صفر تا صد فروشگاه آنلاین بدون نیاز به کدنویسی

صفر تا صد فروشگاه آنلاین بدون نیاز به کدنویسی

صفر تا صد فروشگاه آنلاین را بدون نیاز به کدنویسی توسط فروشگاه ساز های آنلاین می توان طراحی و پیاده سازی نمود. طراحی یک فروشگاه اینترنتی با کدنویسی حتما بایستی توسط تیم های طراحی وب سایت انجام شوند که این تیم ها برای طراحی سایت نیازمند تخصص و تجربه بالایی هستند. نکته قابل توجه این است که طراحی و پیاده سازی فروشگاه های اینترنتی با کدنویسی مدت زمان زیادی را می طلبد که گاها ماه ها به طول می انجامد.

اما ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه سازها تمامی این مشکلات را مرتفع می سازد و ساخت این گونه فروشگاه ها را برای افرادی که دانش و تجربه برنامه نویسی را ندارند تسهیل می بخشد. توسط فروشگاه سازها صفر تا صد فروشگاه آنلاین را می توان با سلیقه کاربر و ساده ترین روش طراحی نمود و یک کسب و کار آنلاین را برای افراد مختلف راه اندازی نمود.

ما در این مقاله کاربردی قصد داریم بهترین راه ساخت فروشگاه اینترنتی بدون نیاز به کدنویسی و چگونگی طراحی و پیاده سازی صفر تا صد فروشگاه آنلاین را توسط فروشگاه سازهای آنلاین بررسی کنیم.

صفر تا صد فروشگاه آنلاین در چندین دقیقه

با توجه به پیشرفت فناوری های ارتباطی و فراگیر شدن اینترنت در جامعه طراحی و ساخت فروشگاه های آنلاین محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. امروزه هر شخص با برخورداری از یک گوشی موبایل هوشمند که متصل به شبکه اینترنت باشد قادر خواهد بدون محدودیت مکانی در هر نقطه از کشور و همچنین بدون محدودیت زمانی در هر ساعت از شبانه روز کالای مورد نظر خود را از فروشگاه های آنلاین خریداری نمایند.

دو راه حل متفاوت برای دستیابی به یک فروشگاه آنلاین وجود دارد که یکی از روش ها استخدام برنامه نویس و طراح برای رسیدن به این هدف می باشد به طوری که نیازمند صرف هزینه و زمان زیادی می باشد. ولی روشی دیگر که در این مقاله به آن می پردازیم، صفر تا صد فروش آنلاین توسط فروشگاه سازی همچون فروشگاه ساز پوپش می باشد. فروشگاه ساز پویش صفر تا صد فروشگاه آنلاین را به راحتی و در چندین دقیقه طراحی کرده و آماده پیاده سازی بر بستر اینترنت می کند.

صفر تا صد فروشگاه آنلاین با سلیقه کاربر

صفر تا صد فروشگاه آنلاین توسط فروشگاه ساز پیشرفته بر خلاف زبان های برنامه نویسی که از کد نویسی برای طراحی وب سایت ها و فروشگاه ها استفاده می نمایند از DRAG & DROP یا همان کشیدن و رها کردن استفاده می نمایند. به این ترتیب که در صورت نیاز فروشگاه؛ هرگونه شئی از قبیل دکمه، برچسب، تصویر و غیره را فقط با کشیدن ساده توسط نشانگر موس و رها کردن آن می توان به فروشگاه اضافه نمود.

فروشگاه سازها اصولا دارای قالب های آماده ای می باشند که با خرید این گونه قالب ها یک فروشگاه آنلاین که به صورت کامل طراحی شده است در اختیار خریدار قرار می گیرد به طوریکه پس از خرید آن با جایگذاری های ساده می توان تصاویر، متون ، قیمت ها، تخفیف ها و غیره را وارد کرده و فروشگاه مختص به خود را طراحی نماید.

کاربران بایستی توجه داشته باشند که فروشگاه سازی را انتخاب نمایند که صفر تا صد ساخت فروشگاه آنلاین را به صورت کامل پشتیبانی نماید و حتما قبل از خرید در مورد آن تحقیق نمایند. از جمله موارد مهم در فروشگاه های آنلاین برخورداری از یک پنل مدیریتی قدرتمند می باشد که در آن مدیر فروشگاه بدن هیچ گونه محدودیتی بتواند تمامی عملیات مربوط به ویرایش فروشگاه و همچنین تمامی گزارشات را به صورت کامل مشاهده کند.

صفر تا صد فروشگاه آنلاین با قابلیت فروش محصولات

فروشگاه سازها امکانات بسیار زیادی را در اختیار خریداران خود قرار می دهند تا بتوانند به وسیله آن صفر تا صد راه اندازی فروشگاه اینترنتی را طراحی نمود. از مهمترین این امکانات قابلیت بارگذاری محصولات در فروشگاه می باشد به این صورت که برای هر محصول عنوان، تصویر، توضیحات، مقایسه، قیمت و تخفیف را درج می کنیم و پس از ثبت محصول امکان فروش آن برای خریداران امکان پذیر خواهد بود. در فروشگاه های آنلاین امکان دسته بندی محصولات نیز وجود دارد تا خریداران با استفاده از این دسته ها بتوانند تمامی محصولات یک دسته خاص را مشاهده کنند و با اگاهی بیشتر خرید خود را انجام دهند.

فروشگاه سازها امکانی را فراهم می سازند که فروشگاه های آنلاین قابلیت ثبت نام و ورود اعضاء را داشته باشند به طوریکه تمامی اعضاء برای خرید از فروشگاه های آنلاین نیازمند ورود به فروشگاه می باشند.

موارد مهم پس از انجام عملیات صفر تا صد فروشگاه آنلاین

پس از اینکه راه اندازی فروشگاه آنلاین با فروشگاه ساز طراحی و پیاده سازی گردید به یکسری عوامل دیگر جهت انتشار فروشگاه بر بستر اینترنت نیاز می باشد. ابتدا بایستی یک دامنه برای فروشگاه خود تهیه نمود که وب سایت های بسیار زیادی اقدام به فروش دامنه سایت می کنند.

پس از تهیه دامنه نیاز به یک هاست یا میزبان جهت گنجاندان فایل های فروشگاه اینترنتی برای انتشار در وب بر روی آن می باشد. یک نکته مهم که بایستی مد نظر قرار گیرد این است که یک میزبان پرسرعت برای فروشگاه خود خریداری کرد؛ زیرا کاربران به وب سایت های کند اطمینان نکرده و خیلی زود پس از ورود به فروشگاه اقدام به ترک آن خواهند کرد. میزبان ها را می توان از وب سایت های معتبر هاستینگ که به وفور پیدا می شوند خریداری نمود. پس از خرید دامنه، میزبان و همچنین انجام تنظیمات مربوط به فروشگاه آنلاین قابلیت انتشار آن بر بستر اینترنت فراهم می گردد.

در پایان ذکر این نکته حیاتی است که صرفا طراحی صفر تا صد فروشگاه آنلاین و انتشار آن در دنیای وب برای فروش محصولات کافی نمی باشد. برای فروش محصولات به صورت گسترده فروشگاه مورد نظر نیازمند صعود به صفحات بالای نتایج گوگل می باشد. رسیدن به صفحات بالای گوگل نیازمند یکسری عوامل می باشد که اصطلاحا سئو اطلاق می شود. انجام عملیات سئو دارای دشواری های خاص خود می باشد و مشمول رعایت یکسری اصول و قوانین در طول زمان می باشد به همین دلیل معمولا مالکین فروشگاه های آنلاین انجام عملیات سئوی خود را به دست شرکت های کارآزموده و با تجربه در این زمینه خاص می سپارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *