ساخت سایت ارزان و حرفه ای

ساخت سایت ارزان و حرفه ای - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

یکی از مواردی که در زمینه طراحی وب سایت برای علاقه مندان و نیازمندان داشتن وبسایت به عنوان مانع به شمار می رود هزینه های بالای طراحی سایت است. شاید برای برخی شرکت های خیلی بزرگ هزینه های بالای طراحی سایت نیز به چشم نیاید، اما شرکت های کوچک تر و کسب و کارها و افرادی که به طراحی سایت نیاز دارند اکثرا توانایی پرداخت هزینه های سنگین برای طراحی سایت را ندارند. از طرفی داشتن سایت برای کسب و کارها دیگر یک مورد لوکس نیست و به یک ضرورت تبدیل شده است. از این رو اگر به علت هزینه های بالا از طراحی سایت منصرف شوند، خود را از بخش قابل توجهی از بازار محروم کرده اند. ساخت سایت ارزان با استفاده از خدمات یک سیستم سایت ساز راه حلی مناسب برای این افراد است . با کمک خدمات این سیستم سایت خود را می توانید با کمترین هزینه و بالاترین سرعت و کیفیت طراحی و راه اندازی نمایید.

کاهش هزینه ساخت و سرمایه گذاری در سئو

در واقع برای موفقیت یک سایت اصلا لازم نیست هزینه سنگینی برای طراحی سایت صرف شده باشد. می توانید با کمک سایت ساز براحتی ساخت سایت ارزان را انجام دهید و هزینه های طراحی را به حداقل برسانید و به جای آن هزینه را در سئو یا بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو خرج کنید. سئو مفهومی است که بسیاری با آن آشنایی ندارند. در حقیقت با بهینه سازی سایت، سایت شما در نتایج جستجوی کلمات کلیدی مد نظرتان در موتورهای جستجو، در رتبه های اول نتایج نمایش داده می شود. این موضوع اثبات شده است که ورودی سایتهایی که در رتبه های اول صفحه اول نتایج موتورهای جستجو قرار دارند با سایر سایت ها قابل مقایسه نیست.

رقابت سنگینی برای رسیدن به بالاترین رتبه نتایج موتورهای جستجو به ویژه گوگل وجود دارد و سایت های مختلف در این زمینه خرج فراوانی می کنند. به عنوان مثال آژانس های مسافرتی متعددی در زمینه تورهای مختلف به نقاط مختلف مثلا کلمه ” تور مشهد” یا ” تور کیش” هزینه فراوانی انجام می دهند تا در نتایج جستجوی این عبارات در گوگل بهترین رتبه را بدست آورند. تولید محتوای مناسب که در ادامه توضیح داده خواهد شد نیز در فرآیند بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو موثر است. لینک های داخلی بین صفحات سایت و گرفتن بک لینک های مناسب و قوی که طبیعی هم به نظر برسند هم به سایت شما بسیار کمک خواهد کرد. قرار دادن رپرتاژ آگهی لینک دار در سایت هایی با اتوریتی بالا نیز می تواند برای شما بهبود رتبه در نتایج گوگل را به همراه داشته باشد. از این رو هزینه در این کار می تواند به صرفه باشد.

هزینه برای تبلیغات بنری در سایت های پربازدید نیز می تواند برای افزایش فروش اینترنتی شما مفید باشد. همچنین در همین راستا شبکه های اجتماعی هم بسیار برای سایت شما مفید خواهند بود و تولید و انتشار محتوا در این شبکه ها می تواند برند شما را به خوبی معرفی نماید. بهتر است تک تک محصولات و پیشنهادات ویژه را در شبکه های اجتماعی معرفی نمایید. مشتریان زیادی هستند که نمی‌دانند نیاز خود را چگونه برطرف کنند و برای این کار به تالارهای گفتگو مراجعه می‌کنند تا پاسخ به پرسش خود را بیابند. در این محل‌ها حضور فعال داشته باشید و اگر محصولات شما می‌تواند نیاز آنان را برطرف کند، این موضوع را به آنان اطلاع دهید.

اهمیت تولید محتوا در موفقیت سایت

اما برای موفقیت سایت در این رقابت سنگین و کمک به سئوی سایت باید از تولید محتوای ناب نیز بهره برد. تاثیر محتوا در سئو سایت بسیار زیاد است. برای تولید محتوا باید سایت شما دارای یک بلاگ یا وبلاگ باشد. در وبلاگ خود روش استفاده و مزایای محصولات خود را شرح دهید. در این نوشته‌ها سعی کنید راه حل‌ هایی برای مشکلات واقعی مردم ارائه نمایید و در کنار آن با لینک دادن به محصولات فروشگاه، مشتریان بالقوه را به خریدار کالا تبدیل نمایید. می توانید حتی مطالبی که به طور غیر مستقیم به محصولات شما مربوطند را در وبلاگ ذکر کنید.

این موضوع برای شما این حسن را دارد که از این طریق نیز مخاطب به سایت وارد می کنید. در کناره های صفحه وبلاگ می توانید به صورت بنری هم محصولات را معرفی کرده و به لینک خرید این محصولات وصل نمایید. اما در یاد داشته باشید محتوا فقط متن نیست. تصاویر مناسب و ویدئوهای جذاب هم باید در میان مطالب خود قرار دهید تا افراد مختلف ترغیب شوند تا ته مطالب شما را نگاه کنند.

سفارش ساخت سایت ارزان در سیستم پوپش

در حقیقت در سیستم سایت ساز پوپش، می توانید خودتان بدون نیاز به دانش برنامه نویسی ساخت سایت ارزان را انجام دهید. در واقع این سیستم به شما کمک می کند فقط با کشیدن المان های سایت با موس و جانمایی آن ها در صفحه سایت، سایت خود را طراحی کنید و از هزینه های سنگین طراحی معاف شوید. در ضمن این شرکت به شما پشتیبانی کامل در زمینه سایت و اپلیکیشن فروشگاهی ارائه می دهد.

به عنوان وب مستر، در دوره کاربری سایت باید پست های روزانه و محصولات فروشگاه اینترنتی خود را در سایت قرار داده و مرتب سایت را بروز رسانی کنید. اگر پنل مدیریتی سایت پیچیده باشد، کاربران به راحتی نمی توانند خودشان سایت خود را اداره کنند. از این رو پنل ساده و کاربردی سیستم پوپش یک مزیت بسیار عالی به شمار می رود.تعداد زیادی قالب آماده رایگان طراحی شده و توسط این سیستم در اختیار شما عزیزان قرار گرفته تا در سایت خود قرار دهید. همچنین می توانید در این قالب ها تغییرات مورد نظر خود را هم اعمال کنید.

این مجموعه علاوه بر سایت ساز، سیستمی به نام اپلیکیشن ساز نیز دارد که اپلیکیشن اندرویدی هماهنگ با سایت اینترنتی شما را نیز با کمترین هزینه برایتان می سازد. باز هم تاکید می کنیم برای ورود به تجارت الکترونیک یکی از مشکلات اصلی همین هزینه سنگین طراحی سایت و اپلیکیشن است. با استفاده از خدمات سایت ساز و اپلیکیشن ساز پوپش می توانید ساخت سایت ارزان و اپلیکیشن خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *