ساخت سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا

ساخت سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا

این روزها سایت های فروشگاهی مشابه دیجی کالا ،در کشور بسیار محبوب شده اند و دلیل آن می توان به محبوبیت وب سایت فروشگاه آنلاین دیجی کالا اشاره کرد. ممکن است از خود بپرسید که چرا اغلب کسب و کارهای اینترنتی قصد دارند تا یک سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا را برای خود و کسب و کارشان ایجاد کنند که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.

دیجی کالا نام یک فروشگاه اینترنتی است که در ایران بیشترین بازدید و خرید را از سوی کاربران اینترنتی دارد و کمتر کسی وجود دارد که نام این فروشگاه اینترنتی را تا به حال نشنیده باشد و یا از آن خریدی انجام نداده باشد.

سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا به این منظور توصیه می شود که دیگر نیاز به آموزش کاربر جهت خرید از سایت نباشد. باید دانست که تمامی کاربران در سطح اینترنت از سواد کافی اینترنتی برای خرید اجناس برخوردار نیستند و باید آن ها را برای خرید محصولات راهنمایی کرد و وقت گذاشت.

اما به لطف وب سایت فروشگاهی اینترنتی دیجی کالا، دیگر کمتر کاربری نیاز دارد تا مراحل خرید را آموزش ببیند و قبلا توسط دیجی کالا و دیگر فروشگاه های اینترنتی معتبر کاربران آموزش لازم را دیده اند.

حال از این جهت، کسی که قصد دارد تا یک سایت  و اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا را برای خود به ارمغان آورد،یکی ازدلایل آن این است که کاربران با محیط وب سایت آشنایی کامل را دارند و نیاز نیست که مجددا در به در به دنبال گزینه ها و منوهای سایت باشند تا به محصول دلخواه خود دست پیدا کنند.

از طرفی دیگر، کسی که قصد دارد سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا ایجاد کند، می دانید که سیستم سایت دیجی کالا، یک سیستم کامل و بی نقص است و می توان به جرات گفت که هیچ خطایی در آن وجود ندارد و شما می توانید با خیال راحت آن را در اختیار کاربر قرار دهید تا خریدهای لازم خود را در سایت انجام دهد.

سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا در مقابل قالب های آماده

بسیاری از فروشگاه ها دچار نقص هایی در وب سایت هستند که باعث متضرر شدن صاحب وب سایت می شوند و ممکن است محصولات بدون اینکه پولی پرداخت کرده باشند، به کاربر فرستاده شود و از این جهت صاحب سایت ضرر کلان کند.

از طرفی دیگر ممکن است سایت فروشگاه هک شود و آبروریزی برای فرد به وجود آید.

ولی با ساخت قالب سایت دیجی کالا توسط نرم افزار فروشگاه ساز پیشرفته چنین خطراتی را به راحتی مهار کنید و با خیال راحت اقدام به فروش کالا کنید.

مزیتی که شما به هنگام طراحی وب سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا با آن رو به رو خواهید شد،همانگونه که ذکر شد،یک سیستم بسیار کامل را تحویل خواهید گرفت که نمونه را در هیچ یک از وب سایت های دیگر نمی توانید مشاهده کنید و استانداردی که در سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا وجود دارد بدون نقص است.

سیستم سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا به گونه ای عمل می کند که کاربر بتواند با موفقیت کامل اقدام به خرید کند و صاحب سایت پول خود را دریافت کند.

سیستم هوش مصنوعی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا

اگر تا به حال به وب سایت دیجی کالا رفته باشید،پس از مشاهده چندین کالا،دیجی کالا در صفحه اصلی خود برای شما کالاهای مرتبط و دلخواه شما را نشان می دهد که در نوع خود بی نظیر است و با استفاده از هوش مصنوعی و همچنین اطلاعاتی که از کاربر دریافت کرده چنین چیزی را به شما نمایش می دهد.

حال شما با داشتن یک سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا می توانید به چنین امکاناتی به راحتی دسترسی داشته باشید و به هنگامی که یک کاربر به وب سایت فروشگاهی شما سر می زند،پس از مشاهده چندین محصول دلخواه خود،می تواند محصولات مرتبط با دلخواه خود را در صفحه اصلی سایت  و قسمت پیشنهادی ببیند.

سرعت بالای سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا نیز از دیگر ویژگی های مثبت آن است که می توانید در کمترین زمان ممکن سایت خود را مشاهده کنید و این یک ویژگی بسیار مهم است زیرا هیچ کاربری دوست ندارد که معطل شود و منتظر این بماند که سایت کامل نمایش داده شود تا پس از آن اقدام به فعالیت در سایت کند.

از دیگر ویژگی های مثبت سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا این است که شما همانند وب سایت دیجی کالا می توانید قسمت وبلاگ سایت را فعال کنید و در آن جا اقدام به فعالیت و وبلاگ نویسی کنید.

سئو سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا به چه صورت است؟

شما با استفاده از استراتژی های مناسبی که برای تولید محتوا در پیش گرفته باشید،مطمئنا در کمترین زمان ممکن بازخورد مثبت را از سوی گوگل و مخاطبین خود دریافت خواهید کرد.

همچنین سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا همانند وب سایت رسمی دیجی کالا،از سئوی بسیار خوبی برخوردار است به گونه ای که شما کافی است محصولات خود را به صورت اصولی در سایت قرار دهید و توضیحات کامل و جامع ای را نسبت به آن محصول درج کنید.

در کمترین زمان ممکن محصولات شما در گوگل ثبت خواهد شد و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که برای این مسئله شما باید بر روی سئو سایت خود کار کنید تا به نتیجه دلخواه برسید و هیچگونه تضمینی برای ثبت مطالب سایت شما در گوگل در همان روز اول وجود ندارد و نخواهد داشت!.

همانگونه که در ابتدای مقاله ذکر شد، وب سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا دارای سرعت بسیار بالایی در بارگذاری است و کاربر نیاز ندارد تا معطل شود و همچنین شما می توانید عکس ها را با کیفیت مناسب در سایت آپلود / بارگذاری کنید و برای آن ها نیز alt text قرار دهید که می تواند برای سئو بسیار مفید جلوه داده شود.

ساخت سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا چقدر طول می کشد؟

مشکلی که قالب های آماده در برابر فروشگاه سازها دارند این است که شما با استفاده از قالب های آماده جهت سفارش ساخت سایت فروشگاهی خود باید زمان بسیار زیادی را برای Customize کردن و یا به زبان فارسی شخصی سازی کردن آن صرف کنید اما با این حال با استفاده از فروشگاه ساز پوپش و یا دیگر فروشگاه ساز های مطرح فارسی و خارجی که بتوانند قالب دیجی کالا را برای شما پیاده سازی کنند،می توانید در کمترین زمان ممکن وب سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا را برای خود ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *