۱۰ سایت ساز و فروشگاه ساز برتر در سال ۱۴۰۲

10 سایت ساز برتر در سال 1402

10 سایت ساز برتر در سال ۱۴۰۲

سایت ساز ها و فروشگاه ساز ها، در سال های اخیر به کمک کسب و کارها آمده اند و ساخت سایت را برای آن ها تسهیل کرده اند. این کار البته خوشبختانه تقریبا با فاصله کمی پس از کشورهای دیگر در کشور خودمان نیز آغاز شد و سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش یکی از بهترین نمونه های آن به شمار می رود که در ادامه به آن نیز اشاره می نماییم. اما به صورت کلی هدف از این مطلب معرفی فروشگاه ساز های معتبر خارجی است. این سیستم ها مبتکر امکانات ویژه ای هستند که در اختیار افراد متقاضی داشتن سایت قرار می گیرد. این امکانات در حقیقت ساختن و طراحی سایت را برای همه بدون نیاز به داشتن اطلاعات و دانش برنامه نویسی، ممکن می کند و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. از این رو یک امکان بسیار مطلوب به شمار می رود.

۱۰ سایت ساز و فروشگاه ساز برتر در سال ۱۴۰۲

همان طور که عرض شد مقصود اصلی این مطب، معرفی برترینهای سایت سازها و فروشگاه ساز های معتبر خارجی است. در راستای نیل به این هدف، ما در این مطلب به چند سایت ساز آنلاین و فروشگاه ساز آنلاین معتبر خارجی از جمله Wix، Webs، WordPress، Joomla، IMCreator، Weebly، Google Sites، Yola، Jigsy، WebNode و Drupal اشاره کرده و هر یک را با قابلیت های آن به صورت جداگانه معرفی می نماییم. در پایان نیز پس از معرفی تک تک این سایت ساز ها و فروشگاه ساز های معتبر خارجی به امکانات بسیار عالی بهترین فروشگاه ساز و سایت ساز ایرانی یعنی سیستم پوپش اشاره می نماییم. پس با ما در معرفی تک تک این سیستم های سایت ساز و فروشگاه ساز همراه باشید.

مطلب مرتبط : مقایسه فروشگاه سازهای ایرانی + جدول قیمت

سایت ساز و فروشگاه ساز WordPress

سایت ساز و فروشگاه ساز WordPress

سایت ساز وردپرس wordpress

شاید بدون اغراق پرطرفدار ترین و پرکاربرد ترین سیستم سایت ساز در سراسر دنیا می باشد. در کشور ما نیز این سیستم به علت سادگی بسیار، درصد بسیاری از سایت ها را سرویس دهی می کند. سیستم وردپرس در ابتدا فقط یک سیستم رایگان وبلاگ دهی بود که امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می داد. اما پس از استقبال کاربران و مورد توجه قرار گرفتن، به صورت یک CMS یا نرم افزار کد باز برای مدیریت محتوای سایت ها نیز معرفی شد. یکی از قابلیت های بسیار علی این سیستم وجود افزونه های پرتعداد و پرکاربرد است. افزونه ها یا پلاگین های متنوع وردپرس تقریبا برای ههر کاربرد و امکان خاصی وجود دارند.

اما این سیستم با وجود افزونه ووکامرس woocommerce می تواند به عنوان یک فروشگاه ساز آنلاین نیز بکار برود. شما با استفاده از افزونه ووکامرس وردپرس می توانید سایت وردپرس خود را به یک فروشگاه آنلاین قدرتمند تبدیل نمایید. استفاده از قابلیت این افزونه شما را قادر می سازد به سادگی یک فروشگاه حرفه ای برای فروش و مدیریت محصولات خود راه اندازی کنید. این محصولات می تواند کالا یا فایل باشد. یعنی می توانید حتی فروشگاه فایل را نیز با این سیستم بسازید و مشتریان پس از پرداخت آنلاین می توانند فایلی که شما برای فروش گذاشته اید را دانلود کنند.

افزونه یا پلاگین ووکامرس برای وردپرس کاملا رایگان بوده و شما می توانید با نصب آن بر روی سایت وردپرس خود یک فروشگاه در کنار وب سایت و یا وبلاگ خود همراه با امکان اتصال به درگاه های آنلاین بانکی راه اندازی کنید. قابلیت داشتن به سبد خرید، قابلیت نقد و بررسی محصولات توسط کاربران، قابلیت تعیین و مشخص نمودن وزن محصولات، قابلیت دسته بندی محصولات، پشتیبانی درگاه های بانکی ایرانی و … از دیگر قابلیت های پر فایده افزونه ووکامرس است. بسیاری از سایت های فروشگاهی آنلاین در کشور خودمان نیز در سیستم وردپرس و یاری افزونه ووکامرس ساخته شده و با هزینه کمی راه اندازی شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر به انجمن وردپرس فارسی مراجعه نمایید.

فروشگاه ساز ایرانی پوپش

فروشگاه ساز ایرانی پوپش

فروشگاه ساز پوپش Poopesh

سیستم  فروشگاه ساز پوپش Poopesh یک سایت ساز ایرانی با پشتیبانی شرکتی است که یکی از بهترین سیستم های سایت ساز و فروشگاه ساز در ایران میباشد در ادامه با پوپش آشنایی کافی را پیدا میکنید. بسیاری افراد به صورت شخصی معمولا علاقه به داشتن یک سایت برای خود دارند تا خدمات و تخصص های خود را معرفی کرده و اگر محصولی تولید می کنند را به فروش برسانند. اما بسیاری از کسب و کارها نیز برای معرفی خدمات خود و فروش محصولاتشان به سایت نیاز دارند. اما همه این ها دارای تخصص برنامه نویسی نیستند تا سایت خود را طراحی کنند. اگر هم کار طراحی سایت را به یک طراح بسپارند باید هزینه فراوانی صرف نمایند. از این رو برای بسیاری این هزینه مقدور نبوده و برای بسیاری نیز توجیه اقتصادی ندارد. این افراد باید به دنبال گزینه دیگری برای ساخت سایت یا فروشگاه اینترنتی خود بگردند.

همچنین عقلا داشتن یک فروشگاه خیلی زیبا ولی بدون بازدید کننده ارزشی ندارد. مانند این است که شما بهترین فروشگاه با بهترین کالاها را وسط کویری بدون سکنه تاسیس نمایید. پس بهتر است به جای هزینه زیاد در طراحی سایت، هزینه را در تولید محتوا و سئوی سایت خود انجام دهید تا با رسیدن به صدر نتایج موتورهای جستجو، بازدید کننده و مشتری زیادی وارد سایت شما شود.

به همین منظور برای صرفه جویی در هزینه طراحی سایت شما، سیستم سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش را خدمتتان معرفی می نماییم. با این روش بدون داشتن دانش برنامه نویسی می توانید سایت خود را خودتان طراحی نمایید. این روش استفاده از سیستم فروشگاه ساز حرفه ای مانند پوپش است که با استفاده از این سیستم شما می توانید دقیقا فروشگاه اینترنتی خود را به شکلی که مدنظرتان است طراحی فرمایید. بدین منظور می توانید محصولات خود را همراه با عکس و توضیحاتشان را در سایتتان در این سیستم قرار دهید. برای این کار با استفاده از Drag & Drop المان های مختلف سایت را در صفحه جانمایی فرمایید و سایت خود را همان شکلی که می خواهید طراحی کنید. . به طور واضح تر تمامی قسمت هایی که در صفحه باید قرار بگیرند مانند متن، عکس و تصویر، ویدیو، منو، دکمه ها و تمام اجزای سایت را می توانید به آسانی با موس کشیده و با اندازه و رنگ دلخواه در هر جای سایت که صلاح می دانید قرار دهید.

این سایت یک سری قالب های طراحی شده و آماده را به صورت رایگان برای شما قرار داده که می توانید به سادگی یکی از آن ها را انتخاب کرده و روی سایت خود قرار دهید. همچنین اگر از سایت ساز پوپش استفاده کنید دادن ایجاد تغییر در سایت برای شما به راحتی و توسط خودتان انجام می گیرد. این مورد یک صرفه جویی مالی خوب و قابل توجه برای شما خواهد داشت.

در یاد داشته باشید داشتن یک فروشگاه اینترنتی فقط ساخت و طراحی آن نیست. همان طور که عرض شد تولید محتوا در فرآیند بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو نیز بسیار مهم است. سیستم فروشگاه ساز پوپش به شما عزیزان و صاحبان کسب و کارهایی که نیاز به فروشگاه اینترنتی دارید این امکان را می دهد که به راحتی اداره روزانه سایت خود را نیز انجام دهند و برای این کار برون سپاری نکرده و حتی شخصی را به عنوان اپراتور استخدام ننمایند. این مزیت نیز برای صاحبان کسب و کار صرفه جویی مالی دارد. سیستم فروشگاه ساز پوپش ، با در اختیار دادن پنل پیشرفته و ساده برای مدیریت سایت به شما، این امکان را ایجاد می کند که تغییر در سایت برای شما به راحتی و توسط خودتان انجام گیرد و از هزینه اضافی برای شما جلوگیری می کند.

با در اختیار داشتن فروشگاه ساز پوپش یک اپلیکیشن فروشگاهی اندروید دقیقا مطابق و سینک با سایت فروشگاهی خود خواهید داشت که کاربران شما می توانند از طریق این اپلیکیشن با سرعت بیشتر و راحتتر به انتخاب محصول مورد نظر خود و نهایتا خرید آن محصول اقدان نمایند .

در آخر پشتیبانی یک وبسایت از موارد مهم آن میباشد در صورت عدم تسلط به سایت ساز ها و فروشگاه سازهای که در بالا اشاره شده ندارید بهترین انتحاب به علت وجود پشتیبانی سایت ساز و فروشگاه ساز های ایرانی با سابقه میباشد . راهنمای فروشگاه ساز پوپش را نیز می توانید اینجا مطالعه نمایید

سایت ساز و فروشگاه ساز Joomla

سایت ساز و فروشگاه ساز Joomla

سایت ساز جوملا joomla

بدون شک می توان گفت در کشور ما پس از وردپرس، سیستم مدیریت محتوا جوملا joomla محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا و سایت سازی می باشد. بسیاری از سایت هایی که روزانه به آن ها سر می زنیم با جوملا ساخته شده اند. جوملا سیستم مدیریت محتوای تحت وبی است که مدیریت و انتشار آسان مطالب را امکان پذیر می سازد. از محاسن این سیستم سایت سازی این است که امکانات گسترده ای دارد و با استفاده از آن می توانید وب سایت های شاخص و ارزشمندی را ایجاد کنید. سیستم مدیریت محتوای جوملا در بین CMS های موجود در سراسر جهان نیز از نظر محبوبیت، رتبه دوم را پس از وردپرس به خود اختصاص داده است. از لحاظ گرافیکی، جوملا در سطح فوق العاده ای قرار دارد و این خود یکی از برتری های جوملا بر سیستم های رقیب از جمله وردپرس است. اما کار با آن نسبت به وردپرس، کمی پیچیده تر است و کسانی که گزینه سادگی برایشان اهمیت بالایی دارد، وردپرس را به آن ترجیح می دهند.

اگر قصد ساخت فروشگاه اینترنتی داشته باشید این سیستم یک فروشگاه ساز نیز می تواند باشد. زیرا با داشتن افزونه VirtueMart که از متداول ترین و پر امکانات ترین افزونه ها می باشد، قابلیت های زیادی را به سایت جوملای شما جهت فروش اینترنتی اضافه خواهد کرد.  افزونه ویرتومارت از زبان ها و واحد های مختلف پولی پشتیبانی می کند و شما نیز می توانید به راحتی با کمک آن فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی فرمایید. برای آشنایی بیشتر حتما انجمن جوملا فارسی را مشاهده نمایید.

سایت ساز Wix

سایت ساز Wix

سایت ساز Wix

سیستم سایت ساز Wix ابزاری بسیار ساده برای طراحی وب سایت به صورت حرفه ای در حالت صورت آنلاین و رایگان، تنها در چند دقیقه و بسیار بسیار سریع می باشد. طراحی و ساخت  سایت در سیستم Wix به کاربران و وب مسترها این امکان را می دهد که سایت خود را بر اساس نیازها و خواسته ها و سلیقه خود تنظیم نمایند. حسن این سیستم هم این است که نیازی به دانستن کد نویسی جهت ساخت وب سایت نخواهید داشت. این سیستم دارای امکانات گرافیکی بسیار فلش و html5 جهت استفاده در سایت ها می باشد. این سیستم امکان استفاده رایگان را به همه کاربران می دهد. اما اگر قصد دارید از ابزارهای حرفه ای تر و امکانات پیشرفته تر استفاده نمایید، می توانید در حدود ۱۶ دلار در ماه پرداخت نمایید و به امکانات بیشتر نیز دسترسی داشته باشید.

سایت ساز Webs

سایت ساز Webs

سایت ساز Webs

سیستم سایت سازWebs ابزاری برای ساخت وب سایت به صورت رایگان است که دارای ابزارها و امکاناتی متعدد برای ساخت و طراحی سایت به صورت حرفه ای می باشد. سیستم Webs تعداد بسیاری قالب آماده برای وب سایت ها دارد که به شما امکان معرفی بهتر حرفه و شغل خود را می دهد. بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می توانید از قالب های رایگان آن استفاده فرمایید. البته این سیستم پلن های مختلفی اعم از مجانی و دارای هزینه دار، دارد که هر کدام امکانات خاصی به ویژه از نظر فضا و پهنای باند در اختیار شما قرار می دهد. پلن رایگان آن به شما نیم گیگابایت فضا و ۴۰ گیگابایت پهنای باند ماهیانه می دهد. این در حالی است برای استفاده از پلن های حرفه ای تر آن می بایست از ۳ دلار به بالا در ماه پرداخت نمایید و در مقابل امکانات بهتری نیز دریافت کنید.

سایت ساز IMCreator

سایت ساز IMCreator

سایت ساز IMCreator

این سیستم سایت ساز IMCreator نیز به عنوان یک ابزار بسیار ساده ویرایش html به شما قابلیت ساخت ساده و سریع وب سایت را می دهد. کار با این سیستم نیز اصلا  نیازی به داشتن دانش برنامه نویسی ندارد. این سایت ساز، ابزار دراگ و دراپ را جهت ساده نمودن عملیات پیاده سازی وب سایت دارا می باشد و فقط با موس می توانید قسمت های مختلف را گرفته و بکشید و در قسمت های مختلف صفحه سایت خود قرار دهید. همچنین از مزیت های دیگر این سیستم این است که به شما امکان ارتقاء سرویس های خود را می دهد. به راحتی می توانید برای خود در این سیستم، سایت رسپانسیو یا واکنش گرا طراحی کنید که برای موبایل و تبلت و سایر گجت ها نیز مناسب سازی شده باشد. قالب های آماده مناسب و رایگانی نیز جهت تسهیل کار در این سیستم برای شما پیش بینی شده است.

سایت ساز Weebly

سایت ساز Weebly

سایت ساز ویبلی Weebly

سیستم سایت ساز ویبلی Weebly دارای امکانات فراوانی بوده و به کاربر برای ساخت وب سایتی قوی امکانات و خدماتی عالی ارائه می نماید. این سیستم سایت ساز نیز دارای قالب های آماده بسیار زیادی می باشد که امکان انجام تغییرات بر روی آن را دارید. برای ساخت سایت در این سیستم نیز اصلا به دانش برنامه نویسی و کدنویسی نیازی ندارید و به سادگی تمام با امکاناتی که توسط این سایت ساز در اختیارتان قرار می گیرد می توانید سایت خود را طراحی نمایید. همچنین این سیستم نیاز روز را درک کرده و دارای سرویسی جهت طراحی سایت موبایل می باشد. این مورد می تواند برای شما یک امتیاز باشد. زیرا بسیاری از کاربران اینترنت امروز با موبایل به وب گردی می پردازند و قطعا این گونه تجربه کاربری خوبی در سایت شما خواهند داشت.

سایت ساز Google Sites

سایت ساز Google Sites

سایت ساز google sites

واضح است که سایت ساز google sites ، سیستم سایت ساز شرکت بزرگ گوگل می باشد، و سایت های طراحی شده در آن به خوبی در موتور های جستجو و به ویژه خود موتور جستجوی گوگل ایندکس می گردد و در صورتی که به دنبال سئو یا بهینه سازی بهتر سایت خود در موتورهای جستجو هستید استفاده از این سایت ساز توصیه می شود. این سیستم قالب های فراوانی نیز به صورت آماده در اختیار شما قرار می دهد. البته این سایت ساز ضعف های خود را نیز دارد. به عنوان مثال می توان ذکر کرد که این سایت ساز، قالب های گرافیکی ضعیفی دارد و چنان چه که قصد طراحی سایت گرافیکی دارید استفاده از این گزینه اصلا برای شما مناسب نیست. باز هم تاکید می کنیم اگر به دنبال بازدید بیشتر و سئوی بهتر هستید این سایت ساز، گزینه ای ایده آل برای شما می تواند باشد.

سایت ساز Yola

سایت ساز Yola

سایت ساز یولا Yola

نیز یکی دیگر از سایت سازهای رایگان و با کاربری بسیار ساده می باشد که برای ایجاد سایت های با گرافیک نسبتا ساده مناسب می باشد. اگر کاربری ساده برای شما در اولویت قرار دارد قطعا این سایت ساز را می توانید به عنوان یک گزینه بسیار خوب در نظر داشته باشید. این سیستم سایت ساز با ابزار دراگ و دراپ خود به شما امکان تغییر در قالب وب سایت را به راحتی می دهد. یعنی به راحتی با موس هر چیزی را در صفحه کشیده و جانمایی می کنید. همچنین این سیستم سایت ساز، دارای سرویس آمار سایت نیز می باشد.

سایت ساز Jigsy

سایت ساز Jigsy

سایت ساز جیگسی jigsy

نیز یک سیستم سایت سایت خوب می باشد که با استفاده از ابزار دراگ و دراپ آن به سادگی می توانید المان های html را در صفحه جا به جا نمایید و صفحه خود را طراحی نمایید. جانمایی همه چیز در صفحه به این صورت شما را از دانش برنامه نویسی برای طراحی سایت بی نیاز می کند. این سرویس همچنین دارای قالب های واکشن گرا یا ریسپانسیو سازگار با موبایل می باشد که امکان ایجاد تغییرات نیز در آن ها بدون نیاز به برنامه نویسی و کد نویسی وجود دارد. همچنین ز دیگر مزایای این سیستم سایت ساز این است که دارای بخشی به نام بانک تصاویر می باشد که به شما امکان می دهد از تصاویر آن در سایت خود نیز استفاده نمایید. برای قرار دادن تصاویر در سایت کافی است بخش گالری تصاویر سایت را ملاحظه فرموده و برای مقاله و متن پست های خود تصویر بیابید.

سایت ساز WebNode

سایت ساز WebNode

سایت ساز وب نود WebNode

این هم یکی دیگر از ابزارهای ساخت سایت با نام سایت ساز وب نود WebNode که در چند مرحله و بسیار ساده و سریع می باشد. به سرعت و بدون هزینه های سنگین می توانید از طریق امکانات این سیستم سایت خود را بدون نیاز به کد نویسی طراحی فرمایید. کاربران می توانند نام دامنه خود را استفاده نموده و قالب سایت خود را از بانک قالب های آماده موجود در این سایت تهیه نمایند. یکی دیگر از امکانات خوب این سیستم سایت ساز، این است که کاربران می توانند سایت خود را از طریق موبایل های خود بروز رسانی نمایند. این کار به صرفه جویی در وقت و سرعت بالا می انجامد که بسیار مطلوب است.

سایت ساز Drupal

سایت ساز Drupal

سایت ساز دروپال Drupal

نیز مانند گزینه های قبلی یک ابزار مناسب برای ایجاد سیستم های مدیریت محتوا، متناسب با نیازهای شما می باشد. در واقع اگر بخواهیم بهتر توضیح دهیم، دروپال یک فریم ورک مدیریت محتوا است و می تواند کاملا متناسب با نیازهای شما و یا سایت شما تغییر نماید. جوملا و وردپرس هم سیستم های مدیریت محتوا هستند. اما اگر بخواهیم آن دو را با دروپال مقایسه کنیم، قطعا کار با آن دو به مراتب ساده تر است. دروپال نسبت به آن دو بسیار پیچیده تر است و افرادی که کاربری ساده را می پسندند قطعا آن دو را به دروپال ترجیح می دهند. در انجمن دورپال فارسی می توانید اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

فروشگاه ساز Magento

فروشگاه ساز Magento

فروشگاه ساز مجنتو Megento

در حقیقت یک سیستم مدیریت محتوای آنلاین Open Source مخصوص تجارت و کسب و کار الکترونیک و آنلاین  است. نسخه اولیه این نرم افزار در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. در سال ۲۰۰۹ نسخه دوم آن به نام Enterprise توسط شرکت ارائه دهنده و پشتیبان آن یعنی Varian به فروش گذاشته شد. این شرکت در ابتدا تصمیم داشت که یک CMS فروشگاهی بر پایه osCommerce منتشر کند، اما کمی بعد تصمیم تغییر کرد و تصمیم جدید این شد که CMS مخصوص خود را از ابتدا بر پایه Zend Framework ایجاد نمایند. از این سیستم CMS برای ایجاد فروشگاه آنلاین، ایجاد درگاه پرداخت آنلاین، خرید پستی و … می توان استفاده نمود. یکی از مزیت های آن این است که، این نرم افزار کاملا رایگان بوده و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه نیست. امروزه هزاران فروشگاه از جمله فروشگاه های برندهای معتبر بین المللی مانند  آدیداس Adidas ، اسکایپ  Skype ، لنوو Lenovo و سامسونگ Samsung از این CMS استفاده می نمایند. انجمن پشتیبانی مجنتو فارسی

فروشگاه ساز PrestaShop

فروشگاه ساز PrestaShop

فروشگاه ساز پرستاشاپ PerstaShop

سیستم مدیریت محتوای و فروشگاه ساز پرستاشاپ PerstaShop نیز یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوا برای راه اندازی فروشگاه های اینترنتی می باشد که طراحی و عملکرد بسیار ساده ای داشته و امکانات مناسبی را برای مدیران فروشگاه های اینترنتی فراهم می کند. از این رو این سیستم در کشور ما نیز محبوبیت خاصی دارد و فروشگاه های اینترنتی زیادی بر این اساس طراحی شده اند. از طریق انجمن پشتیبانی پرستاشاپ فارسی می توانید اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

فروشگاه ساز opencart

فروشگاه ساز opencart

فروشگاه ساز اپن کارت opencart

این سیستم یکی از فروشگاه ساز های معروف و بسیار محبوب در دنیا و حتی در کشور خودمان است و بسیاری از فروشگاه های اینترنتی که روزانه به آن ها سر می زنید از این سیستم بهره می برند. از ویژگی های بسیار مهم فروشگاه ساز اپن کارت opencart که باعث جذب کاربران زیادی در سیستم فروشگاه ساز اپن کارت OpenCart شده است سئو یا بهینه سازی فوق العاده قدرتمند می باشد که می تواند فروشگاه را در داشتن رتبه خوب در نتایج موتورهای جستجو به ویژه گوگل که باعث جذب بازدید کننده واقعی و مشتری می شود یاری نماید. همچنین این سیستم در مورد کلمات کلیدی مربوط به محصولات و فروشگاه، وب مستر را یاری مینماید. فروشگاه استفاده کننده از این سیستم، ایندکس صفحات محصولاتش در موتورهای جستجو بسیار خوب بوده و به سرعت محبوب موتورهای جستجو شده و در صدر نتایج آن ها قرار می گیرد.

3 thoughts on “۱۰ سایت ساز و فروشگاه ساز برتر در سال ۱۴۰۲

  1. بازتاب: نحوه ایجاد فروشگاه آنلاین در ۶ مرحله ساده – سرمایه و ثروت

    1. پـوپـش نویسنده

      باسلام
      فروشگاه سازهای نظیر ووکامرس به علت هزینه های بالای پشتیبانی و ماژولهای بروز هزینه های بالایی دارند و در صورت داشتن متخصص در زمینه کدنویسی و امنیت مواردی خوبی هستند ولی برای شروع مناسب نیستند . و فروشگاه سازهای آماده و دارای پشتیبانی گزینه بهتری برای افراد بدون تخصص یا بدوجه کافی میباشند .
      پشتیبانی سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *