چگونه با سایت ساز یک سایت خدمات مجالس بسازیم ؟

چگونه با سایت ساز یک سایت خدمات مجالس بسازیم ؟

چگونه با سایت ساز یک سایت خدمات مجالس بسازیم ؟

برگزاری مراسم و مجالس امروزه خدمات بسیار گسترده ای را شامل می شود و موسساتی هستند که مدیریت و هماهنگی کلیه این خدمات را انجام می دهند. اگر یک جستجوی سریع در موتورهای جستجو بفرمایید می بینید چندین صفحه نتایج در مورد خدمات مجالس ارائه می گردد. این مورد لزوم ساختن سایت با سایت ساز را برای کلیه دفاتر خدمات مجالس نشان می دهد. بسیاری از مردم امروزه تمامی نیاز های خود را از اینترنت تهیه می کنند. همه ساله نیز درصد استفاده از اینترنت برای تامین نیازها در دنیا و در کشور خودمان بیشتر می شود.

اگر یک دفتر خدمات مجالس دارای سایت اینترنتی نیست، افرادی که از طریق اینترنت دنبال دفتر خدمات مجالس می گردند و مشتریان بالقوه این صنف هستند را به طور کلی به رقبای خود که سایت دارند واگذار کرده است. عاقلانه است که این دفاتر نیز تصمیم به ساخت سایت خدمات مجالس با سایت ساز برای خود بگیرند تا در مورد این جامعه هدف، رقابت را به صورت کامل به رقبای خود واگذار نکنند.

یک دفتر خدمات مجالس، فعالیت های بسیار گسترده ای را می تواند انجام دهد که به اختصار عبارتند از : معرفی و کرایه باغ و سالن و تالار، تهیه غذا و شیرینی و شربت و میوه مراسم که در دسته کترینگ قرار می گیرد، گل آرایی سالن و دسته گل عروس و ماشین عروس، تزئینات سفره عقد، کرابه ماشین عروس، آرایشگاه، عکاس و فیلمبردار، کرایه میز و صندلی برای مراسم ها، کرایه ظروف و … . پس واضح است که باید در منوی سایت خدمات مجالس، دسته بندی مناسب انجام گیرد و این فعالیت ها به صورت دسته بندی شده قرار گیرند. در هر دسته باید خدمات منو به صورت مناسبی از بالاترین قیمت به پایین ترین قیمت چیده شود تا تجربه کاربری جذابی در سایت برای بینندگان ایجاد گردد.

از مهم ‌ترین آیتم‌ ها در ساخت سایت خدمات مجالس با سایت ساز، توجه به گرافیک و جنبه ‌های بصری سایت مورد نظر می باشد. زیرا که مخاطبین و علاقه‌م ندان این حوزه از ارائه‌ دهندگان این ‌گونه خدمات انتظار خدماتی شیک، تشریفاتی، زیبا، باشکوه، منظم و … رادارند. بدین منظور در طراحی سایت خدمات مجالس با سایت ساز معمولا رنگ های شاد به کار می رود. در سایت های خدمات مجالس می توان از زیباترین و با کیفیت ترین تصاویر استفاده نمود تا حس خوبی را در بازدید کنندگان وب سایت شما ایجاد شود و مشتریان بالقوه ترغیب شوند تا به مشتری بالفعل تبدیل گردند.

بحث مهم این است که تولید محتوا و سئوی سایت خدمات مجالس شما به خوبی انجام گیرد. لازم نیست هزینه سنگینی بابت ساخت سایت خدمات مجالس صرف کنید. بهتر است هزینه اصلی را برای بهینه سازی و تولید محتوا در نظر بگیرید تا بتوانید در صفحه اول نتایج گوگ قرار بگیرید و مشتریان زیادی را جذب نمایید. باید هدف اصلی از ساخت سایت خدمات مجالس خود را معرفی حرفه ‌ای خدماتتان و توانمندی گروه‌ هایی که با شما همکاری می ‌کنند و امکانات و آپشن‌ های مجموعه ‌خودتان قرار دهید چرا این کار در طولانی ‌مدت شما را از انجام تبلیغات و بازاریابی‌ های مختلف بی ‌نیاز کرده و صرفه‌ جویی زیادی در مخارج شما ایجاد خواهد کرد.

البته سایت هایی نیز این فرصت را دریافته اند . در حقیقت این ها دارای دفتر خدمات مجالس نیستند. بلکه یک سایت خوب با محتوای مناسب در زمینه خدمات مجالس راه اندازی می کنند و با محتوا و سئوی قوی سایت خود را در کلمات مربوطه به صفحه اول نتایج گوگل می رسانند. این سایت ها می توانند تبلیغات سایت های خدمات مجالس و ارائه دهندگان خدماتی که ذکر شد را در سایت خود در ازای دریافت مبالغ خوبی قرار دهند و از این راه درآمدزایی نمایند.

بررسی‌ ها و مطالعات میدانی نشان می ‌دهد که اکثریت متقاضیان برگزاری مجالس اعم از عروسی، تولد و …، برای انتخاب بهترین گزینه ارائه‌ دهنده سرویس و خدمات، جست‌ و جو هایی در فضای وب و اینترنت دارند. درنتیجه طراحی وب سایت خدمات مجالس از ضروری ‌ترین کارها و ابزار ها برای معرفی و نشان دادن خدمات و سرویس ها در این حوزه به متقاضیان آن می‌باشد. اگر یک دفتر خدمات مجالس سایت اینترنتی نداشته باشد از رقبا عقب می ماند. البته این عقب ماندن شاید در سال های آینده شدت بیشتری گرفته و به شکست کسب و کارهایی که خود را با تکنولوژی روز جلو نمی برند منجر گردد.

اما هنوز هم دیر نشده است. اگر امروز هم تصمیم به ساخت سایت خدمات مجالس با سایت ساز بگیرید می توانید خود را به رقبا برسانید و از دیگرانی که این تصمیم را ندارند نیز بسیار جلو بزنید. برای این کار هم همان طور که عرض شد لازم نیتس هزینه ای سنگین برای طراحی سایت خود در نظظر بگیرید. بلکه با کمترین هزینه می توانید در سیستم سایت ساز پوپش و با استفاده از قالب های آماده ای که به شما ارائه می شود سایت خود را راه اندازی نمایید.

پوپش امکان فوق العاده دیگری خدمت شما عزیزان ارائه می دهد که عبارت است از طراحی سایت توسط خود شما بدون نیاز به دانس برنامه نویسی کامپیوتر. یعنی اگر شما هیچ آشنایی با زبان های برنامه نویسی ندارید نیز می توانید سایت خود را طبق سلیقه خودتان و بدون پرداخت هزینه هنگفت به یک طراح، به کمک سایت ساز طراحی نمایید.

اساس این روش بر مکانیزم Drag & Drop استوار است. یعنی شما فقط با جانمایی ارکان سایتتان در صفحه از طریق کشیدن و قرار دادن آن با موس امی توانید سایت خود را طراحی نمایید. به طور صریح ترمی توان عرض کرد که تمامی قسمت هایی که در صفحه سایت شما باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید. با این کار صرفه جویی زیادی در هزینه های شما انجام خواهد شد. این هزینه صرفه جویی شده را بهتر است در زمینه سئو یا بهینه سازی سایت خود انجام دهید.

همان طور که عرض شد سایت های زیادی در زمینه خدمات مجالس رقیب شما هستند. پس برای رسیدن به صفحه اول نتایج گوگل باید با آن ها رقابت نمایید. هر سایتی در جایگاه بهتری در نتایج گوگل قرار گیرد احتمالا مشتری بیشتری نیز جذب می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *