igtv اینستاگرام چیست؟ چگونه با igtv اینستاگرام بازاریابی کنیم.

igtv اینستاگرام چیست؟ چگونه با igtv اینستاگرام بازاریابی کنیم.

از نظر محبوبیت ، اینستاگرام خیلی سریع از نردبان بالا رفته است، ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه آن ، این امر را تأیید می کنند. با این حال ، به نظر نمی رسد که اینستاگرام بخواهد این محبوبیت متوقف شود. به همین دلیل به دنبال روش های جدیدی برای کمک به کسب و کارها و ایجاد محتوای محبوب توسط کاربران است ، به همین منظور اینستاگرام IGTV را معرفی کرده است. IGTV اینستاگرام مخفف “Instagram TV” است.

این پلتفرم تاکنون از ویدئویی زنده و کلیپ های کوتاه پشتیبانی می نموده ، اما اکنون کاربران می توانند فیلم های عمودی طولانی (۱۵ ثانیه تا ۱۰ دقیقه) را بارگذاری کنند. IGTV به عنوان یکی از ویژگی های برنامه Instagram و یک برنامه مستقل در دسترس است. اگر حساب شما دنبال کنندگان زیادی داشته باشد، می توانید ویدیوهایی با طول ۶۰ دقیقه نیز در IGTV قرار دهید.

اینستاگرام

بسیاری از افراد انتظار دارند که قابلیت IGTV اینستاگرام به رقیب جدی برای YouTube تبدیل شود. اگر چه یوتیوب بستر پیشرفته تری برای فیلم های طولانی است ، IGTV فرصت های جدیدی را برای جذب ترافیک وب سایت و افزایش آگاهی از برند را ارائه می دهد. برخی از ویژگی های IGTV برای کسانی که از Instagram Stories استفاده می کنند آشنا به نظر می رسد ، با این حال ، IGTV چیزهای زیادی برای ارائه دارد ، به خصوص اگر می خواهید کسب و کار خود را تبلیغ کنید.

مزایای استفاده از IGTV اینستاگرام

اول اینکه ، فیلم ها جذاب ترین و موثرترین نوع محتوا هستند. محتوا می تواند شامل انواع دیگر مانند موسیقی ، متن ، عکس یا پیوند باشد. اگر هدف شما ساختن محتوایی جذاب است ، بهترین انتخاب یک ویدیو است ، زیرا ویدئو ها درک هرگونه اطلاعات را آسان می کنند. بنابراین ، تعجب آور نیست که بازاریابان عاشق ویدئو ها باشند. ویدئو ها می توانند به شما در افزایش فروش کمک کنند و رسانه های اجتماعی بهترین مکان برای به اشتراک گذاشتن ویدئو خود با مخاطبان هدف هستند. یک تجربه مثبت با محتوای ویدئویی احتمال خرید کاربران را ۹۷٪ افزایش می دهد و ۵۳ درصد بازاریابان فیلمهای اینستاگرام را مهمتر از سایر مطالب می دانند و به همین دلیل در سال ۲۰۲۰ ، ۸۰٪ از کل محتوای اینترنت محتوای ویدیویی بوده است.

igtv اینستاگرام

بر خلاف استوری که فقط به منظور یادآوری و یا اعلام یک رویداد به دنبال کنندگان شما می باشد، igtv اینستاگرام یک پلت فرم ویدیویی است، بنابراین در سرمایه‌گذاری زمان و تلاش خود برای ایجاد محتوای ارزشمند تردید نکنید. کیفیت ویدئو شما می‌تواند عاملی باشد که تعیین می‌کند که آیا مردم تصمیم می‌گیرند آن را تماشا کنند یا خیر.

مورد دیگری که می‌تواند محتوای شما را موثرتر کند، توضیحات و همچنین عناوین است. شما می‌توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید و بینندگان بیشتری را به کانال خود هدایت کنید. با این حال، مزیت اصلی این است که شما می‌توانید از توصیفات برای گنجاندن فراخوانی برای وب سایت خود استفاده کنید. به علاوه، ویژگی ” کشیدن به بالا ” به شما این امکان را می‌دهد که نسخه‌های کوتاهی از ویدئوها را را به عنوان Instagram Stories به اشتراک بگذارید و و فوراً دنبال کنندگان را به IGTV هدایت کنید. آن‌ها می‌توانند ویدئو را ببینند و سپس به وب سایت شما مراجعه کرده و یا یک محصول را خریداری کنند.

همچنین بخوانید : ۹ روش برتر بکارگیری استوری اینستاگرام جهت بهبود کسب و کارتان

IGTV اینستاگرام هنوز یک ویژگی جدید است ، به این معنی که شما می توانید نسبت به مشاغلی که بعداً به آنها می پیوندند برتری داشته باشید. نکته اصلی این است که این ویژگی را به طور ارگانیک در کمپین بازاریابی اینستاگرام خود ادغام کنید. تیزرهایی به عنوان Stories یا فیلم های کوتاه در حساب اینستاگرام خود ارسال کنید ، و دنبال کنندگان خود را تشویق کنید تا نسخه های کامل آن را در IGTV اینستاگرام بررسی کنند. با این کار تعامل اینستاگرام شما چندین برابر می شود.

برخی از برندهای معروف IGTV اینستاگرام تحسین و توصیه کرده اند. به عنوان مثال ، Airbnb تصمیم گرفت این ویژگی جدید اینستاگرام را به محض معرفی امتحان کند. این شرکت فیلم های آموزشی در مورد مکان های مختلف را که در وب سایت آنها موجود است به اشتراک می گذارد.

نکته دیگری که IGTV را برای بازاریابی عالی می کند ، توانایی تجزیه و تحلیل آمار است. می توانید گزارش های دقیق ویدئوی خود را بررسی کنید و ببینید چه تعداد بازدید و پسندیدن از آن دریافت شده است. حتی گزینه ای تحت عنوان “حفظ مخاطب” وجود دارد که نشان می دهد کاربران شما چه مدت را برای تماشای محتوای ویدیویی شما صرف می کنند.

همانطور که مشاهده می کنید ، این پلت فرم جدید ویدیویی برای افزایش تعامل ایجاد شده است. دنبال کنندگان شما کلیپ های جدید شما را از دست نخواهند داد زیرا هر بار که شما یک ویدیوی جدید IGTV اینستاگرام ارسال می کنید ، اعلان دریافت می کنند و آنها را در بالای صفحه نمایش ، در زیر نماد IGTV مشاهده می کنید. این اعلان ها روشن هستند و بلافاصله جلب توجه می کنند. بنابراین ، من پیشنهاد می کنیم فعالیت IGTV اینستاگرام خود را زمانبندی کرده و هنگامی که مخاطبان شما بیشتر فعال هستند ویدئوهای جدید اضافه کنید.

igtv اینستاگرام

با این حال ، این قانون در مورد انواع دیگر محتوای اینستاگرام نیز اعمال می شود. الگوریتم جدید کیفیت محتوای شما را در اولین ساعت پس از ارسال ارزیابی می کند ، بنابراین مطمئن شوید که برای بیشتر افراد ممکن قابل مشاهده باشد.

همچنین بخوانید : ۱۰ نکته جذاب درباره ی بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای مشاغل کوچک

نحوه استفاده موثر از IGTV اینستاگرام

۱- call to action وارد کنید

قبلاً به اهمیت توصیفات اشاره کردیم. می توانید آدرسها و پیوندهای لازم را در توصیفات خود بگنجانید ، که فرصت خوبی برای استفاده به عنوان call to action است. به کاربران خود بگویید که پس از تماشای فیلم شما باید چه کاری انجام دهند. از این رو ، استفاده از call to action را در ویدیوی خود فراموش نکنید. من پیشنهاد می کنم آن را در ابتدای و در وسط کلیپ قرار دهید زیرا بعضی اوقات مردم قبل از پایان فیلم دیدنشان را متوقف می کنند. این فراخوان ممکن است دنبال کنندگان شما را به سمت سایر مطالب ، وب سایت یا یک محصول مرتبط سوق دهد.

igtv اینستاگرام

۲- بیو – bio خود را بررسی کنید

هنگامی که کانال IGTV اینستاگرام خود را ایجاد می کنید ، دو جمله اول بیوگرافی شما به عنوان شرح این کانال ظاهر می شود. بنابراین ، می توانید از bio خود برای جذب بینندگان بیشتر به کانال IGTV خود استفاده کنید.

۳- روی کیفیت سرمایه گذاری کنید

اول ، نیازی نیست که فیلم های خود را عالی کنید. IGTV نتفیلیکس نیست. با این حال ، اگر می خواهید مخاطبان خود را به تماشای یک فیلم کامل ۱۰ دقیقه ای وادار کنید ، این ویدیو باید خوب به نظر برسد.

گرچه این برنامه به سمت فیلم های عمودی متمرکز شده است ، اما به کاربران امکان می دهد IGTV را روی میز کار و همچنین تلفن تماشا کنند. بنابراین ، فیلم شما حتی در نمایشگر دسک تاپ نیز باید خوب به نظر برسد. هنگام ویرایش ، وضوح را روی ۵۴۰ ۴۰ ۹۶۰ (۹:۱۶) تنظیم کنید – کاملاً متناسب با قاب IGTV اینستاگرام است و از فشرده سازی اضافی که در صورت استفاده از وضوح بالاتر ممکن است ایجاد شود ، جلوگیری می کنید.

۴- ثابت قدم باشید

بهترین راه برای جذب مخاطب این است که در پست های خود ثابت قدم باشید. خود را یک تهیه کننده تلویزیون تصور کنید که تمام فصل یک برنامه را از قبل برنامه ریزی می کند. فیلم های خود را مانند قسمت هایی بدانید که از نظر منطقی به یکدیگر متصل شده اند و پیوندهایی را ارائه می دهند تا بینندگان شما بتوانند در تمام قسمت ها شما را همراهی کنند.

۵- محتوای موجود خود را برای IGTV تنظیم کنید

اگر قبلاً ویدیوهایی دارید که در YouTube محبوب شده اند ، می توانید آنها را برای کانال IGTV اینستاگرام خود استفاده مجدد کنید. اگرچه این برنامه برای فیلم های عمودی در نظر گرفته شده است ، شما می توانید فیلم های خود را به صورت عمودی بچرخانید یا اندازه آنها را تغییر دهید تا بتوانند در صفحه عمودی قرار بگیرند. خلاق باشید و از نرم افزار ویرایش استفاده کنید.

همچنین بخوانید : استراتژی ها و راهکارهای فروش در اینستاگرام

نتیجه گیری

IGTV اینستاگرام برای صاحبان کسب و کارها و سازندگان محتوا و یا سایرین چیزهای زیادی دارد. شما می توانید فیلم های عمودی طولانی را با کیفیت خوب بارگذاری کنید و از این برنامه به عنوان ابزاری قدرتمند برای تعامل با مشتریان استفاده کنید و در کمترین زمان آن را افزایش دهید. از IGTV اینستاگرام می توانید برای تبلیغات یا فقط به عنوان نسخه پیشرفته Instagram Stories استفاده کنید، و این فرصت خوبی است برای رشد کسب و کار و این شما هستید که تصمیم می گیرید چگونه از آن استفاده کنید.

سایت ساز و فروشگاه ساز پوپش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *