نرم افزار ساخت فروشگاه اندروید | ویژگی ها و قابلیتها

نرم افزار ساخت فروشگاه اندروید | ویژگی ها و قابلیتها

وجود یک اپلیکیشن فروشگاهی اندروید می تواند به کاربرانی که دوست دارند فروشگاه شما را در تلفن های همراه و یا تبلیت های خود به همراه داشته باشند، امری بسیار ضروری می باشد. اینترنت و دنیای مجازی روزانه به دلیل همه گیر شدن و افزایش کاربران آن باعث شده است که میل افراد به داشتن یک اپلیکیشن حرفه ای بسیار بیشتر شود و کاربران این ابزارهای هوشمند بیشتر تمایل دارند، تا از یک اپلیکیشن به منظور دسترسی آسان به محصولات استفاده نمایند، به همین منظور و به دلیل وجود گوشی های هوشمند فراوان در بین کاربران مختلف، طراحی و ساخت فروشگاه اندروید کاری بسیار مهم و اساسی به منظور گسترش کسب و کار می باشد.

نرم افزار ساخت فروشگاه اندروید

چرا هر فروشگاه اینترنتی نیازمند ساخت فروشگاه اندروید 

بسیاری از مدیران و کسب وکارها، فکر بر این باورند که می توانند تنها با طراحی یک سایت، کسب و کار خود را رونق ببخشند، این موضوع کاملا صحیح می باشد، اما این راه بسیار طولانی تر خواهد بود، زیرا در سال های اخیر هر فرد دارای یک گوشی هوشمند اندرویدی می باشد که از طریق آن تمام کارهای روزانه خود را انجام می دهد و وب سایت های فروشگاهی حرفه ای می دانند که با داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی کاربران می توانند به راحتی و با اجرای این برنامه از تمام امکانات وب سایت شما به صورت کاملا ساده و حرفه ای بهره مند شوند و این موضوع به دلیل تسریع در روند خرید و همچنین در دسترس بودن به صورت همیشگی می تواند یک امتیاز بزرگ برای کسب و کارهای مختلف محسوب شود.

اپلیکیشن

امروزه به دلیل استفاده بسیار زیاد از این گوشیها، می توان گفت وب سایت های فروشگاهی بزرگی که بتوانند ساخت فروشگاه اندروید خود را با ایجاد رغبت در داخل گوشی کاربران خود جای دهند، از شانس بیشتری به منظور گسترش سریع تر کسب و کار خود بهره مند می شوند، به همین دلیل وجود یک برنامه فروشگاهی در یک گوشی بسیار حائز اهمیت می باشد.

امروزه و به دلیل تنوع وب سایت ها و همچنین محصولات، کاربرانی که از گوشی های همراه برای خرید های اینترنتی خود استفاده می کنند، تمایل دارند، تا یک وب سایت را بر اساس صفحه نمایش گوشی خود به صورت کاملا حرفه ای و مرتب مشاهده کنند، که این موضوع شاید برای بسیاری از وب سایت ها کاملا ناراحت کننده باشد.

وجود ریسپانسیو بسیار حرفه ای و در عین حال سبک بودن یک وب سایت و پشتیبانی کردن آن از مرورگرهای مختلف کاری بسیار سخت و زمان بر می باشد، به همین دلیل بسیاری از فروشگاه ها به منظور در دسترس قرار گرفتن به صورت راحت تر و آسوده تر از یک اپلیکیشن فروشگاهی اندروید حرفه ای بهره مند می شوند تا کاربران بتوانند به راحتی با محصولات داخل یک وب سایت فروشگاهی ارتباط بهتری را برقرار کنند.

ویژگی های یک اپلیکیشن فروشگاهی اندروید قدرتمند

بسیاری از شرکت ها به دنبال طراحی فروشگاه اندروید قدرتمند برای کسب و کار خود هستند، اما طراحی و ساخت فروشگاه اندروید حرفه ای و کاملا استاندارد کاری بسیار سخت و دشوار می باشد و همچنین داشتن یک امنیت قوی در یک اپلیکیشن اندروید باید بسیار مورد اهمیت قرار گیرد، حال با وجود این شرایط بسیاری از کسب و کارها دوست دارند که یک اپلیکیشن فروشگاهی اندروید بسیار عالی را در اختیار داشته باشند و از طریق آن بتوانند تمام نیازهای کاربران خود را رفع نمایند. به همین دلیل این اپلیکیشن ها باید دارای ویژگی های باشند که کاربران بتوانند به صورت کاملا آزاده و جذاب به گشت و گذار در آن بپردازند و لذت یک خرید اینترنتی را به راحتی احساس کنند.

ویزگی های ظاهری در ساخت فروشگاه اندروید

۱-ظاهر اپلیکیشن فروشگاهی اندروید

یکی از مهم ترین جزئیات در ساخت فروشگاه اندروید ، ظاهر آن می باشد، استفاده از تکنولوژی های جدید و بروز در طراحی ظاهر یک برنامه امری بسیار مهم و ضروری می باشد و از طرف دیگر داشتن، ویژگی های خاص نمایشی، مانند استفاده از آیکن های مختلف و یا استفاده از طراحی متریال، تنها بخش کوچکی از ویژگی های ظاهری می باشد که یک اپلیکیشن می تواند در اختیار داشته باشد.

۲- داشتن استانداردهای جهانی

امروزه و به دلیل وجود انواع برنامه های طراحی اپلیکیشن، ساخت فروشگاه اندروید کاملا استاندارد امری بسیار ضروری می باشد، زیرا شرکت ها و مارکت های اندرویدی نیازمند داشتن برنامه های کاملا بهینه، استاندارد و صحیح می باشند، تا کاربران در هنگام استفاده از این اپلیکیشن ها با مشکل خاصی روبرو نشوند.

۳- جست و جوی پیشرفته

بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها، دارای محصولات بسیار متنوع در دسته ها و بخش های مختلف می باشند، که به طور کلی قرار دادن تمام این اطلاعات در صفحه اول اپلیکیشن فروشگاهی کاری بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد. به همین دلیل برنامه های فروشگاهی بسیار قدرتمند، همیشه دارای یک جستجوگر بسیار قدرتمند می باشند که از آن طریق کاربران می توانند به راحتی و با ایجاد یک فیلتر صحیح بهترین جست و جو را برای خود ایجاد کنند.

۴- سیستم نظر دهی برای کاربران

یکی از راه های جذب مخاطبان و آشنا شدن کاربران با مزایا و معایب یک محصول، بخش نظرات می باشد. کاربران می توانند در این بخش براساس تجربه و یا بررسی هایی که بر روی این محصول انجام داده اند به راحتی نظر خود را بیان کرده و کاربران دیگر می توانند با بررسی این نظرات به راحتی و با اطمینان خاطر بیشتری، این محصولات را خریداری نمایند.

محصولات در اپلیکیشن

۵- بخش پیگیری سفارشات

یک اپلیکیشن فروشگاهی خوب باید دارای پنل اختصاصی برای هر کاربر باشد، تا کاربران بتوانند روند کار و رسیدن سفارش خود را در هر ساعت از شبانه روز بررسی نمایند، این بخش می تواند یک حس اعتمادسازی بسیار مناسبی را بین شرکت ها و خریداران خود ایجاد نماید.

۶- قابلیت امتیاز دهی به محصولات

با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند به راحتی به محصول امتیاز داده و مشخص کنند که ارزش خرید هر کدام از محصولات نسبت به سایر محصولات دیگر چگونه می باشد و به کاربران مختلف این امکان را می دهد تا با بررسی دقیق، یک محصول بسیار مناسب را تهیه کنند و از خرید اینترنتی خود از یک اپلیکیشن فروشگاهی اندرویدی بسیار لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *