ساخت سایت حرفه ای با سایت سازها

ساخت سایت حرفه ای - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

ساخت سایت حرفه ای – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

داشتن یک سایت اینترنتی اصلا محدود به افراد خاص یا شرکت ها و مجموعه های خاص نیست. البته در گذشته نه چندان دور این گونه بود. شاید فقط شرکت های بزرگ، سازمان ها، ادارات، دانشگاه ها، موسسات آموزشی و این گونه ارگان ها دارای سایت اینترنتی بودند. اما امروزه دامنه دارندگان سایت های اینترنتی بسیار گسترده شده است و هر شخصی هم می تواند برای خود یک سایت اینترنتی داشته باشد. ساخت سایت حرفه ای یک کار کاملا تخصصی به شمار می رفته و می رود. اما راهکارهایی برای طراحی ساده یک سایت بدون نیاز به تسلط بر زبان های برنامه نویسی هم وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می نماییم.

امروزه علاوه بر شرکت ها و سازمان های بزرگ، شرکت ها، سازمان ها و ادارات کوچک و متوسط نیز برای خود سایت اینترنتی می سازند. کسب و کارهای گسترده مانند نمایندگی های رسمی، تولید کننده ها و … و همچنین کسب و کارهای خرد مانند مغازه های خرده فروشی داخل شهر ها نیز برای معرفی کالا و خدماتشان و بعضا برای فروش آنلاین محصولاتشان سایت و فروشگاه اینترنتی تاسیس می کنند. همچنین بسیاری از صنوف نیز دیگر بخش عمده ای از فعالیت خود را به صورت آنلاین درآورده اند که از این جمله می توانیم به آژانس های مسافرتی اشاره نماییم که فروش بلیط را به صورت آنلاین انجام می دهند. غیر از اینکه نداشتن سایت در چنین بازاری یک کسب و کار را از رقبا عقب می اندازد، آن کسب و کار را از نظر پرستیژ نیز از رقبا در سطح پایین تری قرار می دهد.

نداشتن سایت دیگر یک ضعف برای یک کسب و کار به شمار می رود. از این رو ساخت سایت حرفه ای برای تمامی کسب و کارها الزامی به نظر می رسد. همچنین یک سایت اینترنتی مانند دفتر شرکت باید در نظر گرفته شود. هر اندازه دفتر اداری شرکت برای شرکت پرستیژ می آورد سایت اینترنتی نیز همین اندازه می تواند تاثیر گذار باشد.

برای ساخت سایت حرفه ای به چه چیزهایی نیاز است؟

برای ساخت سایت حرفه ای باید دانش برنامه نویسی با زبان های برنامه نویسی را مسلط بود. اما هر کسی این امکان را ندارد . از این رو بسیاری افراد و شرکت ها طراحی سایت خود را به شرکت ها یا افرادی در خارج از مجموعه خود می سپارند. این کار اولا باعث می شود که شرکت کارفرما به آن فرد طراح وابستگی پیدا کند. همچنین هزینه ای سنگین به کارفرما تحمیل می شود. بعضا با وجود هزینه سنگین، رضایت کامل کارفرما نیز حاصل نمی شود. همچنین بعضا طراحان پنل مدیریتی در اختیار کارفرما قرار می دهند که بسیار پیچیده بوده و کار با آن سخت است. پس برای گذاشتن هر پست یا قرار دادن محصول برای فروش در سایت به طراح نیاز پیدا می کنند. طراح هم برای انجام هر گونه کاری هزینه مجدد درخواست می کند. از این رو این روش زیاد نمی تواند به صرفه باشد.

بهترین راهکار برای ساخت سایت این است که خود کارفرما کارش را انجام دهد. اما بدون داشتن دانش برنامه نویسی مگر می شود؟ خوشبختانه سیستم سایت ساز پوپش این امکان را برای همه هموطنان عزیز فراهم کرده که بدون داشتن تسلط به برنامه نویسی سایت خود را طراحی و به صورت روزانه اداره نمایند.

استفاده از Drag & Drop به همه افراد بدون داشتن دانش برنامه نویسی امکان می دهد سایتشان را همان شکلی که می خواهند طراحی کنند. سیستم Drag & Drop این گونه است که ساخت سایت حرفه ای فقط با جا نمایی ارکان در صفحه از طریق کار با موس انجام می شود. به طور واضح تر تمامی قسمت هایی که در صفحه باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید.

در این روش کلیه جانمایی ها با سلیقه خود کارفرما انجام می شود. پس  برعکس طراحی توسط یک طراح، می تواند رضایت ۱۰۰ درصدی را حاصل کند. همچنین علاوه بر هزینه اولیه کمتر در ادامه راه نیز هزینه سنگینی به کارفرما تحمیل نمی شود. اگر از سایت ساز پوپش استفاده کنید دادن تغییر در سایت برای شما به راحتی و توسط خودتان انجام می گیرد. اما اگر شرکت های طراح کار سایت شما را انجام داده باشند، هر تغییری با دریافت هزینه سنگین فقط توسط این شرکت ها انجام می پذیرد. همچنین چون پنل مدیریت سایتی که در سایت ساز پوپش ساخته شده بسیار پیشرفته و ساده است هر کسی به راحتی می تواند پست روزانه و محصول را در سایت و فروشگاه اینترنتی قرار دهد. این مورد نیز شرکت را از استخدام اپراتور بی نیاز کرده و صرفه جویی اقتصادی بیشتری به همراه می آورد.

امکاناتی که در اختیار شما قرار می گیرد

از امکانات پنل سیستم این است که این سایت یک سری قالب های طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می توانید به سادگی یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید. همچنین امکان مدیریت تصاویر و عکس ها و اسلاید شو به ساده ترین شکل ممکن برای عزیزان اولین موردی است که در پنل مدیریت پیش بینی شده است.

دومین مورد که برای فروشگاه های اینترنتی بیشتر کاربرد دارد، افزودن و معرفی محصولات و قیمت گذاری آن ها به ساده ترین شکل ممکن است. مدیریت سامانه پیام کوتاه و پست الکترونیک خود را نیز می توانید از طریق همین پنل مدیریت انجام دهید. بخش آمار پنل مدیریت این  سیستم سایت ساز برای شما بسیار کاربردی است. زیرا می توانید با استفاده از آن میزان بازدید کنندگان روزانه و ماهانه را مشاهده کرده و از رشد یا افت شرایط سایت خود آگاه شوید.

این سیستم به شما امکان می دهد که در کنار ساخت سایت خودتان بدون دانش برنامه نویسی و طراحی طبق سلیقه خودتان، در داخل همین سیستم ، اپلیکیشن فروشگاهی اندروید نیز برای کسب و کار خود ایجاد نمایید. در حقیقت در داخل این سیستم با کمترین هزینه و با بهترین پشتیبانی می توانید دو پلتفرم اصلی کسب و کار آنلاین یعنی وب سایت و اپلیکیشن موبایلی را داشته باشید.

از طریق سایت اینترنتی این مجموعه و همچنین شماره های تماس آن می توانید ساخت سایت و اپلیکیشن مد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *