فروشگاه ساز ارزان با امکانات پیشرفته

فروشگاه ساز ارزان با امکانات پیشرفته

در دوره فراگیر شدن تجارت الکترونیکی و رواج فروشگاه های آنلاین ، استفاده از یک فروشگاه ساز ارزان گزینه ای بسیار مناسب برای شروع الکترونیکی نمودن کسب و کار راه اندازی نسخه آنلاین فروشگاه ها و کسب کار ها به شمار می آید.

ضرورت توجه به تجارت الکترونیک

با وجود تحولات و انقلاب عظیمی که طی چندین سال گذشته در عرصه رشد و پیشرفت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک و توسعه شبکه های اجتماعی شکل گرفته، دور از انتظار نیست که هر روزه شاهد ورود بخش بیشتری از کسب و کار ها به دنیای دیجیتال باشیم. این تحولات تاثیرات قابل توجهی بر زندگی عموم مردم فارغ از سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، سطح درآمد و … داشته، به همین سبب عده زیادی از مشاغل و فروشگاه ها در صدد راه اندازی شعب آنلاین کسب و کار خود هستند تا بدین ترتیب دامنه حضور خود را در بازار های موجود گسترش دهند.

عوامل دیگری از جمله تشدید ترافیک و اتلاف وقت، بعد مسافت، گرانی و هزینه های سوخت و حمل و نقل و آلودگی هوا نیز ای دیگر عواملی هستند که در تشویق مردم به استفاده از فناوری های نوین و اقبال آنها به فروشگاه های آنلاین موثر می باشند. جدای از این موارد، بهبود سرعت خدمات ارتباطی نیز تا حدودی سبب تغییر رفتار مصرف کنندگان شده است.

البته مجموعه عوامل فوق در کنار دسترسی شبانه روزی به یک فروشگاه آنلاین در مقایسه با محدودیت های موجود برای فروشگاه های فیزیکی، به نوعی شرط لازم بری شکل گیری ساخت فروشگاه اینترنتی هستند، و شرط کافی برای موفقیت یک فروشگاه و کسب و کار آنلاین تابع فاکتور های متعدد دیگری خواهد بود. فاکتور هایی از جمله دسترسی ساده و سریع به فروشگاه، امکان مقایسه بین محصولات و درج نظرات توسط کاربران، ارائه کاتالوگ ها و توضیحات کافی و شفاف در مورد محصولات و خدمات و مواردی از این قبیل نیز می تواند در کسب رضایت مشتریان و کاربران یک فروشگاه نقشی موثر ایفا نماید.

آمار های موجود نیز موید آن است که با توجه به ضریب نفوذ بالای اینترنت در کشور و دسترسی طیف زیادی از مردم حتی در روستاها به این پدیده، به مرور شاهد گسترش بیشتر فروشگاه های آنلاین نیز خواهیم بود.

فروشگاه ساز ارزان روشی برای راه اندازی فروشگاه آنلاین

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین در گذشته های نه چندان دور مستلزم سطح بالای دانش فنی و تسلط به طراحی توسط تولید کنندگان فروشگاه ها و صرف هزینه های هنگفت از طرف صاحبان کسب و کار ها و فروشگاه ها بود. از طرفی پیچیدگی های این فرایند سبب صرف زمان های به نسبت طولانی تر برای ایجاد و راه اندازی یک فروشگاه آنلاین می شد.

از این رو یکی از پیشرفت هایی که به کمک گسترش این فناوری آمد، توسعه سیستم های مدیریت محتوا بود که تا حدودی با ارائه برخی امکانات از پیش ساخته، خلق فروشگاه آنلاین را به میزان زیادی تسهیل نمود. از معروف ترین این سیستم ها می توان به وورد پرس و جوملا اشاره نمود. البته این پیشرفت ها به این نقطه ختم نشده و در ادامه محیط های فروشگاه ساز ارزان و قالب های آماده برای این منظور توسعه یافت که کاربران می توانستند بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و تنها با انجام عملیات ساده انتقال فایل به تولید و راه اندازی فروشگاه آنلاین خود بپردازند.

فروشگاه ساز پوپش یک فروشگاه ساز ارزان

همانطور که پیشتر نیز گفته شد، صرفا طراحی فروشگاه اینترنتی منجر به موفقیت و ماندگاری یک کسب و کار نخواهد شد، و آنچه مهم است در نظر گرفتن راهکار هایی برای بهبود جایگاه یک فروشگاه در میان سایر رقبا و مزیت های رقابتی قابل ارائه توسط آن است. مشخصا یکی از معیار های توجیه پذیر بودن راه اندازی یک فروشگاه آنلاین، هزینه های اولیه طراحی و راه اندازی آن است که سیستم فروشگاه ساز پوپش مفتخر است اعلام نماید این مهم را با کمترین هزینه در مقایسه با سایر روش های موجود و با در نظر داشتن امکانات مشابه قابل ارائه به کاربران است. از دیگر موارد قابل توجه در جایگاه یک فروشگاه آنلاین، توجه به مسائل مرتبط با سئو آن سایت است. موارد دیگری نیز در خصوص طراحی و تجربه کاربری یک فروشگاه وجود دارد که در بخش بعد به آنها پرداخته می شود.

امکانات فروشگاه ساز ارزان پوپش

کاربران می توانند با انتخاب هر یک از بسته های اقتصادی ارائه شده و ثبت دامنه با پسوند .ir، فضا و سخت افزار مورد نیاز برای هاستینگ سایت خود را به همراه کلیه مراحل طراحی به صورت یکجا خریداری نمایند. طراحی سایت نیز در فروشگاه ساز پوپش به هیچ وجه نیاز به دانش برنامه نویسی نداشته و کاربر می تواند تنها با بارگذاری تصاویر و محتوای مورد نیاز سایت خود و با انجام عملیات ساده drag and drop، سایت خود را در فروشگاه ساز پوپش طراحی و راه اندازی نماید.

قالب های زیبا و جذاب از پیش طراحی شده برای استفاده و زیباتر نمودن محیط فروشگاه ها در فروشگاه ساز پوپش در اختیار کاربران قرار دارد که می توانند با انتخاب هر یک، محصولات خود را نیز به راحتی در دسته های مختلف قرار دهند. استفاده از بخش ثبت نام برای کاربران و اتصال به درگاه های پرداخت امن بانکی نیز برای کاربران مهیا می باشد و مراحل ثبت سفارش نیز بسیار تسهیل شده است.

بخش مدیریتی بسیار کارآمد فروشگاه ساز پوپش از دیگر امکانات جالب توجه است که برای صاحبان فروشگاه ها در نظر گرفته شده تا با کمک آن بتوانند از وضعیت کالا های خود مطلع شده و پرداختی های غیر آنلاین خریداران و ارسال یا تحویل کالا ها را تایید نمایند. همچنین پیگیری خرید های قبلی مشتریان یا با ارتباط آنها نیز در این قسمت تسهیل شده است. نظرات مشتریان می توانند با شرکت در نظر سنجی برای هر محصول صاحبان فروشگاه ها را در بهبود کیفیت خدمات قابل ارائه، یاری نمایند.

امکان وضع تخفیفات دوره ای بر روی محصولات فروشگاهی نیز از دیگر امکانات فروشگاه ساز ارزان پوپش است که به عنوان سیاست های تشویقی در اختیار صاحبان فروشگاه ها قرار دارد. در صورتی که کالای فروشگاه از نوع فیزیکی بوده و مستلزم ارسال به خریدار باشد نیز تمامی محاسبات هزینه های پستی و … به صورت خودکار انجام شده و در صورتحساب مشتری لحاظ می گردد. امکان سفارش کالا با شرایط پرداخت در زمان تحویل نیز از دیگر ویژگی های فروشگاه می باشد.

بهینه سازی سایت فروشگاه ها برای موتور های جستجو که از دغدغه های اصلی صاحبان کسب و کار ها می باشد نیز مورد توجه توسعه دهندگان تیم پوپش قرار گرفته تا کاربران بتوانند فروشگاه هایی با جایگاه های مناسب در موتور های جستجو راه اندازی نمایند.

شرکت مسیر رویایی پارس تلاش نموده تا با فراهم نمودن بستری برای علاقمندان و کاربران به آنها کمک نماید تا با استفاده از ابزار آنلاین طراحی و راه اندازی فروشگاه با کمک و همکاری این فروشگاه ساز ارزان ، و در محیطی ساده و بدور از پیچیدگی های فنی و داشتن مهارت های برنامه نویسی، اقدام به طراحی و راه اندازی فروشگاه آنلاین نمایند. تیم کارشناسی و پشتیبانی پوپش آماده است به صورت مداوم پاسخگوی سوالات شما بوده و هر گونه کمک، مشاوره و راهنمایی های لازم در برطرف نمودن ایرادات احتمالی را برای بهبود فروشگاه آنلاین شما ارائه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *