بهترین فروشگاه ساز ایرانی کدام است ؟

بهترین فروشگاه ساز ایرانی کدام است ؟ - سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

بهترین فروشگاه ساز ایرانی کدام است ؟ – سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

امروزه بسیاری از کسب و کارها اهمیت ورود به بحث فروش آنلاین را دریافته اند و داشتن یک فروشگاه آنلاین یکی از پایه های کسب و کار موفق بشمار می رود. اما می دانیم ساخت سایت و طراحی آن هزینه زیادی بر دوش کسب و کارها می گذارد. این خود بسیاری از آن ها را از داشتن سایت منصرف می کند. سایت سازها و فروشگاه سازها، تسهیلاتی مفید برای کسب و کارها هستند که با کاهش هزینه طراحی سایت، ورود کسب و کارها به دنیای مجازی را راحت تر و ارزان تر نمایند. سایت سازها و فروشگاه ساز های برتر در سراسر جهان از جمله ، Webs، WordPress، Joomla، IMCreator، Weebly، Google Sites، Yola، Jigsy، WebNode ، Drupal و … اینقدر مورد استقبال قرار گرفتند که نیاز وجود نمونه داخلی نیز در کشورمان حس شد و نمونه های بسیار خوبی در این راستا در کشور ایجاد شدند. یکی از بهترین فروشگاه ساز های کشورمان سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش است.

بهترین فروشگاه ساز خدمات

بهترین فروشگاه ساز خدمات

فروش خدماتی مانند ارسال کارمند تمیز کار، تورهای مسافرتی و … به صورت آنلاین امروزه بسیار متداول به نظر می رسد. بسیاری از موسسات ارائه دهنده این خدمات برای فروش آنلاین آن ها از سایت اینترنتی فروشگاهی بهره می برند. به صرفه ترین نوع طراحی همچین سایتی، این است که از طریق یک سیستم فروشگاه ساز آن را انجام دهید. زیرا با هزینه ای بسیار کمتر می توانید سایت خود را آماده نمایید. بهترین فروشگاه ساز خدمات در کشور ما سیستم پوپش است که امکان طراحی سایت فروشگاهی را به شما بدون داشتن دانش برنامه نویسی می دهد. البته مکانیزم کار این سیستم در ادامه مطلب اشاره خواهد شد.

بهترین فروشگاه ساز فایل

بهترین فروشگاه ساز فایل

می دانیم بسیاری از سایت های فروشگاه فایل در سال های اخیر ایجاد شده اند که بعضا سود کلانی را به صاحبانشان رسانده اند. اما واقعا برای طراحی سایت فروشگاه فایل باید هزینه زیادی کرد؟ جواب خیر است. زیرا با یک سایت ساده که تجربه کاربری خوبی به مشتری بدهد می توان نتیجه دلخواه را گرفت. اما نکته مهم بهینه سازی سایت است. زیرا سایت های فروشگاه فایل بسیار پر تعداد هستند و رقابت زیادی در فروش فایل وجود دارد.

رسیدن به بهترین رتبه در نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو کلید موفقیت است. زیرا سایتی که رتبه بهتری دارد ورودی بیشتر و در نتیجه مشتری بیشتری دارد. عقلا بهتر است هزینه را به جای طراحی روی سئو و بهینه سازی سایت صرف کنید. بهترین فروشگاه ساز حرفه ای  فایل یعنی سیستم پوپش امکان ساخت فروشگاه فایل را با کمترین هزینه به شما می دهد تا بتوانید هزینه را برای سئو و بهینه سازی سایت خود نگه دارید.

اما به مسائل اخلاقی و قانونی در فروش فایل حتما توجه فرمایید. باید فایل تولید خودتان باشد تا اجازه فروش آن را داشته باشید. به عنوان مثال اگر در کلاسی شرکت کرده اید و محتوای جزوه آن کلاس در اختیار شما قرار گرفته است، شما مجاز به فروش آن به صورت فایل نیستید.

بهترین فروشگاه ساز کالاهای فیزیکی

بهترین فروشگاه ساز کالاهای فیزیکی

کالاهای فیزیکی طیف بسیار گسترده ای را شامل می شوند. بسیاری از این ها امروزه به صورت اینترنتی فروش می روند. برخی دیگر نیز هنوز به صورت آنلاین برای فروش جا نیفتاده اند. از این رو اگر اگر تولید کننده، وارد کننده، پخش کننده و یا خرده فروش کالایی در هر صنفی هستید، حتما به سرعت به فکر طراحی سایت فروشگاهی باشید. اگر صنف شما در فروش اینترنتی فعال است برای عقب نماندن از رقبا حتما باید این کار را زودتر انجام دهید. اگر هم فروش اینترنتی در صنف شما معمول نیست بدانید شاید در چند سال آینده فروش اینترنتی به صنف شما نیز وارد شود. پس اگر الان شروع کنید بسیار جلوتر از رقبایتان خواهید بود.

بهترین فروشگاه ساز اینترنتیکالاهای فیزیکی کشور، سیستم پوپش امکان طراحی سایت فروشگاهی را با کمترین هزینه، آن هم توسط خودتان برایتان فراهم کرده است. در بخش بعدی مکانیزم این سیستم به شما توضیح داده خواهد شد.

ویژگی های بهترین فروشگاه ساز کشور

ویژگی های بهترین فروشگاه ساز کشور

همان طور که پیش تر عرض شد سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش به شما عزیزان امکان می دهد سایت خود را بدون داشتن دانش برنامه نویسی طراحی فرمایید و دقیقا سایتی داشته باشید که مدنظرتان است. مهم ترین مزیت این سیستم کاهش شدید هزینه های طراحی است. این سیستم با مکانیزم Drag & Drop کار می کند. یعنی تک تک قسمت ها و المان های داخل صفحه سایت با موس کشیده شده و در محل مورد نظر شما جانمایی می شود. قرار دادن بخش های مختلف، منوها، عکس ها، ویدئوها، دکمه ها، تصاویر و … در سایت با همین مکانیزم انجام می شود. این کار باعث می شود کلا نیازی به برنامه نویسی و کد نویسی نداشته باشید.

مساله مهم دیگر این است که با این کار شما اصلا به یک طراح وابسته نخواهید بود. یعنی برای هر تغییری که در سایتتان بخواهید اعمال کنید نیاز نیست مبلغی هنگفت به طراح بپردازید. همچنین این سیستم با پنل مدیریتی ساده ای که در اختیار شما قرار می دهد، به شما امکان می دهد که به راحتی سایت خود را اداره کرده و به صورت روزانه مطالب و پست ها و محتواهای خود را در آن ها قرار دهید. حتما یادتان باشد که تولید محتوای ناب می تواند سایت شما را در فرآیند بهینه سازی کمک شایانی نماید و به رتبه های بالا در موتورهای جستجو نزدیک نماید. پس این پنل ساده که تولید محتوا را برای شما ساده می کند از مزیت های اصلی سیستم پوپش است.

طراحی سایت و فروشگاه در سیستم پوپش

طراحی سایت و فروشگاه در سیستم پوپش

این سیستم با مزایایی که عرض شد می تواند پاسخگوی نیاز شما به طراحی سایت باشد. همچنین این سیستم یک سری قالب های طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می توانید به سادگی یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید. اعمال تغییرات در قالب های آماده نیز برای شما با همان مکانیزم عرض شده ممکن می باشد. به هر صورتی که بخواهید می توانید سایت خود را شکل دهید تا دقیقا همان چیزی شود که در نظر داشته اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *