هزینه ساخت یک فروشگاه آنلاین چقدر است؟

هزینه ساخت یک فروشگاه آنلاین چقدر است؟

هزینه ساخت یک فروشگاه آنلاین چقدر است؟ این یکی از سوالات متداول است برای هر کسی که در حال شروع یک کار تجاری جدید است.

بودجه شما بر اکثر تصمیمات تجاری شما تأثیر می گذارد و حداکثر تعیین هزینه های شما جز مهمی در برنامه ریزی شماست. همین امر برای ساخت فروشگاه آنلاین نیز مهم است و عوامل زیادی در این زمینه نقش خواهند داشت.

این مقاله به شما کمک می کند تا هزینه ساخت یک فروشگاه آنلاین را بفهمید و بدون اینکه کیفیت ساخت فروشگاه اینترنتی را کاهش دهید از میزان هزینه ساخت سایت بکاهید.

فروشگاه آنلاین

عواملی که هزینه ساخت یک فروشگاه آنلاین را تعیین می کنند:

هزینه ساخت یک فروشگاه آنلاین بسته به برخی از انتخاب هایی که انجام می دهید به طور قابل توجهی متفاوت است. درک این گزینه ها و معنای آنها چه در بلند مدت و چه در کوتاه مدت بسیار مهم است.

انتخاب هایی که در مسیر کاری خود میکنید تاثیر مهمی در کاهش یا افزایش هزینه هایتان دارد.(هزینه پولی و یا زمانی).بنابراین یک سرمایه گذاری مناسب همراه با انتخاب های هوشمندانه تاثیر بسیاری در کار شما خواهد داشت.

نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی

یکی از اساسی ترین تصمیماتی که باید اتخاذ کنید این است که آیا از یک فروشگاه ساز استفاده می کنید یا اینکه از یک سیستم مدیریت محتوای اپن سورس (رایگان) برای ساخت فروشگاه اینترنتی استفاده می کنید (یا توسعه دهندگان را برای ساخت آن استخدام می کنید) . با دانستن چند نکته در مورد نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی ، تصمیم گیری اسانتر میشود:

در حال حاضر بسیاری از سیستم عامل های فروشگاه اینترنتی، آماده و کاملاً سفارشی در بازار موجود است که قطعاً یکی از آنها نیازهای تجارت شما را تأمین می کند.

توسعه سفارشی برای ساختن سیستم مدیریت محتوا می تواند بسیار گران باشد – شما باید توسعه دهندگان خود را در دسترس نگه دارید تا کارهای داخلی فروشگاه آنلاین شما را به طور مداوم حفظ و به روز کنند.

این بدان معناست که شما مجبورید تا چند میلیون تومان در ماه به بودجه خود اضافه کنید. استفاده از یک فروشگاه ساز در اکثر موارد منطقی تر است. چرا وقتی با کمترین هزینه ساخت یک فروشگاه آنلاین را می توانید انجام دهید ، از آن استفاده نکنید و از ابتدا شروع کنید؟

همچنین بخوانید : فروشگاه ساز چیست ؟ | کدام فروشگاه ساز بهتر است ؟

گزینه های میزبانی وب برای ساخت فروشگاه شما

همه وب سایت ها به هاست احتیاج دارند – آنها در اینترنت فضای ذخیره سازی برای هزاران فایل را که باعث ایجاد وب سایت می شود، فراهم می کنند و برای اینکه بازدیدکنندگان بتوانند به آن دسترسی داشته باشند، کافیست اینترنت خود را فعال کنند.

میزبان های محبوب وب شامل ۱ & 1 ، HostGator و GoDaddy و نمونه ایرانی ایران هاست و … هستند. به طور کل هاست ارزان است ، اگرچه قیمت بسته به نیاز شما متفاوت است. هزینه هاست فروشگاه اینترنتی می تواند به اندازه چند هزار تومان در ماه کم باشد در حالی که اگر گزینه های پیشرفته تر بخواهید گرانتر خواهند شد.

میزبانی وب برای ساخت فروشگاه شما

هنگام کار با یکی از این میزبانان وب (هاست فروشان )، به یک فایل منیجر دسترسی خواهید داشت که در آن فایل های وب سایت خود را بارگذاری یا ویرایش مستقیم می کنید و برای کارهایی مانند وبلاگ نویسی ،ساخت انجمن های مختلف و … میتوانید سیستمهای مدیریت محتوای مورد نیازتان را در وب سایت خود نصب کنید.

برخی از فروشگاه سازها به همین روش کار می کنند. برای ساخت فروشگاه آنلاین ، کافیست آن را بر روی هاست خود نصب کنید. نمونه ای از این نوع ، نمونه ای از این فروشگاه سازها Magento است. همچنین استفاده از برخی از نرم افزارهای فروشگاه اینترنتی رایگان است.

آیا فروشگاه سازهای اپن سورس واقعاً رایگان هستند؟

فروشگاه ساز رایگان با توجه به اینکه شما (یا تیم شما) مسئول نگهداری و به روزرسانی هستید و معمولاً شامل بارگیری مجدد و نصب مجدد نسخه جدید نرم افزار است ، موجود میباشد.

موضوع مهم این است که در بیشتر موارد نیاز به پشتیبانی خواهید داشت. شما باید شرکت خود را با برنامه نویسان وب آشنا کنید که به اندازه کافی با این نرم افزار آشنایی داشته باشند تا مشکلات پیش آمده مانند آسیب پذیری های امنیتی را به موقع برطرف کنند.

نرم افزار اپن سورس به ویژه در برابر هک آسیب پذیر است ، که علاوه برتلاش مضاعفی که  برای بازسازی نرافزار لازم است موجب از دست دادن چندین میلیون سود نیز میشود(گاهی موجب منحل شدن برخی از مشاغل میشود)

البته هزاران مشاغل آنلاین وجود دارد که به این نوع نرم افزارها اعتماد می کنند و هنوز هم پابرجا هستند ، اما به خاطر داشته باشید که در تیم خود برای حفظ امنیت تجارت ، توسعه دهندگانی کارامد داشته باشید. با اینکه نرم افزارهای موجود برای فروشگاه اینترنتی رایگان نیستند اما این نرم افزارها به شما کمک میکنند تا در هزینه راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی صرفه جویی کنید.

مزایای فروشگاه ساز

سیستم عامل های فروشگاه ساز بستر کامل تری را ارائه می دهند که شامل هاست و سایر ویژگی های مهم در قیمت گذاری آن است. و راه حل مناسبی برای کاهش هزینه ساخت یک فروشگاه آنلاین می باشند و قیمت فروشگاه اینترنتی را کاهش می دهند.

فایده رفتن در این مسیر این است که شما مجبور نیستید خود نرم افزار را نصب ، نگهداری،به روز رسانی و یا محافظت کنید. قبل از اینکه اشکالی پیش بیاید، یک تیم پشتیبانی کامل برای رسیدگی به اشکالات و آسیب پذیری های احتمالی در دسترس خواهید داشت – به طور خلاصه ، مسئولیت حفظ نرم افزار فروشگاه آنلاین شما از دوش شما برداشته می شود. برخی از نمونه های این نوع نرم افزار فروشگاه اینترنتی عبارتند از: ۳dcart ، Shopify و BigCommerce. و نسخه ایرانی فروشگاه ساز پوپش و…

یکی دیگر از مزیت های مهم یک فروشگاه ساز ،امنیت است. فروشگاه آنلاین شما برای رمزگذاری اطلاعات مشتری به یک گواهی SSL نیاز دارد و برای پذیرش پرداخت کارت اعتباری باید با درگاههای بانکی سازگار باشید.

اگر در هاست خود فروشگاه آنلاین تان را مدیریت میکنند ، باید خودتان یک گواهینامه SSL بخرید و ممکن است رعایت برخی از استانداردهای منطبق با درگاههای بانکی بدون داشتن یک تیم امنیتی اختصاصی دشوار باشد.

با اینکه هر دو مورد کاملاً ضروری هستند اما به هزینه های شما اضافه می کنند. با این حال ، فروشگاه ساز قابلیت این سطح از امنیت را در خود دارند و می توانند هزینه های موجود را با هزینه های عادی خود بپردازند ، که باعث صرفه جویی در هزینه ساخت یک فروشگاه آنلاین ، وقت ، پول و نیروی انسانی شما نیز می شوند.

نکته مثبت دیگر این است که برخی از فروشگاه سازها پهنای باند نامحدودی را به شما ارائه می دهند ، به این معنی که در ازای بازدید زیاد از شما هزینه ای دریافت نمی کنند . اگر از طریق هاست معمولی مشتری های زیادی جذب کنید ، هزینه های ماهانه شما سر به فلک میکشد.

نکته مهم : از یک پلت فرم فروشگاه ساز سازگار با درگاههای بانکی استفاده کنید.

نام دامنه وب سایت شما

همه وب سایت ها به نام دامنه نیاز دارند ، این نام به عنوان آدرس وب سایتی است که افراد برای بازدید از سایت شما در مرورگر خود تایپ می کنند.

نام دامنه از یک ثبت کننده دامنه خریداری می شود و باید هر ساله تمدید شود ، معمولاً هزینه ان حدود ۱۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است. این امر به عوامل دیگر TLD (دامنه ایرانی یا خارجی) که انتخاب می کنید بستگی دارد.

نام دامنه وب سایت شما

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت گذاری نام دامنه و چگونگی انتخاب بهترین گزینه برای مشاغل خود ، به راهنمای نحوه انتخاب دامنه مناسب برای سایت ، برای انتخاب نام دامنه مناسب برای فروشگاه آنلاین خود مراجعه کنید.

برخی از شرکت های میزبانی وب ثبت نام دامنه رایگان را با بسته میزبانی شما ارائه می دهند ، اما تقریبا فقط برای سال اول رایگان است – برای تمدید بعدی باید هزینه عادی آن را پرداخت کنید.

برخی از فروشگاه سازها نیز هنگام ثبت نام در خدماتشان، نام دامنه شما را به صورت رایگان ثبت می کنند. این فقط ممکن است مقداری صرفه جویی داشته باشد اما قطعاً راحتر است. وقتی با مسئول فروش در مورد فروشگاه سازی که می خواهید استفاده کنید صحبت می کنید حتماً در این مورد نیز سوال کنید.

دنیای برنامه ها و ویژگی های فروشگاه سازها

از آنجا که ما فروشگاه ساز ها را به عنوان بهترین گزینه از نظر هزینه ساخت یک فروشگاه آنلاین در نظر گرفته ایم ، شما باید مهمترین تفاوت ها را بین فروشگاه سازها که آن “تعداد ویژگی های و برنامه های” موجود در آن است را بدانید

ویژگی ها در مقابل برنامه ها

ویژگی ها عناصر سازنده یک فروشگاه ساز هستند و اساساً قابلیت های نرم افزار راجع به اینکه چقدر می توانید با آن کار کنید و چقدر آزادانه می توانید آن را متناسب با نیازهای تجارت خود بهینه کنید ، خلاصه می شود.

برخی از ویژگی ها شامل لیست محصولات ، خدمات مشتری ، قابلیت های بازاریابی داخلی و موارد دیگر است. از طرف دیگر ، برنامه ها به منظور قابلیت اتصال فروشگاه آنلاین شما به سرویس های به منظور گسترش قابلیت های آن مانند استفاده از یکپارچه سازی با نرم افزار حمل و نقل مانند پارس پیک ، موتور جستجوی هوشمند خرید ترب و … بهترین استفاده را دارند. برنامه ها می توانند از راه های دیگری به فروشگاه آنلاین شما رونق ببخشند ، مانند استفاده از ویژگی های پیشرفته که به شما امکان بازاریابی می دهند.

چیزی که باید به ان توجه کنیداین است که بعضی از فروشگاه سازها برای پوشش ویژگی های کاری  مورد نیاز شما ، ان را در قالب یک برنامه جدا و با هزینه اضافی ثبت می کند. این می تواند مقداری ناخوشایند باشد زیرا شما متوجه می شوید که برای انجام یک کار مهم روزانه ، باید هزینه اضافی را بپردازید که شاید برای آن برنامه ریزی نکرده باشید. هزینه های چنین برنامه های باعث افزایش شدید هزینه ساخت یک فروشگاه آنلاین می شود.

یک مثال خوب از پلتفرمی که به شدت به برنامه ها متکی است ، Shopify است و گرچه یک پلتفرم فروشگاه اینترنتی بسیار محبوب است ، اما تقریباً همه صاحبان فروشگاه Shopify در می یابند که برای فعال کردن ویژگی هایی که صاحب فروشگاه به آنها نیاز ، برنامه های پولی مورد نیاز است. این را با یک فروشگاه ساز مقایسه کنید که برنامه ها را فقط به “موارد اضافی” تخصیص میدهد ، نه موارد ضروری ، و تفاوت زیادی در هزینه ساخت یک فروشگاه آنلاین خواهید دید.

پشتیبانی برنامه

مسئله دیگر در مورد اتکا به فروشگاه سازها این است که بسیاری توسط افراد غیر معتبر ساخته می شوند و سیستم عامل توسط همان تیم توسعه دهنده نگهداری و بروز نمی شوند.

این می تواند مشکلاتی از جمله ادغام ضعیف و عدم پشتیبانی را ایجاد کند.گاهی اوقات حتی توسعه دهندگان فروشگاه ساز های غیر معتبر نیز کلا کنار میروند، و تعداد بی شماری از وب سایت ها را که متکی به آنها بودند دچار مشکل میکنند یا بدتر ، برنامه ای توسط توسعه دهنده ای در اختیار شما قرار می گیرد که کد مخربی را معرفی می کند و به طور بالقوه به برنامه آسیب می رساند.

هنگام انتخاب یک فروشگاه ساز ، به دنبال ویژگی های گنجانده شده در همان پکیجی که میخرید باشید و به برنامه های اضافی این پلت فرم ها بسیار توجه کنید. اگر برنامه های زیادی مشاهده کردید که می دانید برای آنها باید هزینه بیشتری بپردازید ، بستر دیگری را در نظر بگیرید که این ویژگی ها را در آن گنجانده شده باشد. در واقع برنامه ها می توانند چیز خوبی باشند ، اما نه در مواردی که شما باید از آنها به عنوان بخشی از بنیان فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید.

هزینه ساخت یک فروشگاه آنلاین

هنگامی که نوبت به طراحی و شکل ظاهری وب سایت شما می رسد ، شما باید انتخابی مشابه یک توسعه دهنده داشته باشید. این کار را خودتان انجام دهید (یا شخصی را استخدام کنید) ، یا به دنبال راه حل های قبلی مانند مضامین یا قالبها باشید . اینکه بلافاصله خود را متقاعد کنید که به ساخت وب سایت سفارشی احتیاج دارید آسان است ، به خصوص اگر تصویری ذهنی از نحوه ظاهر فروشگاه آنلاین خود داشته باشید. اما بهتر است خیلی به مفاهیم اولیه خود وابسته نباشید ، زیرا این وابستگی باعث میشود از ایده های جدیدی که می توانند نرخ تبدیل شما را بسیار بهبود ببخشند غافل شوید و به همین دلیل نباید کیفیت قالبهایی را که ممکن است در دسترس شما باشد دست کم بگیرید!

مطمئناً ، اگر بدانید که طراحی وب سفارشی از طریق یک مدیر وب سایت با صلاحیت میتواند میلیونها تومان برای شما هزینه داشته باشد ، باز هم طراحی سفارشی مفید خواهد بود، زیرا آنچه شما یا طراحانتان ایجاد می کنید کاملاً منحصر به فروشگاه شما خواهد بود. همچنین می توانید یک طراحی کاملا شخصی را تهیه کنید حتی اگر با یک قالب شروع کنید.

قالبها فقط شامل قالبها اختصاصی نمیشود. آنها می توانند به صورت قالبهای آماده و موجود هم مورد استفاده قرار گیرند یا می توان آنها را تغییر داد تا با تغییر رنگ ، گرافیک و سایر عناصر با دیدگاه شما مطابقت بیشتری داشته باشند. قالبی را می توان به نسخه ای توسعه داد که به نظر می رسد فقط برای شما طراحی شده است. بهترین قسمت این است که بسیاری از قالبها رایگان هستند.

شما می توانید با انتخاب یک قالب و یک طراح برای اینکه آن را برای شما سفارشی کند ، بین طراحی سفارشی و قالبهای وب سایت تعادل برقرارکنید. این می تواند بهترین نتیجه را داشته باشد، چون نیازی نیست که طراح از ابتدا شروع کند،شما طرح مورد نظر خود را با قیمت کمتری دریافت می کنید . یک طراح که تم شما را سفارشی می کند ، باید با ساختار موضوع و نرم افزار فروشگاه ساز آشنا باشد ، بنابراین به دنبال طراحی باشید که با فروشگاه ساز شما ارتباط برقرار کند و از آن آشنایی لازم داشته باشد. سفارشی سازی تم معمولاً بین ۳۰۰ تا چندین میلیون تومان انجام می شود ، اما هنوز هم بسیار ارزان تر و گزینه مناسب تر برای هزینه ساخت یک فروشگاه آنلاین نسبت به طراحی کاملاً سفارشی است.

اگر تصمیم دارید همه سفارشی سازی را خودتان انجام دهید ، به یاد داشته باشید که ممکن است مدتی طول بکشد تا با روند کار آشنا شوید ، این بستگی به میزان دانش شما در مورد HTML، CSS و سایر زبانهای کدگذاری دارد که ممکن است استفاده شود. طراحی گرافیکی نیمه دیگر این معادله است و شما نیز باید وقت خود را صرف آن کنید. این زمان بهتر است صرف جنبه های دیگر کسب و کار شما شود ، بنابراین قبل از تصمیم گیری در مورد ایجاد گرافیک ، حتماً در این مورد فکر کنید.

تولید محتوای سایت برای وب سایت شما نیز هزینه دارد

وب سایت شما نه تنها برای توصیف محصولات شما ، بلکه برای ارائه اطلاعات به مشتریان و کمک به شناخت شما به عنوان یک مرجع در صنعت خود ، به محتوا نیاز دارد. محتوای خوب سایت برای رتبه بندی موتور جستجو بسیار مفید است و نمی توان از ارزش نوشتن محتوا غافل شد.

تولید محتوای سایت

می توانید خودتان محتوا بنویسید ، اما ممکن است وقت گیر باشد ، خصوصاً اگر از نوشتن خود راضی نباشید. ممکن است بخواهید یک نویسنده محتوای حرفه ای استخدام کنید. هزینه ها متفاوت است ولی معمولاً بین ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان برای هر مطلب است. برخی از نویسندگان محتوا براساس تعداد کلمات هزینه دریافت می کنند ، بنابراین مطمئن شوید که از قیمت ها شناخت کافی دارید.

همچنین ممکن است نوشتن محتوا به عنوان یک سرویس اختیاری از شرکت فروشگاه ساز شما ارائه شود ، بنابراین این می تواند راهی آسان تر برای تهیه یک نویسنده خوب با قیمت مناسب باشد.

هزینه عکاسی با کیفیت بالا از محصول

عکس های با کیفیت بالا به عنوان یک نقطه فروش قوی برای محصولات شما عمل می کنند ، بنابراین ممکن است بخواهید یک عکاس حرفه ای استخدام کنید تا موجودی خود را به بهترین شکل نشان دهید. نوسان زیادی در هزینه وجود دارد ، حرفه ای ها خدمات خود را با طیف گسترده ای از نرخ ها ارائه می دهند – اما ممکن است بسیار گران باشد.

همچنین ممکن است تصمیم بگیرید یک آتلیه عکاسی داشته باشید و خودتان از محصول عکس بگیرید. برای این کار ، شما به یک پس زمینه ، برخی از نورهای روشن مانند سفید و حداقل یک دوربین نیاز خواهید داشت. چادر عکس نیز کاملاً مفید است و گاهی اوقات می توانید مجموعه کاملی از تجهیزات این کار را با تخفیف خریداری کنید.

محصولات شما ممکن است مانند مدل هایی که لباس می فروشند،نیازهای عکاسی متفاوتی داشته باشد ، در این صورت برای این کار به یک اتاق در اندازه مناسب در اتلیه احتیاج دارید. فراموش نکنید که باید به مدل ها نیز هزینه ای پرداخت کنید ، مگر اینکه داوطلبانی راغب پیدا کنید.

بودجه بازاریابی و سئو شما

بودجه بازاریابی شما الخصوص بازاریابی در شبکه های اجتماعی می تواند با اندازه بزرگی کسب و کارتان افزایش یابد، بنابراین در صورت نیاز می توانید برای مدتی تبلیغات پولی را متوقف کنید. اگر شروع به استفاده از تبلیغات پولی کنید ، گوگل سرویس تبلیغاتی دارد که به شما این امکان را می دهند تا بودجه روزانه یا هفتگی را تعیین کنید. به آرامی با این موارد شروع کنید تا نتیجه را ببینید.

فروشگاه های آنلاین از خبرنامه های ایمیل بسیار سود می برند ، بنابراین شما نیاز به اشتراک MailChimp یا سرویس ایمیل انبوه، مشابه آن دارید مگر اینکه فروشگاه ساز شما با یک ماژول خبرنامه داخلی همراه باشد.

رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، پینترست و اینستاگرام همه برای تبلیغات ارگانیک بسیار سودآور هستند ، اما شما باید برای برقراری ارتباط با مشتری و تلاش مستمر و هیجان انگیز پست های خود تلاش کنید. اگر شروع به تعامل زیاد کنید ، می توانید رسانه های اجتماعی خود را توسط یک کارمند متخصص اداره کنید – فقط بدانید که این ارتباط با مشتریان باید تقویت شود تا موثر باقی بماند.

بهینه سازی موتور جستجو برای یک فروشگاه آنلاین

بهینه سازی موتور جستجو یک ضرورت است: وب سایت شما باید ساختار درستی داشته باشد و از استانداردهای فعلی Google استفاده کند. با تغییر این استانداردها ، باید فروشگاه آنلاین خود را برای به دست آوردن آنها به روز کنید ، انجام این کار بدون داشتن یک متخصص SEO در کنار شما غیرممکن است.

هزینه یک مشاور سئو در هر ساعت بین ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است ، اما ممکن است فروشگاه ساز شما بسته های SEO را با قیمت مقرون به صرفه تری ارائه دهد. خوشبختانه ، سیستم عامل های فروشگاه ساز در هنگام بروزرسانی نرم افزار ، بسیاری از نیازهای SEO را به روز رسانی می کنند.

درگاههای بانکی

دنیای پردازش پرداخت می تواند دنیایی گیج کننده باشد. برای پذیرش پرداخت های کارت اعتباری ، به یک حساب بانکی بادرگاه پرداخت نیاز دارید. هزینه این کار متفاوت است درگاههای بانکی رسمی که بدون هزینه این کار را انجام می دهند یا درگاهای واسط به عنوان نمونه زرین پال و سایر شرکتهای واسط که پرداخت که شامل هزینه هستند و معمولا ۱درصد کارمزد میگیرند و از یک مبلغی بیشتر نرخ آنها هم ثابت میشود.

درگاههای بانکی - هزینه ساخت یک فروشگاه آنلاین

مراقب هزینه های معاملاتی اضافی از بعضی از فروشگاه سازها باشید ، به عنوان مثال بعضی از فروشگاه ازها علاوه بر هزینه خود نرم افزار ، هزینه معامله را نیز می گیرد که تا ۵٪ نیز بالا میرود.

ساخت بهترین فروشگاه اینترنتی با کمترین هزینه

اگر از تمام این اطلاعات گیج شده اید ​​، در اینجا گزینه هایی را که مشاهده می کنید هزینه انتخاب های شما را کاهش می دهد.

یک پلت فرم فروشگاه ساز مانند فروشگاه ساز پوپش که تشکیل شده از:

  • ویژگی های بیشتر “برنامه های مورد نیاز”
  • مجموعه کاملی از ابزارهای بازاریابی
  • پهنای باند نامحدود
  • انطباق با اکثر درگاه های بانکی معتبر
  • گواهی SSL
  • انتخاب گسترده ای از قالبهای قابل تنظیم برای موبایل
  • بهینه شده برای متورهای جستجوگر
  • ارتقا مکرر نرم افزار
  • تیم هایی برای بازاریابی ، سئو و پشتیبانی فنی

فروشگاه ساز پوپش این الزامات را برآورده می کند و شما می توانید از سالی ۳۵۰ هزار تومان شروع کنید و وقتی آماده شدید برنامه هایتان را به سطح بالاتر ارتقا دهید. اگر بخواهید این کارها را خودتان انجام دهید علاوه بر اینکه در روند کسب و کارتان وقفه ای طولانی به وجود می اید باید میلیونها تومان قبل و بعد از آنلاین شدن هزینه کنید. این در حالیست که فروشگاه ساز پوپش این کار را برای شما آسانتر کرده و همچنین هزینه تمدید برای سالهای بعد را با تخفیف ۵۰ الی ۶۰ درصدی ممکن ساخته است.

در پایان  ، فقط شما می توانید به این سوال پاسخ دهید که چه مقدار پول و چه مدت زمان می خواهید صرف کنید تا فروشگاه آنلاین خود را ارتقا دهید. ایا می خواهیدهمه کارها را خودتان انجام دهید یا از طیف وسیعی از خدمات فروشگاه سازهای بروز شده استفاده کنید؟  اگر می خواهید این کار را سریع ، روی پایه ای محکم و بدون خراب شدن وجه بانکی تان انجام دهید فروشگاه ساز پوپش یکی از بهترین گزینه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *