قالب فروشگاهی حرفه ای رایگان | بهترین قالبهای فروشگاهی

قالب فروشگاهی حرفه ای رایگان | بهترین قالبهای فروشگاهی

در حقیقت پوسته یک سایت اینترنتی که به مردم نمایش داده می شود نمایشی از قالب آن سایت است. قالب یک سایت در حقیقت مجموعه ای گسترده از کدهای اچ تی ام ال است که با هم پیکربندی صفحات را تشکیل می دهند. برای طراحی قالب یک سایت حتما باید دانش برنامه نویسی داشت یا هزینه ای گزاف برای سفارش طراحی قالب فروشگاهی حرفه ای پرداخت کرد. این گونه اگر بخواهیم فکر کنیم بسیاری از افراد و کسب و کارها دیگر امکان و توان داشتن سایت را نخواهند داشت. اما بهتر است در نظر داشته باشید که همیشه راه حلی مناسب قابل یافتن است. راه حل این عزیزان طراحی سایت با سیستم های سایت ساز و فروشگاه ساز مانند پوپش و استفاده از قالب فروشگاهی حرفه ای رایگان است. این گونه می توان با کمترین هزینه ممکنه سایت فروشگاهی را تاسیس نمود.

هزینه های معمول طراحی قالب فروشگاهی حرفه ای

دیگر داشتن سایت و اپلیکیشن برای کسب و کارها مانند چند سال پیش سخت و دشوار و با هزینه های بالا نمی باشد. برای هر کسب و کاری که ایده توسعه در آینده را دارد، داشتن سایت فروشگاهی و اپلیکیشن فروشگاهی یک الزام به شمار می رود. باید در نظر داشت که در برخی از صنوف همین امروز هم داشتن یک سایت و اپلیکیشن فروشگاهی بسیار ضروری است. زیرا همین امروز هم بخش عمده ای از فروش در آن صنوف بصورت اینترنتی انجام می شود. اما در برخی صنوف که فروش اینترنتی هنوز جا نیفتاده، باید با دور اندیشی و آینده نگری به چند سال بعد نگریست و برای ان روز سرمایه گذاری کرد. اما بحث هزینه بالای طراحی سایت بسیاری از کسب و کارها را با تردید روبرو کرده است.

جالب است بدانید هزینه طراحی سایت بسیار متنوع است و هر طراحی قیمت خاص خود را ارائه می دهد. این قیمت معمولا برای طراحی یک سایت فروشگاهی از یک میلیون تومان تا چندین میلیون تومان متغیر است. تازه ممکن است شما این هزینه سنگین را بپردازید و پس از تحویل کار، سایت آن چیزی که شما می خواستید از آب در نیامده باشد. برای این دسته از کسب و کارها پیشنهادی داریم که می تواند با صرفه جویی زیادی در هزینه هایشان همراه باشد و آن هم استفاده از خدمات سیستم فروشگاه ساز پوپش است که هزینه طراحی سایت را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

حتی اگر توان مالی لازم را دارید بهتر است هزینه ای سنگین برای طراحی سایت خود در نظر نگیرید. یک سایت بسیار زیبا بدون مخاطب واقعا نتیجه بخش نخواهد بود. پس بهتر است هزینه اصلی را روی سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو صرف کنید تا بتوانید مخاطب زیادی جذب کرده و در واقع خریداران بالقوه را به سایت خود بکشید.

استفاده از قالب فروشگاهی حرفه ای رایگان

در سیستم سایت ساز پوپش قالب های رایگانی برای شما عزیزان قرار داده شده است که می توانید سایت خود را با آن ها بالا بیاورید. در واقع با قالب های آماده رایگان سئو شده می توانید موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنید. در عین حال صرفه جویی بسیاری نیز در هزینه ها داشته باشید. از طرف دیگر سایت ساز پوپش به شما امکان ویرایش این قالب های آماده را نیز می دهد. یعنی شما می توانید با ایجاد تغییرات دلخواه در قالب های آماده موجود در سیستم، قابل سایت مورد علاقه خود را بسازید که سایتتان دقیقا چیزی باشد که مد نظر خودتان بوده است.

تمام این تغییرات را نیز با کشیدن المان های صفحه توسط موس می توانید در قالب سایت خود اعمال کنید. در واقع برای این کار نیز اصلا نیازی به دانستن علم برنامه نویسی و اصول کد نویسی نخواهید داشت که یک مزیت خیلی عالی به شمار می رود.البته این مورد یعنی قالب فروشگاهی حرفه ای که در حقیقت پوسته  سایت فروشگاهی می باشد در اکثر سیستم های سایت ساز و مدیریت محتوای ایرانی و خارجی نیز وجود دارد. برخی قالب ها از نظر سئو بهتر بوده و برخی دیگر وضعیت ضعیف تری دارند. به عنوان مثال در سیستم مدیریت محتوای وردپرس تعداد بسیار زیادی قالب رایگان وجود دارد که بسیاری از آن ها هم فارسی هستند یا فارسی سازی شده قالب های خارجی هستند.

حتی در سیستم های وبلاگدهی ایرانی و خارجی نیز در هر کدام، چندین قالب فروشگاهی حرفه ای برای استفاده کاربران قرار داده شده است. بسیاری از طراحان نیز برای تبلیغ کار خود و بیشتر شناخته شدن برخی قالب های خود را رایگان منتشر می کنند.

موفقیت فروشگاه اینترنتی با استفاده از فروشگاه ساز پوپش

همان طور که اشاره شده فروشگاه ساز پوپش به شما کمک می کند فقط با کشیدن المان های سایت با موس و جانمایی آن ها در صفحه سایت، سایت خود را طراحی کنید و از هزینه های سنگین طراحی معاف شوید. در ضمن این شرکت به شما پشتیبانی کامل در زمینه سایت و اپلیکیشن فروشگاهی ارائه می دهد.

تولید محتوا برای موفقیت سایت به ویژه از نظر سئو بسیار مهم و حیاتی است. در دوره کاربری سایت باید پست های روزانه و محصولات فروشگاه اینترنتی خود را در سایت قرار داده و مرتب سایت را بروز رسانی کنید. اگر پنل مدیریتی سایت پیچیده باشد، کاربران به راحتی نمی توانند خودشان سایت خود را اداره کنند. از این رو پنل ساده و کاربردی سیستم پوپش یک مزیت بسیار عالی به شمار می رود.

سایتی که در سیستم پوپش طراحی شده باشد، قالبی حرفه ای و سئو شده دارد و به راحتی برای موتورهای جستجو بهینه می شود. همچنین در سیستم پوپش می توانید از قابلیت اپلیکیشن ساز هم استفاده کرده و اپلیکیشن اندرویدی هماهنگ با سایت اینترنتی خود را نیز با کمترین هزینه سفارش دهید. از یاد نبرید کاربران موبایل های هوشمند هر ساله در حال افزایش هستند. از طرفی اپلیکیشن های طراحی شده در سیستم پوپش با داشتن استانداردهای لازم در مارکت های معتبر اندروید مانند کافه بازار و گوگل پلی تایید می شوند و از این رو می توانند مخاطب زیادی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *