کسب درآمد اینترنتی از طریق راه اندازی فروشگاه آنلاین با فروشگاه ساز

کسب درآمد اینترنتی از طریق راه اندازی فروشگاه آنلاین با فروشگاه ساز

همه ما روزانه میزان قابل توجهی از وقت خود را به گشت و گذار در اینترنت و جستجو در سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف صرف می کنیم، اما اگر صاحب یک کسب و کار فعال هستید یا اینکه در فکر راه اندازی یک کسب و کار جدید می باشید و تمایل به ورود به فضای مجازی و استفاده از روش های کسب درآمد اینترنتی دارید، توصیه می کنیم حتما با امکانات یک فروشگاه ساز آشنا شوید.

بی شک تا کنون با شیوه های متعددی تحت عنوان روش های کسب درآمد اینترنتی آشنا شده اید، که از میان همه آنها در این مقاله قصد داریم به موضوع راه اندازی فروشگاه آنلاین محصولات یا خدمات قابل ارائه توسط شما بپردازیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کسب درآمد اینترنتی از طریق راه اندازی فروشگاه آنلاین با فروشگاه ساز

کسب درآمد اینترنتی با راه اندازی فروشگاه آنلاین

قطعا برای افرادی که آشنایی بالاتری با اینترنت، فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و همچنین مهارت های توسعه وب و برنامه نویسی دارند، فرصت های بسیار بالاتری برای بهره برداری از این بستر و راه اندازی کسب و کار و یا استارت آپ وجود دارد. اما اگر با این مهارت ها آشنایی چندانی ندارید، باز هم امکان استفاده از این بستر برای شما مهیا می باشد و می توانید از ابزار های این حوزه که توسط فروشگاه ساز پوپش در اختیار شما قرار می گیرد، به عنوان سکوی پرتابی برای کسب درآمد اینترنتی واقعی و یا گسترش و توسعه کسب و کار خود استفاده نمایید.

اگر دارای یک کسب و کار سنتی یا بدون پایگاه در شبکه های اجتماعی و اینترنت هستید بی شک حوزه فعالیت شما محدود به یک حوزه جغرافیایی محدود و تعداد نسبتا محدود تری مشتری می باشد. اما امروزه بر کسی پوشیده نیست که گستردگی اینترنت و استفاده از آن خصوصا در دستگاه های تلفن همراه در بین گروه وسیعی از مخاطبان با شرایط سنی، جنسیتی، فرهنگی و تحصیلات گوناگون، زمینه نفوذ و توسعه حوزه فعالیت یک کسب و کار تا خصوصی ترین موقعیت های مشتریان مهیاست. لذا موفقیت از آن کسب و کار هایی است که برای بهره برداری هرچه موثر تر از این فرصت برنامه ریزی و استراتژی داشته و سریع تر اقدام نمایند.

قطعا شما نیز با ما هم نظر هستید که بازار یک فروشگاه آنلاین برخلاف یک فروشگاه محدود به یک خیابان یا یک محله و حتی یک شهر نبوده و پتانسیل بازاری به بزرگی یک کشور یا حتی در سطح بین الملل وجود دارد. اگر تا کنون نسبت راه اندازی فروشگاه آنلاین محصولات فیزیکی یا غیر فیزیکی یا حتی خدمات خود اقدام ننموده اید، دیگر انتظار و اتلاف وقت جایز نیست. چرا که با کمک فروشگاه ساز پوپش، با صرفه جویی قابل ملاحظه در هزینه ها، تجمیع بسیاری از فرایند های راه اندازی یک فروشگاه آنلاین در یک مرحله و بدون نیاز به دانش فنی و تخصصی طراحی سایت می توانید فروشگاه آنلاین خود را برای کسب درآمد اینترنتی راه اندازی نمایید و البته نیاز به شناسایی و ارزیابی برنامه نویسان و طراحان سایت برای واگذاری این فرایند و تشریح انتظارات خود را نیز ندارید.

فروشگاه ساز پوپش با مطالعه و تحقیق و تسهیل فرایند ها، شما را از دغدغه های مراحلی همچون جستجوی وبسایت های مختلف برای ثبت دامنه، خرید هاست از شرکت های مختلف و هزینه های گاها چشمگیر طراحی و راه اندازی سایت رهانیده و همه این امکانات را در قالب پکیج های مقرون به صرفه برای شما عرضه نموده است.

امکانات فروشگاه ساز پوپش

در واقع شما با انتخاب هر یک از بسته های اقتصادی ارائه شده می توانید ثبت دامنه با پسوند .ir، خرید فضا و سخت افزار مورد نیاز برای سایت و کلیه مراحل طراحی را به صورت یکجا خریداری نمایید. در خصوص طراحی سایت نیز به هیچ وجه نیاز به دانش برنامه نویسی نداشته و تنها با بارگذاری تصاویر و محتوای مورد نیاز سایت خود و با انجام عملیات ساده drag and drop ، سایت خود را در فروشگاه ساز پوپش طراحی و راه اندازی نمایید.

در فروشگاه ساز پوپش به راحتی می توانید از قالب های آماده رایگان ، زیبا و جذاب از پیش طراحی شده برای سایت خود استفاده نموده و محصولات خود را به راحتی در دسته های مختلف قرار دهید. استفاده از بخش ثبت نام برای کاربران و اتصال به درگاه های پرداخت امن بانکی نیز برای کاربران مهیا می باشد و مراحل ثبت سفارش نیز بسیار تسهیل شده است.

فروشگاه ساز پوپش بخش مدیریتی بسیار کارآمدی نیز برای صاحبان فروشگاه ها در نظر گرفته که با کمک آن می توانید از وضعیت کالا های خود مطلع شده و پرداختی های غیر آنلاین خریداران و ارسال یا تحویل کالا ها را تایید نمایید. در صورت نیاز می توانید خرید های قبلی مشتریان را پیگیری نموده یا با آنها ارتباط برقرار نمایید. با فعال نمودن بخش نظر دهی، نظرات مشتریان را در خصوص محصولات و کالا های خود گردآوری نمایید و بازخورد های مشتریان را تحلیل نمایید. از دیگر امکانات فروشگاه ساز پوپش برای کاربران، امکان وضع تخفیفات دوره ای بر روی محصولات فروشگاهی آنهاست.

در صورتی که کالای فروشگاه از نوع فیزیکی بوده و مستلزم ارسال به خریدار باشد نیز تمامی محاسبات هزینه های پستی و … به صورت خودکار انجام شده و در صورتحساب مشتری لحاظ می گردد. امکان سفارش کالا با شرایط پرداخت در زمان تحویل نیز از دیگر ویژگی های فروشگاه می باشد.یکی از مهمترین امکاناتی که در فروشگاه ساز پوپش برای فروشگاه ها در نظر گرفته شده، بهینه سازی آنها برای موتور های جستجو می باشد تا از این بابت نیز کاربران بتوانند فروشگاه هایی با جایگاه های مناسب در موتور های جستجو راه اندازی نمایند.

شرکت مسیر رویایی پارس با راه اندازی نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی پوپش مفتخر است اعلام نماید بستری فراهم نموده که علاقمندان کسب درآمد اینترنتی مطمئن بتوانند به کمک ابزار آنلاین طراحی و راه اندازی فروشگاه با کمک و همکاری گروه فنی و پشتیبانی، و در محیطی ساده و بدور از پیچیدگی های فنی و داشتن مهارت های برنامه نویسی، اقدام به طراحی و راه اندازی فروشگاه آنلاین نمایند. کارشناسان و تیم پشتیبانی پوپش نیز به صورت مداوم در زمینه کمک، مشاوره و ارائه راهنمایی های لازم در برطرف نمودن ایرادات احتمالی یا بهبود فروشگاه آنلاین شما، آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *