگاه کنید دیگر افراد روزنامه یا کتاب نمی خوانند بلکه eBook  ها توانسته اند توجه خوبی به دست آورند. روز به روز به تعداد فروشگاه های آنلاین افزوده می شود و مردم تمایل بیشتری به خریدهای اینترنتی دارند. با انتخاب یک اپلیکیشن فروش آنلاین می توانید میزان فروش خود را چندین برابر کنید. به خصوص در شرایط فعلی به دلیل واگیر شدن ویروس کرونا، طراحی یک فروشگاه آنلاین از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از مهمترین مزیت استفاده از این اپلیکیشن ها آن است که  شما می توانید ارتباط بهتری با مشتریان خود داشته باشید. افزایش تعامل به مراتب در افزایش میزان فروش تاثیر گذار خواهد بود. کاربران شما به صورت ۲۴ ساعته می توانند از خدمات فروش بهره مند باشند. لازم به ذکر است که شما می توانید با قرار دادن اپلیکیشن فروش کسب و کار خود در گوگل پلی یا بازار، به کاربران زیادی دسترسی داشته باشید.

مزیت اپلیکیشن فروش اینترنتی
مزیت اپلیکیشن فروش اینترنتی

فروش اینترنتی مزیت بسیار زیادی دارد. بدین دلیل است که روز به روز شاهد افزایش تعداد فروشگاه های آنلاین هستیم. از اصلی ترین مزیت فروش آنلاین می توان موارد زیر را نام برد:

  • عدم اتلاف زمان
  • دسترسی به محصولات مختلف
  • عدم محدودیت برای خرید
  • خرید بدون محدودیت زمان و مکان
  • امکان مقایسه ی قیمت

هزینه ی درخواستی پایین برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین بسیاری از کسب و کارها را مشوق ساخته است که از مزیت این نوع از روش های فروش استفاده کنند. شما به آسانی می توانید با استفاده از یک اپلیکیشن فروش آنلاین، محصولات خود را در بستر اینترنت بفروشید. کاربران نیاز به مراجعه ی حضوری ندارند و به همین دلیل به راحتی و بدون اتلاف زمان می توانند خرید کنند. فروش اینترنتی توانسته است جایگزین خوبی برای فروش حضوری باشد.

معایب اپلیکیشن فروش اینترنتی
معایب اپلیکیشن فروش اینترنتی

با همه ی مزایای یاد شده، فروش اینترنتی عاری از چالش نیست. اگر اصول لازم برای ساخت فروشگاه آنلاین را به خوبی ندانید در این صورت هم شما و هم کاربران شما گرفتار دردسرهای زیادی در حین خرید خواهند شد. بدین منظور برای استفاده از اپلیکیشن فروش آنلاین، حتما زیر نظر افراد کاربلد اقدامات لازم را شروع کنید. از اصلی ترین معایب فروشگاه های آنلاین، بی اعتمادی برخی از کاربران است. وجود سودجویان بسیار زیاد، سبب شده است که برخی از کاربران اعتماد خود را برای خریدهای آنلاین از دست دهند.

با در نظر گرفتن این موضوع، لازم است فاکتورهای مختلفی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید اعتماد کاربران خود را به دست آورید. داشتن نماد اعتماد الکترونیک در فروشگاه آنلاین می تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد. از سوی دیگر برای فروش محصولات حتما گارانتی بازگشت کالا را در نظر بگیرد. همین یک مورد می تواند در جلب اعتماد افراد، بسیار موثر باشد. از سوی دیگر اگر فروشگاه حضوری دارید سعی کنید آدرس فروشگاه حضوری خود را نیز درج کنید افراد به مراکزی که خدمات فروش حضوری و آنلاین دارند، به مراتب اعتماد بیشتری دارند.

انواع اپلیکیشن فروش محصول
انواع اپلیکیشن فروش محصول

اپلیکیشن فروش آنلاین دارای انواع مختلفی است و باید متناسب با سبک فروشگاه شما انتخاب شود. از مهمترین انواع اپلیکیشن فروش محصول می توان موارد زیر را نام برد:  

·        اپلیکیشن سوپرمارکت

·        اپلیکیشن فروشگاهی پوشاک

·        اپلیکیشن معرفی محصولات

·        اپلیکیشن چند فروشگاهی

·        اپلیکیشن فروش عمده

·        اپلیکیشن های پخش محصولات

متناسب با حوزه ی کسب و کار خود می توانید بهترین اپلیکیشن را در اولویت قرار دهید.مشما نمی توانید از تحولاتی که در جامعه رخ می دهد، غفلت کنید. هر گونه بی تفاوتی سبب می شود در کوتاهترین مدت زمان اعتبار و میزان سود حاصل از کسب و کار خود را از دست خواهید داد. دنیای مدرن به شدت نیازمند خدمات ارائه شده به صورت آنلاین است، به همین دلیل با طراحی یک فروشگاه اینترنتی با استفاده از یک اپلیکیشن فروش محصول می توانید در حفظ و پیشرفت شرکت خود گام موثری بردارید.

ویژگی  اپلیکیشن فروش محصول
ویژگی اپلیکیشن فروش محصول

چرا از یک اپلیکیشن فروش محصول استفاده کنیم؟ این نوع از اپلیکیشن ها دارای ویژگی های بسیاری هستند. از مهمترین ویژگی یک  اپلیکیشن فروش آنلاین می توان موارد زیر را نام برد:

  • قابلیت نصب نرم افزار بر روی گوشی
  • قابلیت اتصال به انواع درگاه اینترنتی خرید
  • قابلیت خرید  لحظه ای کالا در حسابداری
  • قابلیت در نظر گرفتن دو قیمت برای کالا
  • قابلیت مشاهده جزییات و شرح هر کالا
  • قابلیت فیلتر کردن محصولات

استفاده از این قابلیت ها به شما اجازه می دهد تا بتوانید به راحتی محصولات خود را بفروشید. هیچ گونه محدودیتی زمانی یا مکانی برای ارائه ی خدمات و همچنین فروش کالا نیست. اگر بتوانید به راحتی اعتماد مشتریان خود را به دست آورید. در این صورت قادر خواهید بود به سود دلخواه در مدت زمان کم دست یابید. از تبلیغات استفاده کنید. سعی کنید با تبلیغات بهینه اعتبار و ارزش فروشگاه آنلاین خود را افزایش دهید. پنلی را ایجاد کنید تا از طریق بتوانید رضایت مشتریان قبلی خود را در اختیار کاربران جدید قرار دهید.

هزینه ی استفاده از اپلیکیشن فروش آنلاین
هزینه ی استفاده از اپلیکیشن فروش آنلاین

هزینه ی استفاده از اپلیکیشن فروش محصول با توجه به فاکتورهای مختلف متفاوت است. به همین دلیل نمی توان نرخ ثابتی را در نظر گرفت. برخی از سایت ها خدمات استفاده از این اپلیکیشن ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند. البته لازم به ذکر است که امکانات اپلیکیشن فروش محصول در این حالت محدود خواهد بود. به منظور استعلام هزینه ی استفاده از اپلیکیشن های فروش محصول می توانید با ما در تماس باشید و راهنمایی لازم را به دست آورید.  متناسب با نیازهای موجود و کسب و کار خود زمان آن رسیده  است که فروشگاه اینترنتی خود را طراحی کنید. در گالری وب سایت ما می توانید تصاویری از انواع فروشگاه های آنلاین را مشاهده کنید.

هزینه اپلیکیشن فروش آنلاین اندروید نسبت به طراحی سایت فروشگاهی بیشتر است اما اگر از سایتهای نظیر اپلیکیش ساز پوپش استفاده کنید به علت رویکرد اقتصادی که این اپلیکیشن ساز دارد هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی بسیار پایینی را باید پرداخت کنید علت کاهش هزینه در این سیستم به این علت است که همه امکانات با فروشگاه ساز آن یکیست و در واقع هزینه مجداد برای طراحی پنل مدیریت و پشتیبانی آن کاسته شده است وطراحی آن قالب استانداری دارد و از پیچیدگی های کدنویسی در این زمینه کاسته شده است .

فواید ساخت فروشگاه اینترنتی اندروید
فواید ساخت فروشگاه اینترنتی اندروید

از فواید ساخت فروشگاه اینترنتی اندروید غافل نباشید. شما زمانی می توانید سود خوبی از کسب و کار خود به دست آورید که با امکانات به روز آشنا بوده و آنها را به کار بگیرید. برای استفاده از یک فروشگاه آنلاین، نیازی به داشتن یک فروشگاه حضوری نیست. این امر سبب می شود هزینه ی ایجاد یک کسب و کار را برای شما کمتر باشد. پس از کارایی یک فروشگاه اینترنتی به هیچ وجه غافل نباشید.

اگرچه برخی از کسب و کارها بر این باور بوده اند که نیازی به ارائه ی خدمات فروش آنلاین نیست و مردم همواره از خرید های حضوری استقبال خواهند داشت ولی در سال های اخیر به دلیل شیوع یافتن ویروس کرونا، اهمیت استفاده از کسب و کارهای آنلاین به مقدار زیاد افزایش یافته و همه ی افراد درک خوبی از مزیت فروش های اینترنتی به دست آورده اند.

5 اپلیکیشن فروشگاه ساز اندروید خارجی
۵ اپلیکیشن فروشگاه ساز اندروید خارجی

انواع  مختلف اپلیکیشن ساز فروشگاه اندرویدی موجود است که عملکرد هر یک از آنها متفاوت می باشد. در ادامه به ۵ اپلیکیشن فروشگاه ساز اندروید خارجی اشاره خواهیم کرد. این نوع از اپلیکیشن ها هر کدام قابلیت های خاص خود را دارند و متناسب با شرایط موجود، می توانیم از مزیت آنها استفاده کنیم. قبل از به کارگیری هر یک از اپلیکیشن ها سعی کنید با امکانات آنها به خوبی آشنا شوید.  از مهمترین اپلیکیشن های فروشگاه ساز خارجی می توان موارد زیر را ذکر کرد:  

·        فروشگاه ساز اندرویدی GoodBarber

·        فروشگاه ساز اندرویدی woocommerce

·        فروشگاه ساز اندروید اپن کارت opencart

·        فروشگاه ساز اندروید پرستاشاپ PrestaShop

·        فروشگاه ساز اندروید مجنتو Magento

·        فروشگاه ساز اندروید Shopify

نکته : البته تمامی موارد بالا در حقیقت یک فروشگاه ساز هستند که اپلیکیشن فروشگاهی بر روی آنها یا وجود دارد یا باید جداگانه به عنوان ماژول تهیه و متصل نمایید .

باید و نبایدهای اپلیکیشن فروش آنلاین
باید و نبایدهای اپلیکیشن فروش آنلاین

با انتخاب یک اپلیکیشن فروش آنلاین معتبر و شناخته شده می توانید به راحتی فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید. اپلیکیشن های با کیفیت اگر چه هزینه ای برای استفاده درخواست می کنند ولی کارایی خوبی دارند. اگر بتوانید از امکانات این نوع از برنامه ها به خوبی استفاده کنید در این صورت به آسانی در پیشرفت کسب و کار خود گام موثری برخواهید داشت. داشتن یک فروشگاه آنلاین امروزه یکی از نیازهای اصلی برای هر شرکت یا کمپانی است.

اپلیکیشن هایی که امروزه طراحی می شوند به گونه ای هستند که نیازمند تخصص زیاد برای استفاده از آنها نیستید. حتی اگر با زبان های برنامه نویسی آشنا نباشید نیز می توانید از کارایی این نوع از برنامه ها برای ساخت یک فروشگاه آنلاین اندرویدی استفاده کنید. 

مطالب مرتبط با اپلیکیشن فروشگاهی آنلاین :

آموزش راه اندازی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا

هزینه ساخت اپلیکیشن چقدر است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *