مراحل ساخت فروشگاه آنلاین

مراحل ساخت فروشگاه آنلاین

مراحل ساخت فروشگاه آنلاین به شرح ذیل است که تک به تک آنها را بررسی خواهیم کرد.

یافتن یک فروشگاه ساز

انتخاب بهترین برنامه

پیداکردن نام دامنه برای فروشگاه

انتخاب  قالب فروشگاهی

سفارشی کردن قالب فروشگاهی

افزودن محصولات

تنظیم روشهای پرداخت

مرتب سازی تنظیمات حمل و نقل

بازبینی فروشگاه انلاین ،بررسی و سپس انتشار آن

مراحل ساخت فروشگاه آنلاین

مرحله ۱: یافتن یک فروشگاه ساز

فروشگاه ساز چیست؟ در واقع فروشگاه ساز یک نرم افزار آنلاین است که به شما این  امکان را می دهد تا فروشگاه اینترنتی خود را بدون نیاز به مهارت های تخصصی ، دانش برنامه نویسی و…بسازید.  شما فقط به اینترنت و یک ایده عالی برای فروش اینترنتی نیاز دارید.

اولین قدم برای ساخت فروشگاه اینترنتی ، انتخاب فروشگاه ساز مناسب است.

فروشگاه سازهای متفاوتی وجود دارد.  برخی ارزان و برخی گران هستند ، برخی قابل اعتماد و برخی دیگر قابل اعتماد نیستند.

با اینکه گزینه های بسیار زیادی برای انجام مراحل ساخت فروشگاه آنلاین وجود دارد ، تصمیم گرفتیم که انتخاب یک گزینه مناسب را برای شما کمی آسان تر کنیم.  ما در زیر دو نرم افزار فروش اینترنتی پیشنهادی خود را لیست کرده ایم.  ما  وردپرس را برای فروشگاه های بزرگ آنلاین و فروشگاه ساز پوپش را برای فروشگاه های کوچکتر توصیه می کنیم.

اگرچه ممکن است انتخاب کمی مشکل باشد ، اما همه به هدف و اندازه فروشگاه آنلاین شما برمی گردد. با تحقیق در مورد فروشگاه سازها ، می توان به راحتی به شما گفت که کدام فروشگاه ساز مناسب کار شما می باشد.

اگر می خواهید مراحل ساخت فروشگاه آنلاین دنبال کنید ، ما فروشگاه ساز را به عنوان بهترین راه ساخت فروشگاه اینترنتی به شما پیشنهاد می کنیم. مراحل ساخت فروشگاه آنلاین و تنظیم آن بسیار آسان است ، ابزارهای فروش عالی هستند و قالب های فروشگاهی خوبی نیز دارد.

مرحله ۲: پیداکردن یک نام دامنه برای فروشگاه

نام دامنه بخشی از یک URL (ادرس اینترنتی)است که نام فروشگاه شما را مشخص می کند. یک نام دامنه خوب تاثیر زیادی در موفقیت یک فروشگاه آنلاین دارد.  حس اعتماد در مشتریان ایجاد می کند و به ایجاد برند تجاری شما کمک می کند.

پیداکردن یک نام دامنه برای فروشگاه

فکر کنید شما نایک هستید (همه ما می توانیم رویا داشته باشیم).  در زیر آدرس Nike نام دامنه به صورت پررنگ امده است:

https://www.nike.com

این دامنه اصلی است.  این همان چیزی است که مشتریان در  آدرس و جستجوهای Google مشاهده می کنند.  به نام دامنه خود مانند تابلویی که بالای فروشگاه های خیابان ها اویزان است ،  فرض کنید. برای خرید دامنه می توانید ازسایت های ثبت نام دامنه مانند nic.ir استفاده کنید و آن را به فروشگاه ساز خود پیوند دهید.

نکته : پس از ثبت نام دامنه خود، برای یک سال تقویم یاداوری تنظیم کنید تاقبل از تاریخ انقضا به شما هشدار دهد که آنرا تمدید کنید.

۴ نکته که در هنگام انتخاب نام دامنه باید به ان ها توجه کنید:

ایا قبلاً نام دامنه داشته اید؟ اگر از قبل نام دامنه داشته اید ، نگران نباشید.  می توانید دامنه را به فروشگاه ساز خود متصل کنید. برای انجام این کار ، با ارائه دهنده خدمات دامنه فعلی خود تماس بگیرید.

ما به شما توصیه می کنیم نام دامنه را با شرکت فروشگاه ساز خود هماهنگ کنید.  این کار  مراحل ساخت فروشگاه آنلاین را برای شما راحت تر می کند!

قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید ، از چند مورد مطمئن شوید:

نام دامنه مناسب و ایده آل خود را انتخاب کنید (به یاد داشته باشید پسوند کشور مناسب یا پسوندهای عمومی را انتخاب کنید ، از پسوند نام های اینترنتی دیگر کشورها خودداری کنید ، منحصر به فرد و به یاد ماندنی باشید و یک کلمه کلیدی در نام دامنه خود داشته باشید)

بررسی کنید دامنه شما موجود است (و در حد بودجه است) و سپس نام دامنه خود را خریداری کنید.

تقویم یاداوری را تنظیم کنید تا قبل از تاریخ انقضا به شما هشدار دهد تا آن را تمدید کنید – درغیر اینصورت ممکن است برای خرید مجدد ان مجبور شوید هزینه بیشتری بدهید.

مرحله ۳: انتخاب قالب فروشگاهی یکی از مراحل ساخت فروشگاه آنلاین

با قالب ها (که بعضاً به عنوان تم شناخته می شوند) می توانید بدون داشتن مهارت در طراحی ، یا وارد کردن کد خاصی ، سایت خود را زیبا جلوه دهید!

پوپش، در ابتدا با انتخاب قالب آماده شروع میکند که هر کدام نمایانگر شغل متفاوتی است.  به عنوان مثال ، قالب هایی برای بلاگ نویسی ، خدمات بازرگانی و فروشگاه های آنلاین وجود دارد .

انتخاب قالب فروشگاهی یکی از مراحل ساخت فروشگاه آنلاین

چگونه قالب مناسب را انتخاب کنید؟

این سه سوال را از خود بپرسید تا بفهمید کدام قالب برای شما مناسب تر است:

  1. می خواهید فروشگاه شما چه ویژگی هایی داشته باشد؟
  2. چه سبکی را برای صفحه اصلی  می پسندید؟
  3. چگونه می خواهید مشتریان در صفحات فروشگاه شما جابجا شوند؟

بیایید با جزئیات بیشتری به این موارد نگاه کنیم؛

می خواهید فروشگاه شما چه ویژگی هایی داشته باشد؟

ویژگی ها بخشی مهم در نحوه ساخت فروشگاه آنلاین هستند.  از خود بپرسید چه چیزی برای فروشگاه آنلاین شما مهم است: آیا به نقشه ، گالری یا صفحه ی درباره ما نیاز دارید؟  در مورد ویدیوها در صفحه اصلی خود چطور؟ایا به انها هم احتیاج دارید؟

برخی از قالب ها دارای ویژگی های بیشتری نسبت به سایر موارد هستند.  به ویژگی های فروشگاه خود فکر کنید و برای خود لیستی تهیه کنید.

چه سبکی را برای صفحه اصلی می پسندید؟

صفحه اصلی اولین چیزی است که مشتریان شما انرا می بینند.  دقیقا مثل ویترین مغازه است. مشتریان با نگاه کردن به صفحه اصلی باید بفهمند که شغل شما چیست.صفحه اصلی شما می تواند شامل یک تصویر ساده ، اسلایدر یا فیلم باشد.  بر اساس اهداف شغلی خود تصمیم بگیرید که کدام یک را انتخاب کنید.

به عنوان مثال ، فروشگاه هایی که محصولات لوکس می فروشند باید از تصاویر شیک استفاده کنند.  فروشگاه های فروش محصولات پیچیده تر ممکن است تصویری ساده تر ، همراه با متن بیشتر ، بخواهند.

چگونه می خواهید مشتریانتان در صفحات فروشگاه شما جابجا شوند؟

بیشتر خریداران پس از ۱۰-۲۰ ثانیه بودن در یک وب سایت ان را ترک می کنند. اینکه آنها بدون هیچ زحمتی  بتوانند آنچه را که می خواهند پیدا کنند،نکته بسیار مهمی است.

یک فروشگاه ساز خوب به شما این امکان را  می دهد تا مشتریانتان به راحتی در صفحات سایت شما جابجا شوند و با فروش بیشتر به شما پاداش می دهد.

یک فروشگاه اینترنتی نامناسب مانند جاده ای است که دارای چاله های زیادی است و علائم خیابان ندارد.  مشتریان ناامید خواهند شد زیرا قادر به یافتن خواسته های خود نخواهند بود.

صفحات خود را در منو از سمت راست به چپ قرار دهید و از مهمترین صفحه شروع کنید.  صفحاتی را که برای کسب و کار شما مهم نیستند وارد نکنید – آنها را به عنوان موارد منوی کشویی قرار دهید.

منوی سایت شما باید به راحتی قابل خواندن باشد .  کاربران اینترنت فارسی صفحه سایت را از سمت راست به سمت پایین اسکن می کنند ، بنابراین فروشگاه هایی که دارای یک هدر (سر صفحه)و نوار کناری مشخص در سمت راست صفحه هستند بهترین عملکرد را دارند.

وقتی نوبت به رنگ می رسد ، شما باید رنگی  متناسب با شغل خود انتخاب کنید.

قبل از هر کاری چند قالب را از وب سایت انتخاب کنید و انرا امتحان کنید – برخی از فروشگاه سازها به شما اجازه نمی دهند پس از فعال شدن سایت ، قالب خود را تغییر دهید ، بنابراین مطمئن شوید که این مورد برای شما پیش نیاید.

مرحله ۴: سفارشی سازی قالب فروش اینترنتی

پس از انتخاب قالب/ طرح زمینه ، به قسمت مدیریت فروشگاه خود بروید تا سفارشی سازی را شروع کنید.

سفارشی سازی آسان است و تقریباً می توانید هر چیزی را تغییر دهید.  این شامل موارد زیر است:

  • اندازه متن و قلم
  • طرح رنگی
  • تصاویر
  • دسته بندی محصولات
  • امکانات
  • و غیره.

همچنین بیشتر فروشگاه سازها امکان تعبیه برنامه های خارجی را به شما می دهند.  این موارد را می توانید در اینترنت بیابید و به فروشگاه ساز خود اضافه کنید. شما می توانید از این برنامه ها برای ویژگی های مورد نیاز تان که ممکن است از قبل در سیستم عامل  ساخته نشده باشد ، استفاده کنید.

آیا می خواهید نمونه ای از یک فروشگاه ساز را در عمل مشاهده کنید؟

مراحل ساخت فروشگاه آنلاین با استفاده از ویرایشگر قالب پوپش فقط در چند دقیقه ساخته شده است.  در اینجا ، می توانید ویرایش و سفارشی سازی قالب را به راحتی ببینید – خیلی اسان تصاویر یا متن ها را جایگزین کنید ، فیلم ها را اضافه کنید یا طرح رنگ را متناسب با برند و طرح خود تغییر دهید:

قالب های عالی فروشگاه سازها، مراحل ساخت یک فروشگاه اینترنتی را آسان و سرگرم کننده می کند!

آیا فروشگاه ساز پوپش را دوست دارید؟

برای ایجاد یک برند قدرتمند عالی است ، زیرا به شما این امکان را میدهد تا با خلاقیت خود ویترین فروشگاه تان را طراحی کنید.

قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید ، از موارد زیر مطمئن شوید:

تمام محتوای قالب پیش فرض  (متن ، تصاویر و غیره) را با محتوای اختصاصی خود جایگزین کنید.با انتخاب امکانات بیشتر در فروشگاه ساز ها، قابلیت های بیشتری را به فروشگاه خود اضافه کنید (اما به یاد داشته باشید که می توانید هر زمان که نیاز داشتید این موارد را اضافه کنید ، بنابراین قبل از راه اندازی سایت عجله ای برای اضافه کردن همه موارد نیست)

مرحله ۵: افزودن محصولات

اکنون یک فروشگاه آنلاین مدرن با استفاده از یک قالب ایجاد کرده اید و باید محصولات خود را به ان  اضافه کنید.

با استفاده از یک فروشگاه ساز ، شما کنترل زیادی روی صفحات محصول خود دارید.  تصویر بالا نشان می دهد که چگونه می توانید سبک را با مینیمالیسم ترکیب کرده و ظاهری منحصر به فرد ایجاد کنید.

افزودن محصولات

موارد اصلی که برای افزودن محصول به آن نیاز دارید عبارتند از:

  • نام
  • قیمت
  • دسته بندی
  • وزن (برای محصولات فیزیکی)
  • فایل (برای محصولات قابل دانلود مانند کتابهای الکترونیکی).

فروشگاه سازها در موارد زیر محدودیت های مختلفی دارند:

  • تعداد محصولاتی که می توانید بارگذاری کنید
  • تعداد گزینه های هر محصول (همان محصول اما در اندازه یا رنگ متفاوت)
  • تعداد انواع محصول (ترکیبی از دو گزینه: به عنوان مثال ، یک تی شرت آبی در اندازه متوسط)

اطمینان حاصل کنید که محدودیتهای هر فروشگاه ساز با نیازهای کسب و کار شما یکسان نباشد.

سه مورد اساسی برای بارگذاری محصولات عبارتند از:

  • توضیحات محصول
  • تصاویر محصول
  • دسته بندی محصولات

در زیر نگاهی خواهیم انداخت به هر سه مورد.

می دانید چه محصولی را می خواهید بفروشید؟

از راهنمایی های  ما در فروش لوازم آرایشی ، هنری ، غذایی و حتی قطعات خودرو به صورت آنلاین الهام بگیرید.

چگونه توضیحات محصول را  بنویسید؟

توضیحات محصول شما باید قانع کننده باشد ، اما در اینجا باید از  سه چیز  اجتناب کنید:

  • اصطلاحات مختلط
  • کلیشه ها
  • جملات طولانی

در اینجا مثالی از توضیحات خوب محصول آورده شده است:یک فروشگاه ساز خوب، توصیف دقیق محصول را با چندین تصویر و حتی یک فیلم از  محصول برای جلب نظر مشتری ترکیب می کند.

توضیحات دقیق محصول می تواند بیانگر تفاوت موجود در فروش باشد. یک فروشگاه ابزار فروشی، ویژگی های فنی جعبه ابزار خود را ارائه می دهد ، سپس مزایای آن را نیز برای خریدار توضیح می دهد.

نکته دیگری که باید هنگام نوشتن توضیحات محصول به خاطر بسپارید است.  وقتی مشتری ها محصولی مانند محصول  شما را جستجو می کنند ، شما  در گوگل رتبه بندی خواهید شد.  هرچه رتبه شما بالاتر باشد ، بازدید بیشتری خواهید داشت.

هرچه بازدید بیشتر باشد ، فروش بیشتر میشود.  هنگام نوشتن توضیحات ، برخی از کلمات کلیدی مربوط به محصول خود را وارد کنید. و همچنین بگویید که چه محصولاتی را  می فروشید .

چگونه بهترین تصاویر را از  محصولات خود بگیرید؟

همانطور که گفته شد ، تصاویر شما باید دقیقاً آنچه را که می فروشید منعکس کنند. در اینجا چند نکته درمورد یادگیری نحوه ساخت یک فروشگاه آنلاین وجود دارد که به نظر مفید است و باعث فروش بالا میشود.

  • از تصاویری با کیفیت بالا استفاده کنید – هرگز تصاویر تار یا خیلی کوچک را انتخاب نکنید.
  • اطمینان حاصل کنید که تصاویر یک اندازه باشند – از ابزاری مانند فتوشاپ برای تغییر اندازه تصاویر خود در  ابعاد مناسب استفاده کنید.
  • اگر می توانید از یک تلفن هوشمند خوب (مانند آیفون X) برای گرفتن عکس خود استفاده کنید،عکس هایتان را خودتان بگیرید.
  • یک نمای کامل از محصول نشان دهید و مطمئن شوید مشتریان می توانند محصولات شما را از همه جوانب مشاهده کنند.
  • تصاویر متنوعی از  محصولات ارایه دهید و  اطمینان حاصل کنید که خریداران  بتوانند محصول را در طیف وسیعی از رنگها مشاهده کنند.
  • به مشتریان خود این فرصت را بدهید تا جزئیات محصول شما را مشاهده کنند (گزینه بزرگ نمایی اضافه کنید)

آیا تصاویر محصول شما بهینه شده است؟

در مراحل ساخت فروشگاه آنلاین با استفاده از یک ابزار فشرده سازی آنلاین رایگان می توانید تصاویر را به راحتی بهینه سازی کنید.  این باعث کاهش اندازه تصویر شما می شود بدون اینکه خیلی روی کیفیت تأثیر بگذارد و می تواند برای سرعت سایت شما معجزه کند!

به کارگیری تصاویر، یک روش عالی برای نمایش محصولات شما است.  اما هرچه تصاویر فروشگاه شما بیشتر باشد ، مدت زمان طولانی تری برای بارگزاری نیاز دارد ، بنابراین بهینه سازی بسیار مهم است.

ایجاد تعادل بین تصاویر با کیفیت و سرعت سایت بسیار مهم است.

در مورد تصاویر اطلاعات بیشتری می خواهید؟

نحوه گرفتن عکس از محصولات را  برای افزایش فروش خود در راهنمای  ما مشاهده کنید.

چگونه تصاویر را مانند یک  فرد حرفه ای ، خودتان ویرایش کنید – ایا می دانید چگونه جلوه های نهایی را به عکس های محصول خود اضافه کنید؟  همه این ها را در راهنمای تخصصی خود می گوییم.

در مورد ساخت دسته بندی محصولات چه می توان گفت؟

برای دسته بندی محصولات ، قسمت های مختلفی وجود دارد که محصولات شما می توانند در آنها قرار بگیرند ، و این باعث می شود مشتریان به راحتی بتوانند آنچه را که در فروشگاه شما جستجو می کنند ، پیدا کنند.  نمونه هایی از این دسته شامل لوازم جانبی مردانه ، زنانه ، لوازم جانبی جدید و قابل فروش است.

ساده ترین راه برای ایجاد ایده های دسته بندی این است که از خود بپرسید: اگر وارد سایتی شوید به دنبال چه چیزی هستید؟

ما بیش از پنج دسته را توصیه نمی کنیم.در این صورت  شما خریداران خود را با انتخاب بیش از حد ،گیج می کنید.

در اینجا موارد کلیدی وجود دارد که باید هنگام ساخت صفحه دسته بندی محصولات ، در نظر بگیرید:

  • رنج قیمت – نمایش رنج قیمت در صفحه دسته بندی محصولات به بازدیدکنندگان کمک می کند تا با توجه به بودجه خود محصول مورد نظر خود را اسانتر پیدا کنند.
  • محصولات ویژه – راهی خوب برای هدایت مشتریان در مسیر مورد نظر شما می باشد.
  • گزینه های فیلتر کردن ؛ به مشتریان خود اجازه دهید بر اساس اندازه ، قیمت یا برند محصول دلخواه خود را فیلتر کنند.  هرچه گزینه های بیشتری برای آنها فراهم کنید ، راضی تر هستند و پول بیشتری خرج می کنند.
  • در فروشگاهتان توضیحاتی بیشتری درباره محصول قرار دهید . مشتری شما به بخش خاصی از فروشگاه شما رفته است پس منصفانه است که فرض کنیم آنها اطلاعات بیشتری در مورد محصولاتی که مشاهده می کنند می خواهند.

قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید ،از موارد زیر مطمئن شوید:

نکات گفته شده را برای نوشتن توضیحات عالی درباره  محصول و گرفتن عکس های مفید از محصول دنبال کنید.

در مورد بهترین روش برای دسته بندی محصولات خود تصمیم بگیرید و دسته های مربوطه را اضافه کنید.

محصولات خود را در سایت بارگذاری کنید.

مرحله ششم: تنظیم راه های پرداخت

در این مرحله  باید روش پرداخت خود را تنظیم کنید.  این بخشی اساسی از مراحل ساخت فروشگاه آنلاین در تبدیل بازدیدکننده به خریدار است.

فروشگاه ساز های اینترنتی این کار را برای شما آسان می کنند.  آنها این فرآیند را بهینه سازی می کنند تا بتوانید با بهترین (و موثرترین) گزینه های پرداخت به کار خود ادامه دهید.

تنظیم راه های پرداخت

سازندگان فروشگاه اینترنتی با اتصال مستقیم شما به چندین گزینه پرداخت ، در این امر  به شما کمک می کنند.

درگاه های پرداخت بانکی نظیر : بانک ملت، پارسیان و…

درگاههای پرداخت واسط نظیر : pay.ir و zarinpal.ir

چگونه بهترین روش پرداخت را انتخاب کنیم؟

بررسی کنید که شما انتظار دارید میزان فروش تان چقدر باشد و چه شخصی خرید محصولات شما را انجام دهد.

بدون توجه به نیازهای فروشگاه خود ، روش پرداخت را انتخاب نکنید.

امنیت چیست؟

امنیت یک نگرانی بزرگ برای خریداران آنلاین است.  اما اگر سایت خود را ایمن کنید می توانید تمام نگرانی های آنها را برطرف کنید.  و این آسان تر از آن است که شما فکر می کنید!

فروشگاه ساز های آنلاین با گواهینامه SSL این موضوع را برای شما راحت تر کرده اند. این نوع فروشگاه ها، داده های کاربران شما را رمزگذاری می کند و باعث می شوند تجربه خرید آنلاین آنها با شما کاملاً امن باشد.

اکثر فروشگاه سازها این موارد را در برنامه های خود گنجانده اند ، اما اگر این کار را نکنند ، آن را به عنوان یک افزونه در اختیار خواهند داشت. فروشگاه سازها از امنیت فروشگاه شما مراقبت می کنند.  مشتریان با صرف هزینه های خود در سایت شما احساس امنیت می کنند.

این دو مزیت مهم برای تجارت شما دارد:

مشتریان از خرید در فروشگاه شما احساس امنیت می کنند.

در گوگل با افزایش رتبه سایت می توانید ورودی های بیشتری به دست اورید.

هزینه این گزینه های پرداخت چقدر است؟

روش های مختلفی برای پرداخت ارائه می شود. هزینه ها اغلب روی هم جمع می شوند ، بنابراین برای تفکیک آنها وقت بگذارید.  اطمینان حاصل کنید که دقیقاً چه مبلغی را پرداخت خواهید کرد و چه مبلغی را پرداخت نخواهید کرد. بعضی از درگاه های بانکی به ازای هر خرید ،کارمزد خود را میگیرند.

هزینه کلی استفاده از درگاه های پرداخت متفاوت است ، به طور معمول از حدود ۰ تا ۵٪ در هر معامله میباشد. با مقایسه هزینه ها و پشتیبانی های متفاوت ، تصمیم بگیرید که کدام یک از سیستم های پرداخت برای فروشگاه شما بهتر است.

بررسی کنید آیا سایت شما از قبل با گواهینامه SSL ایمن شده است یا خیر ، اگر نه ، یکی را جداگانه خریداری کنید.

مرحله ۷: مرتب سازی تنظیمات حمل و نقل

در حال حاضر شما محصولات و گزینه های پرداخت را برای خرید مشتریان اضافه کرده اید.  یکی دیگر مراحل ساخت فروشگاه آنلاین اطمینان از تحویل آن محصولات است. برای درک نحوه ایجاد فروشگاه آنلاین ، باید نحوه کار گزینه های حمل و نقل را بفهمید. فروشگاه ساز های اینترنتی گزینه های مختلفی برای حمل و نقل  دارند.

می خواهید از کدام مناطق  برای حمل و نقل استفاده کنید؟

نرخ حمل و نقل بین استانها و شهرها (مناطقی) که شما به آنجا ارسال دارید متفاوت است.  فروشگاه سازهای آنلاین به شما این امکان را  می دهند تا بسته به اینکه مشتریان شما در کدام منطقه هستند ، نرخ های حمل و نقل و پستی به صورت خودکار محاسبه شود.

به عنوان مثال اگر فروشگاه مستقر در تهران هستید ، می توانید هزینه حمل و نقل ارزان تری را برای مشتریانی که نزدیک به مرکز توزیع هستند در نظر بگیرید.

در پنل مدیریت فروشگاه ساز شما  چندین مدل حمل و نقل  موجود است و می توانید مدیریت داشته باشید که به کدام مناطق ارسال داشته باشید.

گزینه های مختلف حمل و نقل کدامند؟

پس از اینکه مکان موردنظر برای حمل کالا را تنظیم کردید ، می توانید درباره نحوه تحویل آنها تصمیم بگیرید.

مواردی که در انواع  روش های حمل و نقل وجود دارد:

  • ارسال رایگان
  • نرخ ثابت
  • تخمن هزینه های حمل و نقل
  • باربری محلی یا فروشگاهی – پیک شخصی
  • مرتب سازی هزینه پست بر اساس قیمت
  • خدمات حمل و نقل

با استفاده از فروشگاه سازها، می توانید روش های حمل و نقل مختلفی را به مشتریان ارائه دهید. اگر مشتری بخواهدسفارش خود را سریعتر تحویل بگیرد ، می تواند هزینه بیشتری پرداخت کند. برای تحویل ایمن محصولات خود به مشتریان ، باید پست های مطمئنی انتخاب کنید.  پستهای معروف عبارتند از:پارس پسک ،تیپاکس،شرکت پست.

فروشگاه ساز هایی مانند پوپش با پست های معروف و معتبر مشارکت دارند.  این باعث می شود کار شما بسیار راحت تر شود ، زیرا به شما امکان دسترسی به تخفیف های حمل و نقل و نرخ حمل و نقل در همان زمان را می دهد.

قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید ، به این موارد دقت کنید:

  • آدرس مبدا حمل و نقل اضافه شود
  • انتخاب روشهای ارسال (به عنوان مثال تیپاکس)
  • وزن های بسته را وارد کردن
  • گزینه های حمل و نقل انتخاب شده باشد (به عنوان مثال حمل و نقل رایگان)

مرحله ۸: پیش نمایش ، آزمایش… و انتشار فروشگاه آنلاین خود

اکنون باید محصولات خود را اضافه کنید ، قالب فروشگاه خود را سفارشی کنید ، پرداخت و ارسال خود را تنظیم کنید و تنظیمات فروشگاه خود را  نیز مرتب کنید.

شما به ساخت فروشگاه آنلاین خود بسیار نزدیک شده اید، اما قبل از راه اندازی فروشگاه آنلاین یک مرحله مهم وجود دارد، آزمایش آن. سازندگان فروشگاه اینترنتی آزمایش و پیش نمایش فروشگاه آنلاین شما را قبل از انتشار بسیار آسان می کنند. آزمایش فروشگاه بهترین روش برای اطمینان از تأمین نیازهای مشتریان است.

هنگام مشاهده و آزمایش فروشگاه خود ، موارد مهمی  برای بررسی  وجود دارد مانند :

  • آیا درگاه پرداخت شما کار می کند؟
  • عملکردهای فروشگاه شما به چه صورت است؟
  • آیا محتوای فروشگاه خود را بررسی کرده اید؟
  • آیا فروشگاه شما روی موبایل کار می کند؟
  • آیا فروشگاه خود را در مرورگرهای مختلف آزمایش کرده اید؟

در آخر مراحل ساخت فروشگاه آنلاین ، تنظیمات فروشگاه خود را مرتب کنید.

قبل از شروع انتشار ، آخرین کاری که باید در مراحل ساخت فروشگاه آنلاین انجام دهید این است که دوباره تنظیمات فروشگاه خود را بررسی کنید!  بدون تنظیمات مناسب ، فروشگاه شما نمی تواند به درستی کار کند.

به بخش تنظیمات فروشگاه در پنل مدیریت فروشگاه ساز خود بروید و تنظیمات برگزیده خود را برای هر یک از موارد زیر پر کنید:

  • واحد پول: ریال یا تومان
  • محل فروشگاه: مکان ارسال محصولات
  • آدرس: اطلاعات تماس خود را نمایش دهید
  • نام فروشگاه: همانطور که در ایمیل ، صفحه اصلی و جستجوهای آنلاین فروشگاه شما نشان داده می شود
  • جزئیات تماس: یک شماره تلفن عمومی و یک آدرس ایمیل مشتری
  • تنظیمات سفارش: تنظیم کنید مالیات به قیمت محصولاتتان اضافه شود یا خیر

اگر مطمئن نیستید که معنی این تنظیمات و سایر تنظیمات مبهم چیست ، از تیم پشتیبانی سازنده فروشگاه آنلاین خود بپرسید.

قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید ،از این موارد مطمئن شوید:

پرداخت (با تمام گزینه های پرداخت) را در مراحل ساخت فروشگاه آنلاین آزمایش کرده ، بررسی کنید که همه نرخ های مالیات و حمل و نقل به درستی محاسبه می شود ، موارد مناسب با قیمت مناسب در سبد خرید شما نشان داده می شوند و تخفیف ها / تبلیغات اضافی را می توان اعمال کرد

پس انجام مراحل ساخت فروشگاه آنلاین برای جلوگیری از خطاها کاملاً سایت خود بررسی کرده اید

همه موارد بالا را روی دستگاه های مختلف آزمایش کرده اید

تنظیمات سایت خود را بررسی کنید

و هنگامی که از همه چیز راضی بودید ، “انتشار” را اغاز کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *