ساخت اپلیکیشن فروش فایل بدون نیاز به برنامه نویسی

ساخت اپلیکیشن فروش فایل بدون نیاز به برنامه نویسی

شاید چند سال قبل اگر در مورد فروش اینترنتی صحبت می شد، اکثر مردم این قضیه را شوخی می پنداشتند. زیرا عادت به خرید اینترنتی در میان مردم جا نیفتاده بود و برای مردم باور کردنی نبود عادت های خرید مردم تغییر کند. اما با طی شدن روند رشد فروش اینترنتی در این چند سال، اگر کسی ادعا کند شاید ۵ سال دیگر ۵۰ درصد خرید مردم به صورت اینترنتی انجام شود، دیگر برای مردم غیر قابل باور نخواهد بود. با جا افتادن خریدهای اینترنتی، بسیاری از کسب و کارهایی که وجود نداشتند نیز ایجاد شده اند. یکی از آن ها فروش فایل است. سایت های زیادی وجود دارند که برای فروش فایل طراحی شده اند. آن فروشگاه های فایل که آینده نگر هستند برای خود به ساخت اپلیکیشن فروش فایل هم اقدام می کنند تا کاربران موبایل را نیز بیشتر به خود جذب کنند. باید با هوشمندی و آینده نگری این را در نظر داشت که در چند سال گذشته با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند، خرید اینترنتی از طریق اپلیکیشن فروشگاهی بسیار گسترده شده و کاربران و خریداران این فروشگاهها همه روزه در حال افزایش هستند.

فروشگاه فایل چیست؟

بسیاری نمی دانند فروشگاه فایل دقیقا چیست و چگونه می توان از آن درآمدزایی کرد؟ فروشگاه فایل دقیقا مانند هر فروشگاه اینترنتی دیگری است. اما مشتری پس از هدایت شدن به درگاه بانکی و پرداخت وجه، دیگر شما آدرس محل خود را برای دریافت کالا وارد نمی کنید. بلکه همانجا لینک دانلود فایلی که هزینه اش را پرداخت کرده اید در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید فایل را دریافت کنید. همچنین فروشگاه های فایل بهتر، جایی برای ورود ایمیل آدرس شما هم دارند و می توانید ایمیل خود را وارد کنید و پس از پرداخت وجه، فایل خریداری شده برای شما ایمیل می شود.

در ادامه عرض خواهیم کرد که چه فایل هایی اصلا ارزش دارند که برای فروش قرار بگیرند. اگر سایت خود را به وزارت صنعت معدن و تجارت معرفی کرده و مجوزی به نام نماد اعتماد الکترونیک دریافت کنید می توانید درگاه بانکی مستقیم و بدون کارمزد دریافت کنید. در غیر این صورت مجبور هستید از درگاه های واسط بهره ببرید که کارمزد دریافت می کنند و دریافت نماد اعتماد کاملا به صرفه و لازم است.

چه فایل هایی فابل فروش هستند؟

هر شخصی که محتوایی ارزشمند تولید کرده است می تواند با داشتن یک سایت فروشگاهی، فایل محتوای خود را به صورت آنلاین و اینترنتی به فروش برساند. به عنوان مثال، اگر شما مهندس معمار هستید و نقشه های ساختمانی اجرایی کشیده اید، می توانید این نقشه ها را برای فروش در سایت خود به قیمت دلخواه بگذارید. معمولا دانشجویان و مهندسان کم تجربه برای گرفتن ایده و آموزش بهتری نقشه های اجرایی معماری،  دنبال همچین فایل هایی می گردند و می توانند خریداران محصول آنلاین شما باشند. افرادی که محتوای خوب برای فروش دارند کم نیستند. برخی مثلا کتابی ترجمه می کنند. این افراد نیز می توانند با مراجعه به سایت نشر دیجیتال و گرفتن مجوزهای لازم و همچنین نماد اعتماد الکترونیک، این گونه فایل ها را نیز برای فروش قرار دهند. باید توجه داشت که برخی از فایل ها برای فروش به مجوزهای لازم نیاز دارند.

اپلیکیشن فروش فایل چیست؟

اگر از طریق سیستم فروشگاه ساز پوپش سایت فروشگاه فایل خود را بسازید، به شما این امکان داده می شود که بتوانید در قالب همین سیستم برای خود از طریق اپلیکیشن ساز، می توانید برای سایت فروشگاه فایل خود، اپلیکیشن فروش فایل نیز متصل به سایتتان داشته باشید. مهم این است که بتوانید با این کار مشتریانی که از طریق موبایل وارد اینترنت می شوند را نیز به خرید از فروشگاه خود بکشانید.

دلیل لزوم داشتن اپلیکیشن فروش فایل

اما اگر با خود می گویید چرا اصلا باید اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش فایل همزمان با سایت فروشگاهی داشت، باید خدمتتان عرض کنیم اینترنت از طریق موبایل های هوشمند هر روز در حال فراگیر تر شدن و در دسترس بیشتر قرار گرفتن است. اگر شما قصد فروش فایل های خود را دارید و سایتی برای این کار طراحی می کنید، باید هم سایت خود را واکنش گرا طراحی کنید و هم اپلیکیشن فروش فایل متصل به سایتتان طراحی فرمایید تا کسب و کار شما برای کاربرانی که از موبایل و تبلت استفاده می کنند مناسب سازی شده باشد و تجربه کاربری خوبی از کار با فروشگاه شما داشته باشند. شاید در حال حاضر این لزوم را کامل درک نکنید و با همان سایت فروشگاهی ساده خود هم به اندازه کافی فروش را داشته باشید.

رقبای شما که به این نکات توجه کرده اند همین الان هم احتمالا فروشی بالاتر از شما دارا هستند. اما از طرف دیگر هم با سرعت رشد عجیب نفوذ اینترنت موبایل در میان مردم شاید مرتب درصد مشتریان شما کم بشود و مشتریان بالقوه شما به سمت رقبای شما که اپلیکیشن فروش فایل دارند، سوق پیدا کنند و بازار شما کوچک بشود. قطعا استفاده از اپلیکیشن فروش فایل به علت راحت تر بودن سال به سال بیشتر می شود و رقبای شما نیز به همین تغییرات بازار فکر خواهند کرد و اگر شما خود را با آخرین فناوری های روز هماهنگ نکنید، توان رقابتی خود را از دست خواهید داد.

اما نباید در طراحی اپلیکیشن هم عجله کنید و یک اپلیکیشن با تجربه کاربری بسیار بد طراحی کنید که بیشتر فرار دهنده مشتری خواهد بود. در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی فروش فایل ، اولین اصل داشتن استانداردهای لازم برای تایید اپلیکیشن در مارکت های معتبر داخلی و خارجی است. اگر اپلیکیشن شما در مارکت های معروف و پر کاربر اندروید داخلی و خارجی مانند کافه بازار و گوگل پلی تایید نشده و قرار نگیرد، هرگز نمی توانید توقع داشته باشید در بازاریابی از طریق اپلیکیشن موفقیتی به دست بیاورید. فرض بفرمایید رقبای شما اپلیکیشن خود را در مارکت اندروید برای انتشار قرار داشته باشد و اپلیکیشن شما در هیچ یک از مارکتهای اندروید تایید نشده و قرار نگرفته باشد. منطقی است که آن کسب و کارهای رقیب بتوانند از طریق اپلیکیشن خود تقریبا تمام بازار خرید اینترنتی از طریق گوشی های هوشمند را بدست آورده و سهمی برای شما باقی نگذارند.

5 thoughts on “ساخت اپلیکیشن فروش فایل بدون نیاز به برنامه نویسی

    1. پـوپـش نویسنده

      باسلام
      ضمن تشکر از شما بابت ثبت درخواست درباره اپلیکیشن فروشگاهی پوپش
      بله این امکان وجود دارد و پاسخ کامل به ایمیل شما ارسال گردید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *