اپلیکیشن ساز آنلاین فروشگاهی | ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بدون برنامه نویسی

اپلیکیشن ساز آنلاین فروشگاهی | ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بدون برنامه نویسی

اپلیکیشن ساز آنلاین فروشگاهی اندروید ، یک ایده بسیار مناسبی است که برای کسب و کارها می تواند بسیار مفید باشد و فروش آن ها را بیشتر کند.

مطمئنا اگر شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی و یا محلی باشید،تا به حال به فکر این افتاده اید که برای کسب و کار خود،یک اپلیکیشن اندروید را طراحی کنید و بین مشتریان خود آن را تبلیغ کنید تا آمار فروشتان بالا برود.

اما از آن جایی که اگر بخواهید یک اپلیکیشن اختصاصی اندروید را برای فروشگاه خود ایجاد کنید،مستلزم پرداخت هزینه های بسیار بالا هستید و از این جهت بسیاری از افراد قید داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی اندروید را می زنند.

اما دیگر نیاز نیست که بیشتر از این به اپلیکیشن اندروید فکر کنید،شما می توانید با استفاده از سرویس های اپلیکیشن ساز آنلاین فروشگاهی به راحتی در کمترین زمان ممکن یک اپلیکیشن اندروید فروشگاهی داشته باشید و مدیریت فروشگاه خود را بهتر از قبل بر عهده بگیرید و فروش محصولات خود را به صورت نامحسوس افزایش دهید.

طرح دلخواه با استفاده از اپلیکیشن ساز آنلاین فروشگاهی

شما با استفاده از اپلیکیشن ساز فروشگاهی می توانید المان ها و مواردی که خودتان دوست دارید اپلیکیشن اندرویدی خود را طراحی کنید و با هر لوگویی که دوست دارید و امکاناتی را که قصد فراهم کردن آن را دارید در دسترس همگان قرار دهید.

ممکن است شما از طرف یک برنامه نویس اندروید پیشنهادی دریافت کنید مبنی بر اینکه برای شما یک فروشگاه آنلاین را برای اندروید طراحی کند که نمی توان بر روی آن حساب کرد زیرا شما از صحت سالم بودن آن اپلیکیشن خبر ندارید و نمی دانید که پس از طراحی آن سرعت آن اپلیکیشن به چه صورت است و آیا نرم افزار کراش و یا به اصطلاح “هنگ” می کند یا خیر.

اما شما با داشتن اپلیکیشن ساز آنلاین فروشگاهی می توانید به راحتی اطمینان حاصل پیدا کنید که در کمترین زمان ممکن و به زیباترین شکل ممکن فروشگاه اندرویدی خود را در اختیار داشته باشید و از سرعت بالای آن لذت ببرید و هیچگونه نگرانی بابت به وجود آمدن خطا و یا Crash کردن نرم افزار نداشته باشید.

حال ممکن است از خود بپرسید که چرا باید از افزونه اپلیکیشن ساز استفاده کنید و اصلا چه لزومی دارد که فروشگاه شما یک اپلیکیشن اندروید داشته باشد.

لزوم داشتن اپلیکیشن اندروید برای فروشگاه

در جواب این سوال باید گفت که طبق آمارهای به دست آمده بیش از ۹۰ درصد مردم ایران به اینترنت دسترسی دارند و چیزی حدود ۷۰ درصد آن شامل دستگاه های موبایل و اندروید است.

حال شما چرا نباید از این فرصت فوق العاده استفاده کنید و با استفاده از برنامه ساز آنلاین فروشگاهی و مزایایی که در اختیار شما قرار گرفته است بهره مند شوید؟

شما می توانید به راحتی فروشگاه اینترنتی خود را معرض دید همگان قرار دهید و با استفاده از آن اقدام به فروش محصولات خود به صورت اینترنتی کنید و هیچگونه نگرانی بابت مسائل فنی نداشته باشید.

مطمئنا هنوز که هنوز است بسیاری از فروشگاه های آنلاین ،اپلیکیشن اندروید ندارند و کاربر برای اینکه از آن ها خرید کند باید وارد سایت شود ،ثبت نام کند و سپس اقدام به خرید محصول کند که در نوع خود کاری بسیار رنج آور است و حوصله کاربر را سر می برد.

شما باید تمام تلاش خود را کنید که کاربر بتواند با خیال راحت و در کمترین زمان ممکن اقدام به خرید محصول کند و حال این کار به لطف اپلیکیشن ساز آنلاین فروشگاهی به راحتی صورت می گیرد.

کافی است که شما با استفاده از اپلیکیشن ساز فروشگاهی اندروید ،اپلیکیشن اندرویدی فروشگاه خود را با طرح دلخواه بسازید و پس از آن اقدام به انتشار و توزیع نسخه ای از آن به مشتریان خود در سطح داخلی و خارجی کنید.

نحوه کار مخاطب با اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

حال کافی است مشتری با نصب اپلیکیشن بر روی گوشی همراه خود به صورت دائم،یک ثبت نام ساده را در اپلیکیشن شما انجام دهد و دیگر با خیال راحت و بدون هیچ دردسری اقدام به خرید محصولات کند.

یکی از ویژگی های بسیار جالب اپلیکیشن ساز آنلاین فروشگاهی این است که شما نیاز نیست برای هر مدل گوشی یک نسخه اختصاصی از آن ارائه دهید.

ممکن است با برخی از اپلیکیشن های اندرویدی مواجه شده باشید که بر روی دستگاه تلفن هوشمند شما به درستی کار نکند و یا اینکه منوها را به درستی نمایش ندهد.

شما با در دست داشتن یک اپلیکیشن ساز آنلاین فروشگاهی می توانید یک نسخه برای تمامی تلفن های هوشمند ایجاد کنید و دیگر نگران خرابی اپلیکیشن بر روی یک دستگاه تلفن نباشید و مطمئن هستید که المان های اپلیکیشن به درستی کار می کنند و هیچگونه مشکلی ندارند.

استفاده از اپلیکیشن ساز آنلاین فروشگاهی در مقابل اپلیکیشن برنامه نویس

اگر شما به یک برنامه نویس بسپارید که اپلیکیشن فروشگاه شما را ایجاد کند،مطمئنا با هر بار تغییر در آن از شما هزینه ای دریافت می کند اما شما با داشتن پلن مناسب برای اپلیکیشن ساز آنلاین فروشگاهی می توانید به راحتی در کمترین زمان ممکن و به صورت آنلاین لوگو و یا دیگر امکانات اپلیکیشن فروشگاهی خود را تغییر دهید بدون اینکه هزینه ای بابت آن بپردازید.

شما با ساخت اپلیکیشن فروشگاهی اندروید حرفه ای به کمک اپلیکیشن ساز آنلاین فروشگاهی می توانید به راحتی المان های پیشرفته را برای فروشگاه خود به کار ببرید و کار مخاطب را بسیار راحت تر از قبل کنید و دیگر ترجیح دهد که از اپلیکیشن شما اقدام به خرید محصولات کند تا اینکه وارد سایت شود و کارهای پیچیده سابق را انجام دهد.

یکی از اپلیکیشن ساز آنلاین فروشگاهی معروف ایران، اپلیکیشن ساز پوپش می باشد که توانسته بسیاری از امکانات فروشگاهی را برای مخاطبین خود به ارمغان آورد و فروشگاه های اینترنتی را یک گام جلوتر ببرد!.

مزیت اپلیکیشن ساز آنلاین فروشگاهی نسبت به اپلیکیشنی که توسط یک برنامه نویس ایجاد می شود بسیار زیاد است،برای مثال اگر بخواهیم به طور واضح به این مسئله بپردازیم،به هنگامی که شما اپلیکیشن ساخته شده توسط برنامه نویس را استفاده می کنید،ممکن است المان هایی را فراموش کرده اید که به نویسنده بگویید و حال اگر بخواهید المان ها را به اپلیکیشن اضافه کنید،مستلزم پرداخت هزینه های اضافی باشید اما شما با استفاده از اپلیکیشن ساز آنلاین فروشگاهی می توانید در هر زمانی که دوست دارید،المان های مخصوص و دلخواه خود را به اپلیکیشن به صورت رایگان اضافه کنید و هیچ هزینه ای بابت آن نپردازید.

کاربران فروشگاه شما می توانند به راحتی پیگیر سفارشات باشند و نظرات خود را در رابطه با محصولات ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *