چگونه یک فروشگاه ساز اختصاصی انتخاب کنیم؟

چگونه یک فروشگاه ساز اختصاصی انتخاب کنیم؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

چگونه یک فروشگاه ساز اختصاصی انتخاب کنیم؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

برای هر کسب و کاری که ایده توسعه در آینده را دارد، داشتن سایت فروشگاهی و اپلیکیشن فروشگاهی یک الزام به شمار می رود. باید در نظر داشت که در برخی از صنوف همین امروز هم داشتن یک سایت و اپلیکیشن فروشگاهی بسیار ضروری است. زیرا همین امروز هم بخش عمده ای از فروش در آن صنوف بصورت اینترنتی انجام می شود. اما در صنوفی که فروش اینترنتی هنوز جا نیفتاده، باید با دور اندیشی و آینده نگری به چند سال بعد نگریست و برای ان روز سرمایه گذاری کرد. اما بحث هزینه بالای طراحی سایت بسیاری از کسب و کارها را با تردید روبرو کرده است. برای این دسته از کسب و کارها پیشنهادی داریم که می تواند با صرفه جویی زیادی در هزینه هایشان همراه باشد و آن هم استفاده از خدمات یک سیستم فروشگاه ساز اختصاصی به نام پوپش است که در ادامه به قابلیت های آن اشاره خواهیم نمود.

یک سیستم فروشگاه ساز اختصاصی چیست؟

یک سیستم فروشگاه ساز اختصاصی چیست؟

در حقیقت امروزه در دنیا سیستم های سایت ساز و فروشگاه ساز زیادی وجود دارد که به وب مستر ها کمک می کند راحت تر سایت خود را طراحی و اداره کنند. فروشگاه ساز در واقع یک سیستم سایت ساز است که به شما امکان وصل درگاه بانکی برای فروش محصولاتتان به صورت آنلاین را نیز می دهد. البته در فرآییند گرقتن درگاه بانکی باید از وزارت صنعت، معدن و تجارت نماد اعتماد الکترونیک را نیز حتما دریافت نمایید.

فروشگاه ساز پوپش، به عنوان یکی از سیستم های فروشگاه ساز اختصاصی کشور، با پنل پیشرفته امکاناتی بی نظیر خدمت شما عزیزان ارائه نموده است. یک ویژگی مهم آن، این است که شما برای طراحی سایت از طریق فروشگاه ساز اختصاصی، نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید. این سیستم یک تعداد قالب آماده برای شما در نظر گرفته است که می توانید از این قالب ها برای سایت خود بهره برده و هر زمانی خواستید دراین قالب ها به آسانی تغییرات ایجاد کنید تا سایت به همان شکلی که می خواهید در بیاید.  در ادامه بیشتر به روش کاری این سایت ساز و فروشگاه ساز اشاره می نماییم.

فروشگاه ساز اختصاصی به کار چه کسانی می آید؟

فروشگاه ساز اختصاصی به کار چه کسانی می آید؟

با استفاده از امکانات یک فروشگاه ساز اختصاصی و حرفه ای شما می توانید فروشگاهی اینترنتی برای فروش کالاهای فیزیکی، فایل های دانلودی و خدمات قابل فروش ایجاد نمایید. اگر شما اگر تولید کننده، وارد کننده، پخش کننده و یا خرده فروش کالایی فیزیکی در هر صنفی هستید، بدانید که داشتن یک فروشگاه اینترنتی برای شما واجب است. اگر همین الان هم شروع کرده و به بازار مجازی نیز وارد شوید دیر نیست. اما تعلل اصلا جایز نیست و نباید فرصت را از دست داد.

همچنین اگر محتوایی تولید کرده اید و می دانید که مخاطبان زیادی دارد و احتمال فروش دارد می توانید فروشگاه اینترنتی فایل طراحی کرده و محتوای خود را به صورت فایل به علاقه مندان بفروشید. به عنوان مثال اگر شما مهندس معمار هستید و نقشه های ساختمانی اجرایی کشیده اید، می توانید این نقشه ها را برای فروش در سایت خود به قیمت دلخواه بگذارید. دانشجویان مبتدی از این فایل ها برای آموزش بهتر استفاده خواهند کرد. قطعا شما نیز می توانید سود خوبی از فروش آن ها داشته باشید. همچنین نوع دیگری از فروشگاه اینترنتی نیز وجود دارد که به نوعی خدمتی را در قبال دریافت وجه می فروشد. از این گونه سایت ها به سایت های رزرو بلیط هواپیما و رزرو هتل می توان اشاره نمود.

طریقه ساخت سایت فروشگاهی در سیستم پوپش

طریقه ساخت سایت فروشگاهی در سیستم پوپش

در این سیستم امکانی بی نظیر قرار داده شده است که با استفاده از آن شما عزیزان بتوانید سایت فروشگاه اینترنتی خود را بدون داشتن دانش برنامه نویسی طراحی نمایید. مکانیزم Drag & Drop در این سیستم قرار داده شده است که در حقیقت بدین معناست که ساخت سایت با این مکانیزم، فقط با جانمایی ارکان در صفحه از طریق کار با موس انجام می گیرد و هرگز کد نویسی مورد نیاز نخواهد بود.

در قالب این سیستم خود شما می توانید تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه دلخواه در هر جای صفحه سایت که صلاح می دانید قرار دهید. با این مکانیزم هم سایت دقیقا مطابق با سلیقه شما طراحی می شود و هم اینکه هزینه های شما به شدت کاهش خواهد یافت. بطور واضح دیگر لازم نیست برای طراحی اولیه و حتی ایجاد تغییرات در سایت در طول زمان بهره برداری، هزینه های سنگینی را به طراح بپردازید.

همچنین مزیت دیگر این سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز، پنل مدیریتی ساده آن است که مدیریت سایت را برای همه آسان و ممکن کرده است. سیستم فروشگاه ساز اختصاصی پوپش به شما یک پنل مدیریت بسیار ساده و در عین حال پیشرفته می دهد که بتوانید کلیه موارد اداره سایت را انجام دهید. ساده و در عین حال پیشرفته بودن این پنل مدیریتی، کار شما را در اداره سایت بسیار راحت می نماید. با استفاده از این پنل ساده به راحتی می توانید پست های روزانه، محصولات فروشگاه و توضیحات هر محصول را در سایت قرار دهید و نیاز به پرداخت هزینه های مجدد برای تغییرات و بروزرسانی سایت را ندارید.

یکی دیگر از ویژگی های سایت های طراحی شده در سیستم سایت ساز پوپش، واکنش گرا یا ریسپانسیو بودن آن هاست تا در هر دستگاهی با هر ابعادی از جمله موبایل و تبلت نیز به خوبی نمایش داده شود. این مورد به بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو نیز بسیار کمک خواهد کرد.

سفارش طراحی سایت فروشگاهی ارزان

سفارش طراحی سایت فروشگاهی ارزان

با کمک سیستم پوپش می توانید سایت خود را با کمترین هزینه طراحی نموده و هزینه را برای رساندن سایت خود به صفحه اول نتایج موتورهای جستجو به ویژه گوگل صرف نمایید. در حقیقت سایت شما برای اینکه برای کسب و کار شما مفید واقع شود باید در نتایج موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته باشد تا مخاطب و بازدید کننده و در نتیجه خریداران بالقوه زیادی به آن وارد شوند. از این رو بهتر است با صرفه جویی در هزینه طراحی از طریق امکانات سیستم پوپش، هزینه بیشتری روی سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو صرف نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *