هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید فروشگاهی چقدر است؟

هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید فروشگاهی چقدر است؟

هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید فروشگاهی به عوامل مختلفی بستگی دارد.مهم ترین عامل موثر بر هزینه اپلیکیشن به کیفیت و کارایی اپلیکیشن بستگی دارد.بسیاری از شرکت ها با سرمایه گذاری بر روی ایده های خلاقانه و تأمین هزینه های طراحی اپلیکیشن استارتاپ ها سودی میلیون دلاری کسب کرده اند.ساخت اپلیکیشن به فروشگاه اینترنتی و معرفی کسب و کار خاتمه پیدا نمیکند.

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با کیفیت بالا برای کسب و کار کوچک با سود متوسط مقرون به صرفه نیست و آن ها دنبال طراحی اپلیکیشن ارزان هستند.بودجه برخی نرم افزارها ممکن است در برآورد اولیه هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید فروشگاهی مبلغ بالایی به نظر بیاید.ولی طراحی این اپلیکیشن ها می تواند در آینده منبع درآمد عالی و پرسود برای صاحبانش به ارمغان بیاورد.با توجه به افزایش خرید مشتریان از طریق خرید آنلاین برنامه ریزی خوب در فضای دیجیتال که بتواند تعداد کاربران را افزایش دهد سبب می شود که میزان فروش کالا و محصولات نیز چندین برابر شود.

چرا ساخت اپلیکیشن اندروید فروشگاهی سود آور است ؟

در آینده بیشتر شرکت ها و کسب و کار ها چه مدرن چه سنتی برای فروش محصولات و ارائه خدمات نیاز به ساخت اپلیکیشن اندروید فروشگاهی مخصوص به خودشان را دارند زیرا که تجارت ها از طریق گوشی هوشمند صورت می گیرد و ساخت اپلیکیشن سرمایه گذاری بلندمدت برای کسب و کار با نگاهی به دوردست محسوب می شود. قاعدتا فروش اینترنتی از طریق اپلیکیشن علاوه بر جبران هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید فروشگاهی موجب سوددهی نیز می شود.

با بررسی مدلهای خارجی فروش اینترنتی به این نتیجه می رسیم که طراحی اپلیکیشن اندروید فروشگاهی بسیار کارآمد است و هر چه اختصاصی تر روی محصول کار کنید و مانند فروشگاه های بزرگ روی فروش تمامی محصولات تمرکز نکنید موفق ترید.

فروشگاه های بزرگ با وجود محصولات متنوع اما در عرصه فروش در برابر فروشگاه های اختصاصی بازنده اند علت نیز به دلیل ویژگی های فروشگاه های اختصاصی است مثلا:

-هزینه تمام شده پایین

-هزینه سربار پایین

-مشاوره اختصاصی پیرامون محصولات

-داشتن تنوع بیشتر و دسته بندی های انتخابی فروشگاه

-چابکی و سرعت عمل بالا

-تجربه کاربری و داشتن ویژگی های کاربری حول

اپلیکیشن فروشگاهی حرفه ای باید امکاناتی مثل جستجوی محصول,فیلترسازی محصولات,پرداخت آنلاین, عضویت,افزودن به سبد خرید,نمایش توضیحات محصول,قابلیت نظردهی و امتیازدهی محصول,دسته بندی محصولات و… داشته باشد تا بتواند نظر مخاطبانش را جلب نماید.

عامل مهم برای ساخت اپلیکیشن اندروید فروشگاهی تا کسب و کارها تصمیم گیری کنند که به تجارت آنلاین ورود کنند موضوع قیمت است.شرکت ها مسلما تمایل دارند هزینه کمتری برای ساخت اپ اختصاص دهند. اولین قدم برای طراحی اپلیکیشن و وبسایت دانستن تعرفه هاست.اما عامل مهم تر کیفیت و کارایی یک اپلیکیشن است چرا که ممکن است به شرکتی پیشنهادی ارزان برای ساخت اپلیکیشن بدهند اما به دلیل تجربه کم و حرفه ای نبودن اپلیکیشنی با کیفیت پایین و کارایی پایین ارائه می شود.

هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید فروشگاهی به موارد و دلایل مختلفی بستگی دارد.تعرفه ها معمولا با در نظر گرفتن امکانات, جزئیات و سختی کار طراحی محاسبه می شود. هزینه ها در واقع بسته به اینکه خانگی است یا فروشگاهی یا شرکتی متفاوت هستند.

هر اپلیکیشن باید برای سیستم عامل و دستگاه های مختلفی طراحی شود و تعداد آن اگر زیادتر باشد محاسبه هزینه ساخت اپلیکیشن فروشگاهی می یابد.برخی اوقات اپلیکیشن ها برای اتصال نرم افزار به سایت ساخته می شوند که اگر سایت نتواند خروجی های مورد نظر را پشتیبانی کند فراهم کردن امکانات برای سایت بر هزینه ها اضافه خواهد کرد.

دلیل نیاز به اپلیکیشن اندروید فروشگاهی:

امروزه ساخت اپلیکیشن به دلیل گسترش استفاده مردم از گوشی های هوشمند و رشد تکنولوژی بسیاری از کسب و کارهای کوچک و خانگی,شرکت های بزرگ اقدام به سرمایه گذاری می کنند و هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید فروشگاهی مخصوص به خود را متقبل می شوند.

تحقیق در این زمینه نشان داده که افراد تقاضای خرید آنلاین و  با نرخ های مختلف را از طریق اپلیکیشن را بیشتر از پیش استقبال می نمایند اکثر مشتریان بدون بازدید سایت با جستجو محصول در اپلیکیشن اقدام به خرید می نمایند. اپلیکیشن های خرید در واقع وابسته بین خرید آنلاین و آفلاین است. آنها به مشتریان این فرصت را می دهند تا از پیشنهادات و تخفیف ها مطلع شوند و قیمت ها را مقایسه کنند و همینطور خرید آنلاین انجام دهند یا بهترین زمان را برای رفتن به فروشگاه در نظر بگیرند.

بنابراین صاحبان فروشگاه واقعی و آنلاین بهتر است اپلیکیشن فروشگاهی طراحی کنند تا ابزاری دیگر برای خرید و خدمات به مشتریان ارائه کنند.

محصولاتی که با اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی به فروش می رسد شامل:

  • لباس ها
  • لوازم آرایش و بهداشتی
  • لوازم و ابزار ورزشی
  • محصولات و نوشیدنی ها به ویژه محصولات منحصر به فرد
  • دارو ها
  • وسایل آشپزخانه
  • لوازم برقی و خانگی
  • سخت افزار کامپیوتر و…

این در واقع لیستی کوتاه از محصولات است که می توانید آن را با انواع دیگر کالا و خدمات گسترش داد.

مهم نیست شما چه محصولی را به فروش می رسانید بهتر است در مورد ایجاد و هزینه ساخت اپلیکیشن اندروید فروشگاهی ، فکر خود را متمرکز کنیم.

چرا اپلیکیشن اندروید فروشگاهی کارآمد است؟

هزینه طراحی اپلیکیشن فروشگاهی به مراتب پایین تر از راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی است و همانطور که در بالا اشاره کردیم امروزه مشتریان به طرز قابل توجهی به طور مرتب از طریق موبایل اقدام به خرید می کنند بنابراین ساخت اپلیکیشن اندروید فروشگاهی مزایای زیر را دارد:

  • افزایش فروش و رشد کاربران:این اپلیکیشن ها برای رشد گستره ی فروش ایجاد می شوند از ویژگی های بازاریابی اپلیکیشن رشد سریع تعداد مشتریان است.
  • وفاداری مشتری: با طراحی این اپلیکیشن فضای رقابت بیشتری ایجاد می شود.با تشویق افراد به نصب اپلیکیشن اندروید فروشگاهی می توانید اطلاعات مربوط به علایق و نیاز های مشتری را بهتر متوجه می شویم و با تخفیف ها ,پیشنهادات و پاداش های فردی می توانیم میزان فاکتور وفاداری مشتری را افزایش دهیم.
  • فروش جدید:اگر شما بدانید که چگونه اپلیکیشن خوب و مناسبی طراحی نمایید مشتریان از تمام مزایای همکاری با شما قدردانی می کنند و اولین خرید موفق توسط مشتری به دومین و سومین در نهایت خریدار معمولی را به مشتری منظمی تبدیل می کند.
  • افزایش تعامل با مشتری:اپلیکیشن اندروید فروشگاهی با دعوت افراد به یک رویداد مهم و یا اطلاع در مورد ورود محصول جدید به بازار از جمله مواردی است که مشتری دوست دارد و سبب افزایش تعاملات با مشتریان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *